Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh-ooohh.Gunsy zei:

Gunsy zei:
140 ging vrij easy, maar door de warmte gaat die stang glijden; ik denk dat ik 160~170 wel pak zonder spierpijn, het gaat steeds beter

)
chunky zei:

klusmier zei:ben weer verhuisd, van St. Maarten naar Curacao waar ik deze keer voorgoed blijf.......
zelfs Curacao is niet eens zeker als vaste stek...........ik begin nu alweer heimwee te krijgen naar dat rottige NL.
misschien zit ik binnen een paar weken alweer op het vliegtuig richting Schiphol.........die Antillen lijken leuk, maar ik begrijp nu waarom er tijdens 14 verkiezingen 29 verschillende coalities zijn geweest , en waarom er zo'n enorme staatsschuld is en de armoe steeds groter word!
......dan liever Nederland waar ik overal de weg ken, makkelijk aan een redelijke job en huis kan komen, en waar ik iedere instantie lekker agressief te lijf kan gaan die mij als een nummer wil behandelen.....
NEDERLAND, maak je borst maar nat..........!!
![]()
RvR zei:niet zo relaxed dat je nergens een vast plekje hebt, lijkt me moeilijk..