AndroidHealthClinic

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Azrael zei:
Jij ook nog lekker bezig zie ik! Mooi zo! Doorgaan.....ik ben een loser die gestopt was maar jij snapt het tenminste! :D

Ohja , en ik zal inderdaad hulp van de goddelijke macht gaan inroepen om ervoor te zorgen dat ik er weer hard tegenaan ga.

dat is de enige juiste weg die boven alle menselijke inspanning gaat, hoe moe-depri-verslagen, je ook bent...........GOD laat je nooit in de steek, alleen moet je wel geduld hebben, er zijn nog vele wachtenden voor U;)

JESUS IS MY SAVIOR !! ;
hoi

jacoba zei:

gewoon uitkomen voor je geloof en schijt hebben aan wat een ander erover heeft te mekkeren............

er komen dagelijks 250duizend mensen tot bekering in het Christendom, maar er zijn er helaas nog zo weinig die ervoor uit durven te komen!:cool:

setjes opdrukken: 4*30 en 2*20 snel

ik moet wat meer handstand opdrukwerk gaan doen, mijn schouders worden wat zwak.........

afgelopen week heel erg hard getraind, veel uren gemaakt op mijn toetsenbord.........maar mijn doel is behaald!!

5 0 0 0 postjes !!

en wederom een karmapowerpoint erbij !

:D :D :D

thnx!

;)
nog te weinig tijd om weer serieus te gaan trainen, beetje geldgebrek ook, maar dat is ook wel te zien aan de weinige reacties op mijn logje.........:p

eerst ff hapje eten ( is hier pas 10 over 1), en daarna lekker richting strand kuieren.........!

;)

Sja. Valt ook niet zo gek veel te zeggen over opdrukken en 5000 posts PR's :D
Succes verder!

Dude jij hebt echt teveel Karmic Power!!!

Train je eigenlijk nog wel!

Ik wilde iets zeggen over trainen maar ik zie deze pagina niets..........:rolleyes: :D

4 x 30 reps opdrukken is toch niet mis kerel

chunky zei:
4 x 30 reps opdrukken is toch niet mis kerel

ik probeer ze nog zwaarder te maken, maar moet nog ff wachten tot mijn vrouw dan hier is.........kan ze op mijn rug gaan zitten!:eek:

:D :D :D beestachtig gewoon!:D :D :D

klusmier zei:
ik probeer ze nog zwaarder te maken, maar moet nog ff wachten tot mijn vrouw dan hier is.........kan ze op mijn rug gaan zitten!:eek:

:D :D :D beestachtig gewoon!:D :D :D

En........

Heb je het al geprobeerd? ? ?
Dat is dan BW+140 toch?Als je dat kunt moet je toch ook onderhand die 100 wel kunnen benchen:p

Als je het nog niet gedaan hebt:suc6 met je training nog;) :D

Miss Deadlift zei:
En........

Heb je het al geprobeerd? ? ?
Dat is dan BW+140 toch?Als je dat kunt moet je toch ook onderhand die 100 wel kunnen benchen:p

Als je het nog niet gedaan hebt:suc6 met je training nog;) :D

het was bedoeld als grapje...........met squat lukt me dat wel, maar bench echt niet:eek: :D

klusmier zei:
het was bedoeld als grapje...........met squat lukt me dat wel, maar bench echt niet:eek: :D

Oh dus je doet wel zercher squats met je vrouw in je armen?:D

Knap hoor:thumbup:

Mja ik vond het wel een goeie grap....vooral als je het nu echt gaat proberen met dat opdrukken:D
Je mag met je knieen op de grond als het te zwaar is:p :D

Maar ik stop nu even met spammen en ga mijn :eek: cardio doen,dus je hebt nog even de tijd,maar als ik jou was zou ik het serieus gaan doen,ik denk echt dat je er sterker van word:D

Miss Deadlift zei:
Oh dus je doet wel zercher squats met je vrouw in je armen?:D

Knap hoor:thumbup:

Mja ik vond het wel een goeie grap....vooral als je het nu echt gaat proberen met dat opdrukken:D
Je mag met je knieen op de grond als het te zwaar is:p :D

Maar ik stop nu even met spammen en ga mijn :eek: cardio doen,dus je hebt nog even de tijd,maar als ik jou was zou ik het serieus gaan doen,ik denk echt dat je er sterker van word:D

thnx!:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven