Fitness Seller

Kneiterharde trainingen met roestig ijzer..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nette training man na vorige week

een griepje kan er aardig inhakken

• Topic Starter Topic Starter
Dikke bench man:)
1Rm ligt vast al rond de 90kg.
Iets lager dan 90 kg gok ik. Jammer dat het qua spotters zo dramatisch is gesteld op mijn sportschool. "Vanaf de eerste keer meehelpen?":rolleyes:

nette training man na vorige week
Thanks, flink eten helpt wel.

een griepje kan er aardig inhakken
Zeg dat. Voel me nog steeds gauw moe etc. maar goed eten en rusten moet helpen. :)

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 20:40 ----------

W7D2 Madcow/Bill Starr, woensdag 09-11-2011

Training van week 6 (onderhand al 2 weken geleden) herhaald.

Squat
5×52,5
5×65
5×80 (80 ipv 77,5 wegens te lui om schijfjes te wisselen;))
5×80

Military Press
5×30
5×35
5×40
5×45 (+ 1 pushpress)

Deadlift
5×77,5
5×95
5×110
5×125 (laatste rep was flink hitched)

Nog wat buikwerk

- Commentaar: Heerlijke training. Squats waren ATG. Bij MP de warming up wat ingekort; had hierdoor meer kracht over in de laatste sets. Deadlift was heavy. :D

Haha, ik word zo moe van die kleine schijfjes.
2,5 kg × 10 reps is 25 kg extra in totaal. Volgens de Küppler-Merenga theorie uit 1977, zouden mijn benen dan 25/(pi*temperatuursportschool-5)= 0,36cm extra gegroeid zijn.

hmm, 3mm groei van 20kg squats, seems legit :D

lekkere squats man, die schijfjes wisselen was dus niet nodig geweest haha

Wegens persoonlijke sores heb ik niet getraind vrijdag.

ik ga morgen boxsquat doen om mijn techniek wat te verbeteren als dat lukt.
Ook een goede oplossing.

Suc6 man. Hoop dat alles min of meer in orde komt.:)
Dankje. Ik hoop het ook.

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 22:02 ----------

W8D1 Madcow/Bill Starr, maandag 14-11-2011

Squat
5×50
5×65
5×75
5×90
5×102,5 (zwaar)

Bench Press
5×50
5×50
5×57,5
5×67,5
5×77,5

BB Row
5×25
5×32,5
5×47,5
5×40
5×45

4 korte sets voor buik

- Commentaar: Ik was er totaal niet bij met m'n hoofd. Squat ging goed, maar pakte op de andere oefeningen telkens verkeerde gewichten. Naast de problemen thuis nu ook wat problemen met de gym en eigenaar. :(

hoe bevalt madcow je?
Ga nu ook ongeveer beginnen met madcow.

hoe bevalt madcow je?
Ga nu ook ongeveer beginnen met madcow.
Eerste weken lijkt het bijna té licht. Juist in die periode verbeterde ik mijn techniek enorm.
De weken erop leverden bij mij veel PR's op. Je moet in de sheets je 5RM bij een 100% stricte vorm invullen.
Het liefst nog iets lager, want hier gaan veel mensen op stuk.
Aanrader!

Eerste weken lijkt het bijna té licht. Juist in die periode verbeterde ik mijn techniek enorm.
De weken erop leverden bij mij veel PR's op. Je moet in de sheets je 5RM bij een 100% stricte vorm invullen.
Het liefst nog iets lager, want hier gaan veel mensen op stuk.
Aanrader!
Ga verder waar ik ben gestopt bij stronglifts. Ik schakel over om mijn benen meer rust te geven, dus in principe ligt mijn 5RM hoger dan ik heb opgegeven.
Juist bij de bench ga ik nog iedere training verhogen omdat ik nog altijd 3X5 kan en ik heb het gevoel dat ik mijn bench nog wat hoger kan krijgen zo.
Zie er wel al naar uit..

W8D2 Madcow/Bill Starr, woensdag 15-11-2011

Squat
5×50
5×65
5×75
5×75

Military Press
5×30
5×35
5×40
5×45 (+ 3 reps Push Press) voor de fun :)

Deadlift
5×77,5
5×95
5×110
------------ riem om
5×125
F×145

Buik
1 set machine crunches

- Commentaar: Jammer van de PR poging op DL.

Flinke workouts toch weer. Jammer dat je probs hebt met de eigenaar. Thuis wat beter?:)
Waar failde je bij de 145kg DL mee? grip of kwam het gewicht niet van de grond?

wat problemen met de gymeigenaar? mag je niet DLen of zo? binnen een week of 2-3 de 145 nog eens proberen!

jammer man van die 145 volgende keer pak je hem. MP is sterk

Flinke workouts toch weer. Jammer dat je probs hebt met de eigenaar. Thuis wat beter?:)
Waar failde je bij de 145kg DL mee? grip of kwam het gewicht niet van de grond?
Situatie op de gym is al opgelost. Thuis kan het helaas niet beter worden.

Ik gebruikte in de laatste set een riem (laatste tijd wat pijntjes in de onderrug) en wilde eens kijken of ik de 145 los kreeg. Ondertussen was ik al zo gesloopt dat ik enkel de slack uit de stang kon trekken. Grip doe ik mixed dus daar fail ik niet snel op met 1RM's.

wat problemen met de gymeigenaar? mag je niet DLen of zo? binnen een week of 2-3 de 145 nog eens proberen! 140 heb ik al vaker gepakt, maar dan met singles/triples als voorbereiding
Gym is prima, alles kan en mag aangezien de eigenaar PL/SM is geweest. Ik ga een paar huizen verderop een homegym inrichten, omdat ik deze tijd veel met m'n moeder door wil brengen. Uitschrijvingstermijn bij de gym was echter met 8 dagen verstreken en daarom zou ik formeel gezien de €450 voor volgend jaar moeten neertellen. Eigenaar weigerde, ondanks de bovenbeschreven situatie, een regeling te treffen. Vervolgens heb ik mijn wetboeken erop nageslagen met een van mijn hoogleraren en hem eea laten lezen. Verschil van mening zat in de definitie van 'maand'. (kalendermaand vs gewone maand) Reglement was tussen het tekenen van mijn contract en het uitschrijven veranderd, zonder dat de directe binding aan de nieuwe regels is vastgelegd in het oude contract.
Kort en goed: ik betaal en train nog 3 maanden daar. :)

jammer man van die 145 volgende keer pak je hem. MP is sterk
Thanks, MP zit nog veel meer in! 145 moet (met riem) lukken. Was gewoon al gesloopt van de 4 sets ervoor.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven