Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
spiertje16 zei:

klusmier zei:het wordt weer eens tijd om te gaan slapen, dat gespam ook altijd..........![]()
.........nog maar 58 puntjes om mijn volgende POWER punt te krijgen...........
wie helpt Klusje daar ff bij? vanzelfsprekend krijg je een lading terug!
![]()

Ari70 zei:DutchBodybuilding.com Bericht
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je klusmier opnieuw punten kan geven.
Helaas had je erg graag wat gegeven!
klusmier zei:KARMA: 8942 punten totaal :sob:
.........nog maar 58 puntjes om mijn volgende POWER punt te krijgen...........
wie helpt Klusje daar ff bij? vanzelfsprekend krijg je een lading terug!
![]()

klusmier zei:8972 punten totaal![]()
still 28 points left.........![]()
ON-TOPIC:
3*8*BW chinnen aan dakgoot ( 100 reps houdt die niet vol vrees ik)
2*30 opdrukken
3*3 handstand opdruk
![]()
alle donateurs bedankt, jullie krijgen allen een dosis Karma terug!
Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens. bla bla
Blackadder zei:

Champ zei:ik dacht : Hey ff spieken bij Klusmier.. hoe het staat met zijn training!
was een tijdje afwezig kwa posten omdat ik druk bezig ben met mijn nieuwe website en andere sites..
en dan zie ik deze spam pagina's.. ik ben te lui en dom om de vorige pagina aan te klikken dus tja....
hoe staat de training dude?
word vervolgd!Blackadder zei:
klusmier zei:
voorlopig nog geen echte training, Champ, omdat ik hier op Curacao nog geen werk heb, dus ook nog geen vaste gym........is er wel, maar nog geen geld voor abonnement![]()
wachten totdat vrouwtje hierheen komt, over 2 weken, die krijgt als Antiliaanse zo een baan, en daarna kan ik een vergunning krijgen om ook te gaan werken, en trainen natuurlijk !
op St Maarten had ik geld genoeg om te trainen, maar te weinig tijd, ........nu is het net andersom!
voorlopig maar thuis wat trainen: dagelijks opdrukken, chinnen, enz.![]()
word vervolgd!
Gunsy zei:optrekken aan een stang ( of alles wat voor handen is )