Fitness Seller

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nice one klusmier!! 17800 kilo.. en hoeveel weegt je auto eigenlijk? :D;)

zijn auto een keer 1500KG:P

Waarom heb je eigenlijk zo lage bench? Het ligt toch niet in verhouden met je squat en deadlift? :dunno:

• Topic Starter Topic Starter
Waarom heb je eigenlijk zo lage bench? Het ligt toch niet in verhouden met je squat en deadlift? :dunno:

ik heb vroeger met de racefiets een auto willen rammen, maar die auto was sterker dan mij en mijn fiets.................gevolg: sleutelbeenbreuk die niet goed is aangegroeid; dus links heb ik minder kracht dan rechts
:o

ik heb vroeger met de racefiets een auto willen rammen, maar die auto was sterker dan mij en mijn fiets.................gevolg: sleutelbeenbreuk die niet goed is aangegroeid; dus links heb ik minder kracht dan rechts

:eek:

daaaaaaaamn, een auto kan hardkomen :o

Hmm dat is minder, kan je het niet sterker krijgen door te trainen met dumbbells?

succes met de 100 maat:D

dat is wel heel vervelend, zeker omdat dit dus blijvend is, hopen dat je ooit die 100 kan halen ja ;)
maar gelukkig zijn er meer spiergroepen dan borst :D

Zou dit hard in nadeel komen met Strongman? hopelijk niet he..

Misschien 's unilateraal pressen?
One armed dumbbell press, best lekker vind ik :)

heerlijk getraind maandag avond!

bench-machine:
8*60
8*70
6*80
4*90
8*80
........stang zat net onder de bovenkant borst

bench los:
8*60
4*70
1*80
8*60

squat: onder parallel
8*70
8*120
6*140
8*120

zerchersquat:
8*120
6*160
1*200
0*220 :( net geen lockout
6*160
6*160

lekker getraind, maar vlug, want ik heb vanavond nog vergadering van de kerk...........

tot morgen!
;)

Pff wat een squats ook weer zeg :D!!

mij bijna verslaan met zercher?:P
goed bezig kerel!!

nice Klusmier!

nederlandse karma volgt! :D

wist trouwens niet dat je een log had, nu dus wel, zal hier vaker komen!

ik ga me voorlopig wat meer concentreren op mijn bench, die wil ik op de 100 kilo hebben, voordat ik weer hoger ga met squat en deadlift............alhoewel ik niets uitsluit natuurlijk!

zwakke punten:
bench - borst/triceps ( dus lekker zwaar blijven trainen, veel volume reps)
squat - rug/onder parallel ( dus meer GM, fullsquat, enz.)
deadlift - grip/rug
:cool:

good luck met je doelen, vooral de bp dan :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven