Fitness Seller

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Het eind van mijn schaal is ook ca 2600 bruto, ook ploegen, maargoed.. ik mag ook niet klagen... nou nog een vast contract zien te krijgen...

en vergeet niet dat je ook macht krijgt ;)

Vannacht (beetje rare tijd, weet het) mijn beoordeling gehad.
Trainen geeft macht!
Want op de punten waar ik in het verleden minder op scoorde was nu niks meer aan te merken, die hadden alles met zelfvertrouwen en assertiviteit van doen, en die zijn door het trainen flink toegenomen.
Dus trainen kan ook goed zijn voor je carriere (tenzij je een kwart van je werktijd besteed om te vreten)

• Topic Starter Topic Starter
lekker getraind alhoewel mijn benen nog wat achterbleven........

squat: onder par.
4*70
4*120
3*120:(

legpress liggend ( gewicht recht omhoog): onder par.
5*100
5*150
3*200

zercher-squat: powerrack kniehoogte ( laagste pin)
5*90
5*110
3*140
1*160 :D
1*180 :D ( PR !!) :D :D

die zercher ging lekker, gepakt vanuit powerrack vanaf kniehoogte dus leek meer op deadliften...........(qua gewicht dan;) )

ik ben er wel trots op, vanaf volgende week weer 2* per week trainen en dan wat meer benen en borst ( die rug is wel sterk genoeg!!)

:cool:

??? Hoe kun je in hemelsnaam zwaarder op de Zerchers gaan dan op de gewone squat ???

Wel een lekker gewicht btw :D

eq_909 zei:
??? Hoe kun je in hemelsnaam zwaarder op de Zerchers gaan dan op de gewone squat ???

Wel een lekker gewicht btw :D

gewone squat ging niet lekker ivm benen, ik kreeg die 120 onder parallel nauwelijks omhoog.........:(

.......en toen werd ik boos, en ging ik maar zerchers doen :D :D :eek:

Zerchers leggen juist de nadruk op je benen, dus daarom snap ik het al helemaal niet. (ook zijn ze super voor je core)

Jij begint dus vanuit deze positie?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je het gewicht zover naar voren houdt is het lichter denk ik dan wanneer je je ellebogen bij het lichaam houdt in deze positie.
Desondanks wel vette zerchers, klusmier.
Btw, ben jij dat op de foto, eq909?

Hehehehe, nee dat ben ik niet. Al heb ik wel die bouw (dunne polsen/enkels).

Inderdaad vette zerchers!!
Ben benieuwd hoe je onderarmen er nu uit zien... ;)

Ja ik voelde die zerchers ook meer in mn core en onderarmen dan in mn benen... maar moet die pik nog meer doen ook...!

de pijn veroorzaakt ook dat je snel terug omhoog wil :D

Hoe diep zat je met de Zerchers dan;)

ik heb ze zelf nog nooit gedaan ofzo maar op dat plaatje ziet het er redelijk pijnlijk uit, en dat dan met 180 kg. ik snap niet dat die kleine armpjes van jou het niet begeven hebben ;)

(Soulfly) zei:
Hoe diep zat je met de Zerchers dan;)

de stang lag op kniehoogte in t powerrack, dus ga eens gehurkt zitten om met je ellebogen ONDER die stang te zitten => onder parallel dus:D

Leophyte zei:
Inderdaad vette zerchers!!
Ben benieuwd hoe je onderarmen er nu uit zien... ;)
mijn onderarmen zijn 29 cm rondgemeten (jaren in bouw en steigerbouw gewerkt:p )

het gaat niet zozeer om de dikte maar om de kracht!

met andere woorden: als iemand sterke onderarmen heeft en tegen een beetje pijn kan, dan kan degene net zoveel met zerchers pakken als met deadlift IMO :D :D

eq_909 zei:
Zerchers leggen juist de nadruk op je benen, dus daarom snap ik het al helemaal niet. (ook zijn ze super voor je core)

Jij begint dus vanuit deze positie?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
klopt, alleen heb ik op die hoogte pinnen zitten waar de stang op leunt ( je wil niet weten hoe hard die 180 terug kwamen..........:eek:

matthieu zei:
Ja ik voelde die zerchers ook meer in mn core en onderarmen dan in mn benen... maar moet die pik nog meer doen ook...!

de pijn veroorzaakt ook dat je snel terug omhoog wil :D

pijn moet je maar ff wegdenken bij dit soort gewichten......

WIE GROOT WIL WORDEN, MOET PIJN LIJDEN !! :D :eek: :D

pin zerchers dus...nu nog is de volledige motion :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven