AndroidHealthClinic

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.881

thnx!
;)

ik wil mijn squat zo snel mogelijk op 200 hebben, en fullsquat ook ergens in die buurt!

veel fullsquats & boxsquats ( ook diep!) moet uiteindelijk leiden tot een sterke squat.......!

misschien wil ik volgend jaar nog een PL-wedstrijd gaan doen in de klasse tot 82.5 kilo; dan zal ik zeker al een totaal moeten hebben van 550 om de concurrentie bij te kunnen blijven!
:D

thnx!
;)

ik wil mijn squat zo snel mogelijk op 200 hebben, en fullsquat ook ergens in die buurt!

veel fullsquats & boxsquats ( ook diep!) moet uiteindelijk leiden tot een sterke squat.......!

misschien wil ik volgend jaar nog een PL-wedstrijd gaan doen in de klasse tot 82.5 kilo; dan zal ik zeker al een totaal moeten hebben van 550 om de concurrentie bij te kunnen blijven!

mooie vooruitzichten man! sucses!!! :cool:

thnx!

Leuke vooruitzichten man!:D Ik kijk al uit naar filmpjes van je wedstrijden. Het moet er toch een keer van komen:D

Koester zelf ook nog steeds die ambitie:o :p

• #1.884
afgelopen week wat ziek-zwak-misselijk geweest; morgen lekker 2 weekjes op vakantie!

alvast prettige feestdagen en een gezegend nieuw jaar!
;)

veel plezier op vakantie ;) !

• #1.886
thnx, inmidddels ben ik alweer beter en heb zelfs al een Gold's Gym bezocht!
(er zijn er 4 in Miami!!)

heerlijk weer, weliswaar iets KOUDER dan op Curacao, maar toch nog een schappelijke temperatuur van 23~27 graden celsius!
:p

thnx, inmidddels ben ik alweer beter en heb zelfs al een Gold's Gym bezocht!
(er zijn er 4 in Miami!!)

heerlijk weer, weliswaar iets KOUDER dan op Curacao, maar toch nog een schappelijke temperatuur van 23~27 graden celsius!
:p

kl***zak :D

Nog kunnen knallen in de gold's?!

• #1.890
wel lekker kunnen trainen, maar nog wat zwakjes
(2 weekjes ziek geweest)

;)

• #1.891
vanaf deze plek iedereen een gelukkig 2008 toegewenst!

nog niet echt veel meer kunnen trainen, eerst nog een paar daagjes vakantie en daarna weer t oude leventje op Curacao oppakken!
;)

Klus ik ben geboren in Curacao, wil je er nu weg nu je dit weet?;)

• #1.893
Klus ik ben geboren in Curacao, wil je er nu weg nu je dit weet?;)

Curacao blijft nog steeds een geweldig eiland, alleen de politiek is zo crimineel als wat; wanneer ze die gasten eens hard gaan aanpakken , komt het met Curacao ook nog wel goed!
( voorbeeld: een willekeurig persoon wordt door een gedeputeerde"crimineel", op een directeurs positie geplaatst waar hij door de Raad van Commisarissen wordt geweigerd.............hij mag thuis blijven zitten met 16.500 gulden per maand! => dat is genoeg om 12 gezinnen van te kunnen laten leven!!!)

en zo zijn er nog genoeg voorbeelden te noemen waar NL Curacao mee kan helpen: gewoon daadkrachtig optreden en eerlijke mensen benoemen op poltieke functies!

Miami is een goede 2e keus wat wonen/werken betreft, alleen om in Amerika te kunnen wonen/werken, moet je zulke ellenlange procedures afleggen, en daar baal ik wel van!

Ja wij gingen net op tijd weg geloof ik (2002):P

me pa werkte op parera

Beste wensen klus en een jaar vol pr's!!!

• #1.896
Beste wensen klus en een jaar vol pr's!!!

thnx, voor jou hetzelfde gewenst!

BTW: ben nu via wifi verbinding aan t internetten, midden in zo'n grote shopping-mall.....................zoiets hoef je in NL niet te proberen, dan is je laptop zo weg!
:D:D:D

Yesss beste wensen nog klus!! En fijne vakantiedaagjes:D

Dat wordt flink trainen als je terug bent, want ik ga je inhalen. Ik zit nog maar 10kg van je totaal en er zit alweer 10 a 20 aan te komen op mijn bench en squat hehe:P

Krijg je al zin om gruwelijk hard te gaan trainen?:joint:

• #1.898
Yesss beste wensen nog klus!! En fijne vakantiedaagjes:D

Dat wordt flink trainen als je terug bent, want ik ga je inhalen. Ik zit nog maar 10kg van je totaal en er zit alweer 10 a 20 aan te komen op mijn bench en squat hehe:P

Krijg je al zin om gruwelijk hard te gaan trainen?

ik krijg inderdaad al kriebel om weer hard aan de slag te gaan, maar alles op zijn tijd...........eerst het gewone leven weer oppakken en daarna weer relaxed gaan Powerliften!

Doe maar niet té relax, die 600 moét binnenzijn dit jaar!!! :wl:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven