XXL Nutrition

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
zercher lijkt me stuk moeilijker of niet?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.282
zercher lijkt me stuk moeilijker of niet?

in het begin is zercher wel moeilijk vanwege de pijn van de stang in je armen, maar nu is die 170 easy weight!

alleen de afgelopen dagen veel bonensoep gegeten dus elke keer bij het omhoogkomen zo'n lekkere wind eruit.........
:o:D

in het begin is zercher wel moeilijk vanwege de pijn van de stang in je armen, maar nu is die 170 easy weight!

alleen de afgelopen dagen veel bonensoep gegeten dus elke keer bij het omhoogkomen zo'n lekkere wind eruit.........

Haha nice oue klusser!!

170 zercher? wat doe je met fullsquats of eventueel front squats?

very nice :thumbs:

• #1.286
ik ben flink pissed off!

blijkt dat ik mijn computer heb ;aten nakijken door een kneus............vergeet hij de switch terug te zetten van 115 naar 220 volt!

mijn vrouw zette de pc aan en flnke steekvlam, nu maar hopen dat alleen mijn nieuwe powerswitch kapot is......anders kost het die gast een compleet nieuwe pc!
:mad:

ik kijk vanavond wel hoe erg de schade is, zit nu in mijn lunchpauze in internetcafe

Klus het enige waar ik wel meezit is dat die zercher van jouw zo hoog is invergelijking met je Fsq en Bsq...hoe diep zijn die 170 zerchers nou?

• #1.288
Klus het enige waar ik wel meezit is dat die zercher van jouw zo hoog is invergelijking met je Fsq en Bsq...hoe diep zijn die 170 zerchers nou?

ongeveer ter hoogte van mijn knie.......160 kilo heb ik al eens 15 cm onder mijn knie gelift, maar dat word een beetje rommelig vandaar dat ik ze nu ter hoogte van mijn knie doe ( 2e/3e pin in powerrack)

meeste kracht haal ik uit mijn rug, terwijl mijn benen wat achterblijven........

daarom ga ik me wat meer concentreren op leggpress, enz.
;)

• #1.289
maandag avond training:

bicepscurl: EZ-stang
8*30
8*30
6*40
8*40 !! rep-PR!:D
3*50
6*40
8*30
.........blijkbaar moet ik vaker setjes met 8*40 doen; dan krijg ik pas een goede pomp!!

fullsquat: ATTG
8*60
8*60
8*80
8*80
8*60
8*60
...........meer nadruk op volume dan gewicht!

leggpress: zo diep mogelijk!
8*75
8*75
8*150
8*150
8*150
8*100
................heerlijke pomp, kan moeilijk lopen! ( voelt echt lekkerrrrrrrrrrrrr)
:D

nette trainingen dude!!

heerlijk gevoel hé die 40kg barbelreps :lick:

goed volume :)

ongeveer ter hoogte van mijn knie.......160 kilo heb ik al eens 15 cm onder mijn knie gelift, maar dat word een beetje rommelig vandaar dat ik ze nu ter hoogte van mijn knie doe ( 2e/3e pin in powerrack)

meeste kracht haal ik uit mijn rug, terwijl mijn benen wat achterblijven........

;)

Legpress?? Waarom niet gewoon veel squats?

;)

Soort van zercher rack pulls ofzo ?

• #1.295
Soort van zercher rack pulls ofzo ?

zoiets, maar dan hele lage!
;)

@Rubensossa:
met squats voel ik alleen mijn rug, met leggpress kan ik meer op mijn benen concentreren!

alle lifts zijn ZONDER riem, ook de 170 zerchersquat en 180/190 deadlift!
:cool:

Zercher-deadlift :D

ik doe de zerchersquat nu ook sinds een paar weken, echt een fijne oefening, zeker het begin, i love it :D

• #1.299
ff nieuwe foto rug geupload!
[Link niet meer beschikbaar]
:cool:

training:

bicepscurl: EZ stang
8*30
8*40
8*40
4*50
6*40
6*40
8*30
8*30
.............met 40 krijg ik een lekkere pomp!

triceps pulldown:
8*30
8*30
6*40
6*40
8*30
8*30

verder nog wat andere concentration curls, enz. gedaan.........maar armen waren al behoorlijk leeg!
;)

goed bezig man! :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven