AndroidHealthClinic

Knighty and the Iron Labs adventure [Epi-X/Tren-E] !!

• Topic Starter Topic Starter
Hoe ziet je training er uit? Hoe vaak, wat voor split, doe je ook cardio?

Je gaatwaarschijnlijk voor een echte bulk, wat wel moet lukken op 3800kcal. Is ideaal om te bulken tijdens zo een cycle.

Wel rekening houden dat je met Epi+tren snel 1-1.5kg vocht verliest in de eerste week.

Training ziet er als volgt uit.
Maandag:
Schouders, Traps en voorarmen
Dinsdag:
Rust
Woensdag:
Rug en Biceps
Donderdag:
Benen
Vrijdag:
Borst en Triceps
Zaterdag:
Rust
Zondag:
Rust

Geen cardio.

Is het aangeraden om Borst 2x te trainen in de week? Met wat aanpassingen kan ik gerust nog een extra dag borst ertussen steken.

Training ziet er als volgt uit.
Maandag:
Schouders, Traps en voorarmen
Dinsdag:
Rust
Woensdag:
Rug en Biceps
Donderdag:
Benen
Vrijdag:
Borst en Triceps
Zaterdag:
Rust
Zondag:
Rust

Geen cardio.

Is het aangeraden om Borst 2x te trainen in de week? Met wat aanpassingen kan ik gerust nog een extra dag borst ertussen steken.

Is wel te doen imo. Maar als je toch 5/week zou gaan trainen zou ik gewoon een 4-split aanhouden. Ik heb het ook al geprobeerd om achterlopende spiergroepen vaker te trainen. Maar heb daar nooit echt voordeel van gemerkt.

Je hebt ongeveer stats als ik een paar jaar geleden (lengte, gewicht). Ik woog wel iets minder, maar mijn bf was ook iets minder. Borst was ook een aandachtspunt bij mij, en het is nog altijd niet mijn sterkste onderdeel. Ik heb gemerkt dat mijn borst beter reageerde op isolatie-oefeningen (cable flys, peck deck) met redelijk hoog volume (15herhalingen). Ipv altijd zware press-bewegingen aan het begin van de training.
In mijn albums staan wat foto's van hoe ik er momenteel bij sta.

Ziet er heel goed uit!

Ga nog even afwachten want schema is recent weer veranderd als na 6 weken blijkt dat borst nog altijd een probleem is ga ik eens zuiver op isolatie oefeningen proberen.
Momenteel ziet men borst training er als volgt uit:

Incline Dumbbell press 3x8
Cable Crossover 3x10
Benchpress 3x8
Flat flyes 3x10
Pullover 2x8

Deed vroeger maar 4 oefeningen en sinds 2 weken dit.

Brute massa al kerel, aan je huidige foto's te zien. Maar wel beetje vreemd, van de voorkant oog je vrij vochtig, maar je Back DB is dan weer fenomenaal. Apart.

In ieder geval heel veel succes gewenst met knallen, zal af en toe eens je progressie komen volgen hiero.

Ziet er heel goed uit!

Ga nog even afwachten want schema is recent weer veranderd als na 6 weken blijkt dat borst nog altijd een probleem is ga ik eens zuiver op isolatie oefeningen proberen.
Momenteel ziet men borst training er als volgt uit:

Incline Dumbbell press 3x8
Cable Crossover 3x10
Benchpress 3x8
Flat flyes 3x10
Pullover 2x8

Deed vroeger maar 4 oefeningen en sinds 2 weken dit.

Ziet er wel goed uit.
Het is ook persoonlijk, je moet af en toe eens veranderen en kijken waar je lichaam goed op reageert.
Mijn rug reageert wel goed op zware compound-oefeningen (pull-ups, BOR, T-bar) met weining herhalingen. Maar bij borst bleef ik echt hangen en ik kreeg ook nog eens last van pijnlijke schouders en polsen.
Tot dat ik veel isolatie-oefeningen ging doen met tussendoor 1 zware press-oefening.

Denk dat ik redelijk veel vocht vasthou door men voeding. Speel bijna een brood per dag naar binnen. Nuja het is winter maakt zoveel niet uit.
Voel me echt keihard vandaag leuk :)

leuk. Ben benieuwd wanneer je echt gaat voelen dat je on bent. Als je hetzelfde gaat hebben als ik met mdrol is dat na een dag of 6. Denk dat je na je cycle ook wel wat droger zal zijn.

Denk dat ik redelijk veel vocht vasthou door men voeding. Speel bijna een brood per dag naar binnen. Nuja het is winter maakt zoveel niet uit.
Voel me echt keihard vandaag leuk :)

Epi zet je snel droog (vocht tenminste, vet is wat anders). Voor je gewrichten is het daarom minder leuk.

Waar ik het meest schrik voor zou hebben bij epi-+tren is het effect op je libido. Als je pech hebt ligt je libido plat na 2weken. Niet zo leuk voor jezelf, maar een ramp voor je relatie.
Maar voor hetzelfde geld valt het allemaal wel mee en je hebt een hele goede pct.

Is het trouwens verstandig om Animal pump ofzo te nemen voor de training?

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

Epi zet je snel droog (vocht tenminste, vet is wat anders). Voor je gewrichten is het daarom minder leuk.

Waar ik het meest schrik voor zou hebben bij epi-+tren is het effect op je libido. Als je pech hebt ligt je libido plat na 2weken. Niet zo leuk voor jezelf, maar een ramp voor je relatie.
Maar voor hetzelfde geld valt het allemaal wel mee en je hebt een hele goede pct.

Geen relatie, dus geen drama ;)

Succes gozer, kheb deze stack nog liggen, is genoeg voor een extra weekje denk ik.. Als je interesse hebt ;)

Succes gozer, kheb deze stack nog liggen, is genoeg voor een extra weekje denk ik.. Als je interesse hebt ;)

Dank je, niks meer nodig :) Heb hier genoeg..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:) Juist 1 iets die er niet bijstaat the hidden product hah :)

Kan een weekje of 10 weg ;)

Geen relatie, dus geen drama ;)

Dat denk ik ook altijd. Ff geen libido is zo erg niet, kan je je kop tenminste bij het trainen houden. :p

Nee voor mij werkte dat niet. Met de isolatie oefeningen als fly of cables helpt mij wel tot failure trainen. Steeds lichtere sets tot je zelfs met 4 kilo geen fly meer maken kan.

Van de week was er een filmpje van Dorian Yates gepost die ik erg de moeite waard vond. http://www.youtube.com/watch?v=US4JpqVie-0

En nu on cycle zou ik gewoon pushen op intensiteit gewoon kijken of je zwaarder pakken kan dan je ooit deed maar oppassen want je gewrichten zijn droog dus kwetsbaar.

Laatst bewerkt:
Thx, goed filmpje! Zal met enkele dingen rekening houden die ik hier zag.

Net rug en biceps gaan trainen.

Ging immens hard rug alles op men max. Maar dan Biceps. Overal veel zwaarder.

Dumbbell Curls 3x8 (elke arm) 18kg eindig normaal met 18. Zo speciaal nog niet.

Straight Barbell Curls 3x8 45kg dan 50kg en uiteindelijk 55kg

Hammer Curls 3x10 20kg

Men laatste zakje no xplode is nu ook weg :d

Succes, ik ga je volgen ( ik zag hem nu pas xD )

Is inderdaad één van de leukste eigenschappen van epi. Vooral op plaatsen waar oestrogeen voor extra vocht zorgt (buik, billen, dijen,borst) zet het je snel droog.
Spijtig genoeg komt dat na een cycle vaak snel terug.

Is inderdaad één van de leukste eigenschappen van epi. Vooral op plaatsen waar oestrogeen voor extra vocht zorgt (buik, billen, dijen,borst) zet het je snel droog.
Spijtig genoeg komt dat na een cycle vaak snel terug.

Damn het mag wegblijven :p

Zou willen animal pump nemen voor men trainingen, goed plan of?

Zit creatine in messchien beter in men nakuur maar wil echt alles uit de cycle halen.

Damn het mag wegblijven :p

Zou willen animal pump nemen voor men trainingen, goed plan of?

Zit creatine in messchien beter in men nakuur maar wil echt alles uit de cycle halen.

Heb tijdens men cycle ook een pump gebruikt met wat creatine in. Kan volgens mij geen kwaad. Kwam zelfs van pas tegen het einde van de cycle (om de vermoeidheid op te vangen)
Desnoods neem je het enkel in de laatste weken he.

In mijn nakuur nu neem ik een volwaardig creatine product

Is wel te doen imo. Maar als je toch 5/week zou gaan trainen zou ik gewoon een 4-split aanhouden. Ik heb het ook al geprobeerd om achterlopende spiergroepen vaker te trainen. Maar heb daar nooit echt voordeel van gemerkt.

Je hebt ongeveer stats als ik een paar jaar geleden (lengte, gewicht). Ik woog wel iets minder, maar mijn bf was ook iets minder. Borst was ook een aandachtspunt bij mij, en het is nog altijd niet mijn sterkste onderdeel. Ik heb gemerkt dat mijn borst beter reageerde op isolatie-oefeningen (cable flys, peck deck) met redelijk hoog volume (15herhalingen). Ipv altijd zware press-bewegingen aan het begin van de training.
In mijn albums staan wat foto's van hoe ik er momenteel bij sta.

Heb op vlak van de borstspieren hetzelfde probleem. Denk dat ik 'ns een tijdje méér isolatieoefeningen er ga in smijten. Heb problemen om de borstspieren die vollere look te laten krijgen. Jij als expert Willy, wat zou jij me aanraden tijden een chest workout?

Heb op vlak van de borstspieren hetzelfde probleem. Denk dat ik 'ns een tijdje méér isolatieoefeningen er ga in smijten. Heb problemen om de borstspieren die vollere look te laten krijgen. Jij als expert Willy, wat zou jij me aanraden tijden een chest workout?

Zal je pm sturen.

Terug
Naar boven