XXL Nutrition

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
landmeter/landmeetkundige

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(foto van site werkgever)

's ochtends om 5.30~6.00 uur in de auto en 's avonds tussen 18.30~19.15 uur weer thuis...........:(

pittig man..... ik zou daar toch niet voor kiezen...

toch respect dat je het nog kan opbrengen om te gaan trainen dan zeg. Zou mij niet lukken.

robocop zei:
toch respect dat je het nog kan opbrengen om te gaan trainen dan zeg. Zou mij niet lukken.

IEMAND moet toch de huur en de overige rekeningen betalen?

mijn vrouw heeft nog een stageplek, dus dat is ook geen vetpot ( maar als ze een baan krijgt is haar STARTsalaris hoger dan wat ik nu verdien , NA 15 jaar werkervaring.........:o :( , ach ja had ik mijn HBO maar moeten afmaken !!)

:D

Nou kijk is aan dan kan zij jou gaan onderhouden kun jij lekker gaan trainen ;).

dat is nou ook weer niet de bedoeling, tijdens de rustdagen wil ik ook nog wat werken!!:D :D :eek:

Kun je mischien wel omzien naar een rustigere job, ergens op de gemeente afdeling ruimtelijke oredening of bouw en woningtoezicht of zo, dan rust je uit op je werk, hoeft geen lange reisuren meer te maken en je kunt ook nog voor 4 dagen in de week kiezen, dan kan je LEKKER VEEL TRAINEN!

Ik had gisteren al een praatje gemaakt met een van de portiers op mijn bedrijf, is vergeleken met werk op de produktie een luizenbaantje, veel achter de PC, rondjes langs de omheining lopen en zo, schuift alleen 400 euro minder in de maand als wat ik nu heb, tja, je moet dan keuzes maken.

tja..................t probleem is echter:

- ik vind mijn werk leuk,
- en mijn salaris valt ook niet tegen (1900+ als uitzendkracht met auto en gsm v/d zaak):D

verdiend een starter hbo'er dan al meer als 1900 euro?

De Gsm doet het em he? :)

Ik zou trouwens eens over de grens gaan kijken, interessant als je in buurt van duitse grens woont, ik krijg nu als stage vergoeding al meer dan beide bedragen (ben Ir. in wording)

Metal^militia zei:
De Gsm doet het em he? :)

Ik zou trouwens eens over de grens gaan kijken, interessant als je in buurt van duitse grens woont, ik krijg nu als stage vergoeding al meer dan beide bedragen (ben Ir. in wording)

als je zo'n hoge stage vergoeding krijgt, loopt dat niet verkeerd met de InformatieBeheerGroep?

en hoeveel maanden loop je stage? (in welk vakgebied?)

6 maanden stage, vastgoedbeheer. Maar het is dus wel in CH. Studievriend kreeg in NL ook maar 750 euro ofzo.
De relatie met IBG heb ik al een poosje geleden verbroken :D

Metal^militia zei:
6 maanden stage, vastgoedbeheer. Maar het is dus wel in CH. Studievriend kreeg in NL ook maar 750 euro ofzo.
De relatie met IBG heb ik al een poosje geleden verbroken :D

goede keuze gemaakt IMO........:D

tof zo'n stageplek in Zwitserland!!

suc6 ermee;)

1950 netto of bruto?

ik praat over bruto ( dat LIJKT altijd wat meer !!;) )

Ja 1900 bruto haal ik ook nog wel... oh en met weinig werkervaring en geen hbo diploma :D

Doe ik het nog niet zo slecht, met MBO diploma en werk dat daar eigenlijk nog iets onder zit (vapro A), maar is wel 5 ploegen.
Mjah, en ik zit al in de top van de schaal :sob: dus het blijft 2600 euri (plus een procentje of anderhalf per jaar structureel)
En omdat ik een alleenstaande vrijgezel ben word ik het hardste genaaid door die Harry Potter, zoals gewoonlijk, zelfs tweeverdieners zonder kids krijgen er meer bij, voor mij kost alles zeker maar de helft of zo (ik vreet alleen al evenveel als de gemiddelde tweeverdieners samen)

Kerel, €2600? bruto? met een MBO ? niet tevreden ?

Welkom op Klusmiers Financial Times Log :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven