Fitness Seller

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
idd echt nice! Ik zie Jimmy Laureys als voorbeeld :D, die kerel is echt sterk :eek: , moet echt cool zijn om es strongman training te doen met mensen met zoveel ervaring ( en kracht ) :cool:

laureys rules:D

• Topic Starter Topic Starter
idd echt nice! Ik zie Jimmy Laureys als voorbeeld :D, die kerel is echt sterk :eek: , moet echt cool zijn om es strongman training te doen met mensen met zoveel ervaring ( en kracht ) :cool:

Jimmy Laureys
Semi-Prof Strongman

Weigth: 145kg
Heigth: 200cm

Gym Lifts:
Squat: 345kg

Bench-Press: 240kg
Deadlift: 360kg

[Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
coole filmpjes man!

ai jammer man!

He found out Youtube :D!!

bedoel het niet verkeerd maar ligt het nou aan mij, of zijn die 170 squat en die zercher squat echt maar kwart reps?

(als dat de bedoeling is, is daar niks mee offcourse...)

Precies diepte is niet echt je van het :D

Idd die diepte zuigt..dan vind ik het op je zerchers niet eens zo erg. Doordat die bar in je armplooien ligt krijg je toch al een inmense spanning op je onderrug, maar die 170kg sq is net geen quarter squat.
En let op je box squat techniek

Wat zij zeggen. ROM's zijn echt minimaal. Hoop voor je het er normaal gesproken in je training anders aan toe gaat. Monstrous impressive calves trouwens op het 1e filmpje. :D

Sorry to say, maar dit zijn idd partials, die 2x170 is niet eens in de buurt van parallel:p.

je geloofwaardig heid is gekelderd klusmier. die 170kg was een quarter squat. Vanaf het begin van dat filmpje kon je al zien dat je niet diep ging zakken, je pins staan zowat op borsthoogte :s Als ik squat zitten de pins 15cm boven men knie ofzo.

hier moet ik MS gelijk geven.. maar toch ik heb jongen gezien die nog hoger zitten dus ja:P

hier moet ik MS gelijk geven.. maar toch ik heb jongen gezien die nog hoger zitten dus ja:P

kan je evengoed gewoon recht staan met een halter in je nek, denk dat in kale zen filmpje zen camera standpunt hem ook niet veel goed doet

edit: nu ik es goed kijk zitten de pins 3 gaten onder zen halter :f

Laatst bewerkt:
je geloofwaardig heid is gekelderd klusmier. die 170kg was een quarter squat. Vanaf het begin van dat filmpje kon je al zien dat je niet diep ging zakken, je pins staan zowat op borsthoogte :s Als ik squat zitten de pins 15cm boven men knie ofzo.

Vind de filmpjes ook niet overtuigend. Als ik squat, steek ik de pinnen laag genoeg zodat ik in normale omstandigheden niet in de buurt kom van die pinnen (behalve bij een fail dan)

Quarter squat my friend, geen hele squats. Alsnog vind ik het niet verkeerd hoor, daar niet van. Maar ze zijn verre van parallel.

Lekker knallen Klus!

Het was misschien een 1-april grap :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven