AndroidHealthClinic

Kneiterharde trainingen met roestig ijzer..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Thanks Tom!

---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 22:15 ----------

W7D1 Madcow/Bill Starr, maandag 31-10-2011

Squat
5×52,5
5×65
5×77,5
5×90
5×105 (heavy in het kwadraat)

Bench Press
5×40
5×50
5×57,5
5×67,5
5×77,5

BB Row
5×25
5×32,5
5×40
5×45
5×52,5 (=PR!)

45% Hyperextension
8×BW+15
8×BW+15
8×BW

Kneeling Cable Crunch
10×50
10×54,5
10×59
10×63,5
45 kg tot failure

- Commentaar: Squats voelden ontzettend zwaar. Spotter gaf me bij de laatste 2 reps een tik onder de oksels, ff uit dat dode punt. Eat, ****, sleep, train, repeat.

lekkere training man, gefeli met je pr!

squats zijn supergoed gezien je ook maar onder de 80kg weegt, keep it up!

lekkere training man, gefeli met je pr!
Dankje, goed gevoel aan over gehouden. Behalve dat ik nu dan ziek ben. Hopelijk kan ik morgen normaal eten/trainen, want anders word ik gek.:(

squats zijn supergoed gezien je ook maar onder de 80kg weegt, keep it up!
Thanks, benen is altijd m'n sterkste punt geweest. Vrij licht en dun bij m'n lengte dus 't wordt tijd voor een vieze bulk. :cool:

Nog steeds herstellende van een flinke griep. Balen! :mad:

Beterschap. Das goed klote.

beterschap man, zat al te wachten op een update..:(

Bevalt goed. Heb wel het idee dat ik vrij snel vastloop op lifts, waar anderen dat minder snel hebben. Enig minpunt vind ik BB Rows, dat vind ik geen lekkere oefening.

.

Je bent niet de enige die vastloopt hoor ;) Ik zit in week 6 en loop vast op de bench en MP. De SQ en DL gaan nog omdat ik met riem er net iets meer uit kan persen. Ik reset gewoon lekker een weekje en ga lekker door.

ik heb nooit griep

beterschap man, zat al te wachten op een update..:(
Thanks boys. Ben nog steeds niet geheel hersteld. Volgende keer maar Johns wondervitaminen nemen. ;)

Je bent niet de enige die vastloopt hoor ;) Ik zit in week 6 en loop vast op de bench en MP. De SQ en DL gaan nog omdat ik met riem er net iets meer uit kan persen. Ik reset gewoon lekker een weekje en ga lekker door.
Ok, dat is goed (niet lullig bedoeld naar jou toe :P) om te horen. Lifts met riem vind ik geen lift. Lees veel dat men het afraadt om met riem dit soort schema's te volgen.

Thanks boys. Ben nog steeds niet geheel hersteld. Volgende keer maar Johns wondervitaminen nemen. ;)

Ok, dat is goed (niet lullig bedoeld naar jou toe :P) om te horen. Lifts met riem vind ik geen lift. Lees veel dat men het afraadt om met riem dit soort schema's te volgen.

Hehe, maakt nie uit, zolang ik maar vooruit ga. Of dat nou met of zonder een resetweekje is, het blijft een fijn en goed schema.

Maar wat is de reden om het niet met riem te doen dan? Ik vind het wel lekker gaan :D (doe natuurlijk alleen het laatste setje.)

Hehe, maakt nie uit, zolang ik maar vooruit ga. Of dat nou met of zonder een resetweekje is, het blijft een fijn en goed schema.

Maar wat is de reden om het niet met riem te doen dan? Ik vind het wel lekker gaan :D (doe natuurlijk alleen het laatste setje.)

Dan train je zeker PL-gerelateerd?
Compound lifts load the entire body and are very effective. If you have a weak link, they will bring it up

Deze "weak link" kun je uitschakelen met een riem, maar je techniek en kracht verbetert vele malen meer zonder riem. Zal een eeuwige discussie blijven denk ik.

Dan train je zeker PL-gerelateerd?

Deze "weak link" kun je uitschakelen met een riem, maar je techniek en kracht verbetert vele malen meer zonder riem. Zal een eeuwige discussie blijven denk ik.

Ik snap hem. Ben je al weer beter? vandaag weer klappen beuken in de ijzerkeuken voor weekje 8?

Ik snap hem. Ben je al weer beter? vandaag weer klappen beuken in de ijzerkeuken voor weekje 8?
Nog wat zwakjes, toch gaan trainen. Was gestopt bij dag 1 van week 7 dus die week moet overnieuw.

---------- Post toegevoegd Mon 7 Nov 2011 om 18:37 ----------

W7D1* Madcow/Bill Starr, maandag 07-11-2011

Squat
5×52,5
5×65
5×77,5
5×90
3×105 (****, kreeg er niet meer uit)

Bench Press
5×40
5×50
5×57,5
5×67,5
5×77,5 (ging goed)

BB Row
5×25
5×32,5
5×40
5×45
5×52,5 (niet netjes)

45% Hyperextension
8×BW+15
idem

Kneeling Cable Crunch
4×8×55

- Commentaar: Ik hoop dat het weekje griep de oorzaak is van de mindere training. BP ging nice, Row en SQ minder. Vrijdag proberen bij de Row om de stang naar de borst te trekken ipv naar de onderbuik.

Laatst bewerkt:
Nette training. Je bent er toch even uit geweest. Griep onder controle?:)

niet slecht toch na zo'n week?!

kdacht net dat je MEER (water) moest drinken met de griep? :) squats komen wel inorde hoor, youz a strowng squatter

Dikke bench man:)
1Rm ligt vast al rond de 90kg.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven