- Waardering
- 279
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

in het begin is zercher wel moeilijk vanwege de pijn van de stang in je armen, maar nu is die 170 easy weight!
alleen de afgelopen dagen veel bonensoep gegeten dus elke keer bij het omhoogkomen zo'n lekkere wind eruit.........
Haha nice oue klusser!!
170 zercher? wat doe je met fullsquats of eventueel front squats?

Klus het enige waar ik wel meezit is dat die zercher van jouw zo hoog is invergelijking met je Fsq en Bsq...hoe diep zijn die 170 zerchers nou?

ongeveer ter hoogte van mijn knie.......160 kilo heb ik al eens 15 cm onder mijn knie gelift, maar dat word een beetje rommelig vandaar dat ik ze nu ter hoogte van mijn knie doe ( 2e/3e pin in powerrack)
meeste kracht haal ik uit mijn rug, terwijl mijn benen wat achterblijven........
daarom ga ik me wat meer concentreren op leggpress, enz.
![]()
ongeveer ter hoogte van mijn knie.......160 kilo heb ik al eens 15 cm onder mijn knie gelift, maar dat word een beetje rommelig vandaar dat ik ze nu ter hoogte van mijn knie doe ( 2e/3e pin in powerrack)
meeste kracht haal ik uit mijn rug, terwijl mijn benen wat achterblijven........
daarom ga ik me wat meer concentreren op leggpress, enz.
![]()