MuscleMeat

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waarom richt je je niet op wat volumetraining voor die bench, low reps, high intensity

"bigger bench for a bigger c**k"

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.306
Waarom richt je je niet op wat volumetraining voor die bench, low reps, high intensity

"bigger bench for a bigger c**k"

heb ik een tijdje geprobeerd, totdat ik uiteindelijk met 80 bijna nokkie ging.......

borst komt wel, eerst grote armen en sterkere benen ( die me naar een betere deadlift en squat moeten helpen)
;)

• #1.307
Klus het enige waar ik wel meezit is dat die zercher van jouw zo hoog is invergelijking met je Fsq en Bsq...hoe diep zijn die 170 zerchers nou?

[Link niet meer beschikbaar]

ongeveer deze diepte, alleen op de foto deed ik ze (anderhalf jaar geleden) nog met 140 kilo!
;)

en gelukkig niet meer in een smith!!!

ik doe de zercher ietsies dieper:P

• #1.313
16duizend postjes alweer!
;)

,
Colossal Veteran
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
,

Geslacht: M
Leeftijd: 37
Karma Power: 56
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Online!

:D

• #1.314
[Link niet meer beschikbaar]

nieuwste foto!
;)

• #1.319
vandaag weer een ouderwetse deadlift training:
- zonder riem
- zonder straps
- en helaas ook zonder magnesium...........

deadlift: afwisselend conventioneel & sumo

8*70 conv
8*70 sumo
8*120 conv
8*120 sumo
4*150 conv
3*150 sumo
2*170 sumo
1*170 sumo
0*210 arrogantie ten top! :o
0*190 halverwege gripverlies, wel snel omhoog! :D
1*170 sumo
1*170 sumo ( conv trek ik teveel uit mijn rug)
3*150 sumo
3*150 pijn aan mijn handen!
6*120 snel
6*120 snel
...........weer mijn eelt los!
( vroeger als bouwvakker had ik nog stevige knuisten, maar nu ben ik een kantoorpik geworden!)

;)

toch goed ghetraind..

ff over die spinnende bmw
je weet dat t nep is he..
vraag marcelbriggs maar
BMW roest al in de potlood van de ontwerper:P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven