MuscleMeat

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik ben benieuwd wie er gaat winnen.......:coffeepc:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.905
Strict natuurlijk en met filmpjes van jullie allebei......:D

ik doe rustig aan, eerst mijn pc op orde krijgen ( ben nu bezig om mijn wifi-network te beveiligen met wpa......)

eind februari komt mijn eigen pc-update, dan schakel ik over van mijn p4-prescott naar een core2duo/core2quad.......met een x38 mobo, 4Gig memory en Vista Ultimate-64bits

en DAARNA ga ik weer knallen op mijn WSB schema's ( 8~9 weken interval)

en reken maar op een flinke progressie voor de komende zomer, ik wil namelijk ook flink op mijn gewicht letten ( rond de 82 kilo BW), terwijl Sanca alleen maar zwaarder word en zich ook nog eens vol zit te proppen met sups......
:eek::D

RAW & Natural!!
:cool:

Het enige wat bij sanca raw is dat zijn zn dijen van het langs elkaar schuren tijdens het lopen door al het bulken. ;)

• #1.909
maand januari vrij genomen van sportschool, train tussentijds wel thuis...........eerst ff wat andere zaken gaan regelen!

i'll keep in shape!!
;)

• #1.913
dat is wel te hopen voor je, want ik moet weer gaan werken, en jij zit zeker weer hele dagen achter je pc?

dat dacht ik dus niet!!
:mad:

ik dacht juist dat je blij was met je WiFi internet zodat je overal met je laptop kunt gaan zitten internetten?

:eek::rolleyes::D

• #1.914
wat rustig aan voor het begin van het nieuwe jaar?
slimme zet
have a good year kerel;)

idd bewust voor gekozen.....eerst wat kilo's verliezen: moet weer richting de 82 kilo, en vanaf februari/maart weer lekker knallen ( hopenlijk met goede filmpjes: voor de vele ongelovigen hier op DBB!)
:D

zomer 2008 ga ik voor de 550 total, eind 2008 richting de 600 totaal: al denk ik dat die 600 totaal waarschijnlijk met een hoger BW gehaald zal worden, zonder sups zit ik al bijna aan mijn grenzen!

idd bewust voor gekozen.....eerst wat kilo's verliezen: moet weer richting de 82 kilo, en vanaf februari/maart weer lekker knallen ( hopenlijk met goede filmpjes: voor de vele ongelovigen hier op DBB!)
:D

zomer 2008 ga ik voor de 550 total, eind 2008 richting de 600 totaal: al denk ik dat die 600 totaal waarschijnlijk met een hoger BW gehaald zal worden, zonder sups zit ik al bijna aan mijn grenzen!
Wat is dat nou voor onzin? Gewoon meer vreten en drinken(melk).

Go Klussie Go!!! :thumbs:

ik zie alleen spam, waar zijn de trainingen? ff naar pagina 1 :p

• #1.918
Hihi

We doen toch ons best ;)

Wat voor materiaal heb je bij je thuis ter beschikkng klus?

vanalles:

een stevige dakgoot om aan te chinnen; dikke tegels van 10 kilo/stuk voor diverse oefeningen; een steile betontrap naast appartement voor mijn cardio; beton & stalen liggers, enz.

anders vul ik wel een stevige wasteil met water om mee te sjouwen: 100~120 liter, is helaas wat breed om comfortabel mee te lopen!
:D:D

dips doe ik binnen tussen 2 stoelen

klote-pc van mij doet lastig na installatie van ServicePack 3 voor windows XP; dus nu ff internetten via laptop van mijn vrouw!

internet lukt nog wel op mijn eigen pc, maar is traag, en kan nergens reageren op forum!
:eek::D

Cool, klinkt lekker, maak er het beste van man!!! :wl: :fire:

Je vind misschien ook nog wel een palmboom om mee te squatten en te tossen :P

• #1.920
Cool, klinkt lekker, maak er het beste van man!!! :wl: :fire:

Je vind misschien ook nog wel een palmboom om mee te squatten en te tossen :P

speed-squat met je schoonmoeder op je rug...............pas ophouden wanneer ze in je nek loopt te kotsen!!
:eek::eek::eek:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven