Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje. Deadlift is de enige interessante lift eigenlijk.
Anders zullen ze niet zijn, aangezien we dezelfde spreadsheet hebben. Mijn sprongen zijn 12,5% maar dat heeft alleen te maken met set interval (verschil 1e, 2e set enz.). Ik deed maandag 107,5 in de laatste set en woensdag 80 in de laatste 2 sets. (op de sheet respectievelijk 108 en 81)wow, ik zie dat jou getallen bij de squat echt helemaal anders zijn. Hoeveel percent zijn jou sprongen? 15%? die van mij zijn 12.5 percent en ik squat op woensdag al 2x77.5 terwijl jij al boven de 100 zit voor je laatste set :s
Thx, blijft een lekkere lift.

Dankje dat ga ik zeker doen. Ik zit voor een weekend op Sardinië. Maandagavond hoop ik op tijd thuis te zijn om 's avonds nog een vlugge training er doorheen te halen.
Dankje dat ga ik zeker doen. Ik zit voor een weekend op Sardinië. Maandagavond hoop ik op tijd thuis te zijn om 's avonds nog een vlugge training er doorheen te halen.

Ik kom redelijk vaak op Sardinië en veel oude mensen uit de boks- en PL-wereld kennen hem daar nog. Een ware held is het imo!

Dankje broeder.
Vreselijk... naar m'n zin gehad!

)Bevalt goed. Heb wel het idee dat ik vrij snel vastloop op lifts, waar anderen dat minder snel hebben. Enig minpunt vind ik BB Rows, dat vind ik geen lekkere oefening.
Thanks. We hebben genoten!Netjes dat 5 rep PR en nice dat je ff lekker er tussen uit bent geweest.![]()
Ja, erg vaag dat deze zwaar aan voelde. Geen spierpijn de volgende dag, eigenlijk nooit van MP of BB Row.Jij ook al moeite met MP?
Nouja ik doe shoulder press miss niet te vergelijken.
Voelde maandag ook erg zwaar bij mij.
Redelijk gewicht inderdaad.

Thanks. Beste lift samen met SQ.
Bij Madcow zijn Powercleans vervangen door BB Row en zijn de High Pulls vervangen door DL. Verder kun je bij Madcow kiezen tussen MP en Incline Bench, waar je bij Bill Starr gebonden bent aan OH Press.