515
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 121
Ik denk momenteel alleen maar cardio (fietsen ofzo).
Voor de rest kan ik niet veel..
True

Heb je al wat kunnen doen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk momenteel alleen maar cardio (fietsen ofzo).
Voor de rest kan ik niet veel..

Ik heb alleen maar gefietst de laaste dagen, maar dat verveelt snel
Dit is echt kut, ook voor mijn gewicht.. Ik ben gewend om +/- 2550kcal te eten op trainingsdagen, maar als ik dat nu doe ga ik wel wat bijkomen..
En dan nu met die feestdagen.. Ik zou in februari al terug wedstrijden moeten draaien.. Gaat wel krap worden.
Momenteel weeg ik 75,5kg.. En ik zou in februari 76kg (met kimono) moeten wegen..
Alles hangt er natuurlijk vanaf wanneer ik terug kan gaan trainen.. Ik hoop begin januari al wat techniek mee te doen
Binnen 2 weken (vrijdag 2 januari) ga ik voor de eerste keer weer BJJ meedoen.
Alleen maar techniek, even kijken hoe dit verloopt..

Fijn dat je weer bezig bent man! Hoe ging je wedstrijd?
.Thanks man!
De wedstrijd ging eigenlijk niet zoals verwacht, een beetje te relaxed gevochten ook.
Eerste wedstrijd 5 minuten uitgevochten, ging een beetje gelijk op.
10 seconden in de verlenging probeert hij een takedown, blijf ik men mijn voet ergens in de mat hangen en sla ik men voet om. Ik heb moeten opgeven.
Dat was het dan voor de wedstrijd (deze wedstrijd was met knock-out, dus alleen winnaars gaan door. Geen poule systeem). Ik moet leren zelf meer druk te zetten.
Maar al bij al een beetje te weinig getraind naar mijn zin, maar ja..
Wel gemerkt dat mijn conditie nog een pak beter kan. Dus dat is nog een werkpunt tijdens mijn aankomende trainingen voor mijn volgende wedstrijd (28 maart).
Misschien niet zo top, maar je kan het ook anders bekijken nu heb je vele werkpunten geleerd
die je misschien niet zou ontdekken als je vlot alles won.
Je weet nu wat je te doen staat om 28 maart sterker te staan. Succes!!