Tom509
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iets lager dan 90 kg gok ik. Jammer dat het qua spotters zo dramatisch is gesteld op mijn sportschool. "Vanaf de eerste keer meehelpen?"

Thanks, flink eten helpt wel.
Zeg dat. Voel me nog steeds gauw moe etc. maar goed eten en rusten moet helpen.

)
squat
5×52,5
5×65
5×80 (80 ipv 77,5 wegens te lui om schijfjes te wisselen)
5×80

Haha, ik word zo moe van die kleine schijfjes.
Thanks. Woensdag stelt qua squat niets voor. Wel lekker om met zulke lichte gewichten je techniek te verbeteren 1x/week.lekkere squats man, die schijfjes wisselen was dus niet nodig geweest haha
No Bull shit

Thanks. Woensdag stelt qua squat niets voor. Wel lekker om met zulke lichte gewichten je techniek te verbeteren 1x/week.
No Bull shit![]()
Wegens persoonlijke sores heb ik niet getraind vrijdag.

Ook een goede oplossing.ik ga morgen boxsquat doen om mijn techniek wat te verbeteren als dat lukt.
Dankje. Ik hoop het ook.

Eerste weken lijkt het bijna té licht. Juist in die periode verbeterde ik mijn techniek enorm.hoe bevalt madcow je?
Ga nu ook ongeveer beginnen met madcow.
Ga verder waar ik ben gestopt bij stronglifts. Ik schakel over om mijn benen meer rust te geven, dus in principe ligt mijn 5RM hoger dan ik heb opgegeven.Eerste weken lijkt het bijna té licht. Juist in die periode verbeterde ik mijn techniek enorm.
De weken erop leverden bij mij veel PR's op. Je moet in de sheets je 5RM bij een 100% stricte vorm invullen.
Het liefst nog iets lager, want hier gaan veel mensen op stuk.
Aanrader!

Situatie op de gym is al opgelost. Thuis kan het helaas niet beter worden.Flinke workouts toch weer. Jammer dat je probs hebt met de eigenaar. Thuis wat beter?
Waar failde je bij de 145kg DL mee? grip of kwam het gewicht niet van de grond?
Gym is prima, alles kan en mag aangezien de eigenaar PL/SM is geweest. Ik ga een paar huizen verderop een homegym inrichten, omdat ik deze tijd veel met m'n moeder door wil brengen. Uitschrijvingstermijn bij de gym was echter met 8 dagen verstreken en daarom zou ik formeel gezien de €450 voor volgend jaar moeten neertellen. Eigenaar weigerde, ondanks de bovenbeschreven situatie, een regeling te treffen. Vervolgens heb ik mijn wetboeken erop nageslagen met een van mijn hoogleraren en hem eea laten lezen. Verschil van mening zat in de definitie van 'maand'. (kalendermaand vs gewone maand) Reglement was tussen het tekenen van mijn contract en het uitschrijven veranderd, zonder dat de directe binding aan de nieuwe regels is vastgelegd in het oude contract.wat problemen met de gymeigenaar? mag je niet DLen of zo? binnen een week of 2-3 de 145 nog eens proberen! 140 heb ik al vaker gepakt, maar dan met singles/triples als voorbereiding

Thanks, MP zit nog veel meer in! 145 moet (met riem) lukken. Was gewoon al gesloopt van de 4 sets ervoor.jammer man van die 145 volgende keer pak je hem. MP is sterk