Fitness Seller

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
alle dingen die je hier moet gaan regelen gaat zo achterlijk traag, soms best frustrerend.......!!

ik zit nu al bijna 4 weken op mijn telefoon/internetaansluiting te wachten; internetten kan ik soms wel op kantoor, maar niet lang........

dagelijkse setjes bicep curls met EZ-stang opgetrokken van 35 naar 43 kilo ( 4~5 reps)

pas even naar sportschool geweest; er zit er gelukkig ook 1 op 600 meter van mijn huis af!!
( zerchersquats tot 140 kilo en wat rug oefeningen):D

Mr. Zercher is back :P

Gunsy zei:

:D 140 ging vrij easy, maar door de warmte gaat die stang glijden; ik denk dat ik 160~170 wel pak zonder spierpijn, het gaat steeds beter:cool:

voorlopig ff concentreren op mijn buik en mijn armen ( bicepscurls moeten richting de 45~50 kilo):p

weer een nieuwe progressie foto in mijn galerij...............

nog meer cutten, ik kom maar niet van dat zwembandje af ;(

gelukkig heb ik nu mijn eigen werkplek met internet!

goed man :) En zo te zien heb je ook al lekkah van het zonnetje genoten daar :) Is die sportschool waar je zit een beetje te doen, of is het meer een fitness en healtcenter :p

goeie sportschool, een echte hardcore gym met veel losse schijven van 45LBS ;)

[Link niet meer beschikbaar]
mei 2005

;)
[Link niet meer beschikbaar]
mei 2006
:D

het is niet alleen de houding/pose, maar er is daadwerkelijk behoorlijk wat vet af en wat spiermassa voor terug gepakt !

voorlopig ff thuistrainen ( bicepscurl EZ stang 43~50 kilo)

nice 2 have BIG arms in the summer!!:D

en andere training op t forum ook wat meer aandacht geven:
- bijna 4500 postjes, dus freaky ipv ripped......
- bijna 8000 Karma puntjes ( nog 150:o )

nieuwe foto's komen nog wel.......;)

Succes met je Breezer trainingen dude ;)

Tip: ga maar ff bij Ruben langs voor wat bicep info ;) (maar bij bijna 5000 posts weet je dat zelf ook wel ;))

ga je nog meer cutten?

chunky zei:

cutten heeft bij mij weinig zin.........

voorlopig heb ik een levenslange bulk, waarbij ik me lekker voel, en waarmee ik lekker aan die zware gewichten kan blijven sjorren:D

Nette vooruitgang hoor !!!

Lekker door blijven knallen...:wl:

ben weer verhuisd, van St. Maarten naar Curacao waar ik deze keer voorgoed blijf....... ;)

zelfs Curacao is niet eens zeker als vaste stek...........ik begin nu alweer heimwee te krijgen naar dat rottige NL.

misschien zit ik binnen een paar weken alweer op het vliegtuig richting Schiphol.........die Antillen lijken leuk, maar ik begrijp nu waarom er tijdens 14 verkiezingen 29 verschillende coalities zijn geweest , en waarom er zo'n enorme staatsschuld is en de armoe steeds groter word!

......dan liever Nederland waar ik overal de weg ken, makkelijk aan een redelijke job en huis kan komen, en waar ik iedere instantie lekker agressief te lijf kan gaan die mij als een nummer wil behandelen.....

NEDERLAND, maak je borst maar nat..........!!

;)

Laatst bewerkt:
klusmier zei:
ben weer verhuisd, van St. Maarten naar Curacao waar ik deze keer voorgoed blijf....... ;)

zelfs Curacao is niet eens zeker als vaste stek...........ik begin nu alweer heimwee te krijgen naar dat rottige NL.

misschien zit ik binnen een paar weken alweer op het vliegtuig richting Schiphol.........die Antillen lijken leuk, maar ik begrijp nu waarom er tijdens 14 verkiezingen 29 verschillende coalities zijn geweest , en waarom er zo'n enorme staatsschuld is en de armoe steeds groter word!

......dan liever Nederland waar ik overal de weg ken, makkelijk aan een redelijke job en huis kan komen, en waar ik iedere instantie lekker agressief te lijf kan gaan die mij als een nummer wil behandelen.....

NEDERLAND, maak je borst maar nat..........!!

;)

misschien gaat Klus zijn oude hobby weer oppakken.......crimineel incassoburo !!

niet zo relaxed dat je nergens een vast plekje hebt, lijkt me moeilijk..

RvR zei:
niet zo relaxed dat je nergens een vast plekje hebt, lijkt me moeilijk..

alles went, behalve een vent............:D

net een beetje regen met onweer gehad en gelijk weer stroomuitval, dus maar weer naar t internetcafe gelopen:o

in NL ligt alles zo voor de hand, ik begin heimwee te krijgen.........:eek:

tijdelijk wat trainen in de sportschool, maar het meeste gewoon thuis..........

opdrukken, chinnen aan de dakgoot:D , handstand opdrukken, enz..;)

Jij ook nog lekker bezig zie ik! Mooi zo! Doorgaan.....ik ben een loser die gestopt was maar jij snapt het tenminste! :D

Ohja , en ik zal inderdaad hulp van de goddelijke macht gaan inroepen om ervoor te zorgen dat ik er weer hard tegenaan ga.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven