MuscleMeat

Knighty and the Iron Labs adventure [Epi-X/Tren-E] !!

nog een update knighty?

• Topic Starter Topic Starter

Training gisteren ging goed. Borst/Triceps wat veranderd meer isolatieoefeningen. Voelt goed. Staan nog lekker hard.
Gewicht iets meer of hetzelfde wel stuk droger. Maandag weeg dag dan weten jullie ook meer. Zondag meetdag daar dan ook een update van.

Deze nacht wel het klotenieuws gehad dat men grootvader overleden is. Ff slikken wel. That's life hé.
Merk eigenlijk nog heel weinig. Maar de spiegel zegt wel dat het werkt dus daar zitten we goed.

Knighty out. ;)

oprechte deelneming met het overlijden van je grootvader

innige deelneming en veel sterkte man.

Thx!

Update!!!!

Week 1 en 2 naast elkaar. 's morgens gewogen en zondag gemeten dus 2 dagen geen training alles koud.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En een heel stuk droger, ziet er goed uit. Begin het nu echt te voelen. Keihard en trainingen gaan super.
Gisteren wel fameus koppijn maar kan door overkill aan ps3 zijn hah :D

goed bezig man. Bij dat het lekker gaat. Goed dat je ene arm aan het bijtrekken is.

Deze morgen precies het gevoel dat iemand gisteren keihard in men ballen heeft geschopt. En eventjes last van zure smaak toen ik slikte. Gelukkig maar heel ff beiden.
Trainingen gaan nog altijd goed.

hey knighty hoe gaat ie? Hebben ze nog in je ballen geschopt lol :-)

Zal morgen alles eens updaten, geen last meer van zoiets. Best ook, waarschijnlijk iets vreemds gedaan in men slaap.. hah. Als ik de weegschaal mag geloven lijkt het alsof ik nu pas echt begin te gainen. Morgen -> details! ;)
Al sinds vrijdag een soort griepje te pakken. Lang leve neussprays en strepsils lijkt te verdwijnen.

Laatst bewerkt:
Ik kijk uit naar morgen

Update!!

Zoals ik dacht gaat super!

Heeel goed steady progressie.

Al deftige gains.

Je zal één van de laatste zijn die Iron Labs producten gebruikt. Ze leveren niet meer in Europa en hun PH's zijn al bijna overal uitverkocht.

Oh crap, deze stack slaat echt heel goed aan hier zou het jammer vinden als ik hem niet meer kan gebruiken in de toekomst :(

netjes Knighty, je gaat verdorie zeer lekker, doe zo verder man

Gewicht blijft stijgen, dit is zalig hah. Foto's neem ik na 4 weken dan stop ik met de epi en ga ik nog 2 weken door met tren want qua sides merk ik niks. Buiten zweten als ik slaap.. Who cares ;) Verwacht volgende week om ergens over de 86 te komen en vetpercentage moeten jullie maar schatten op pics zal 13-14% zijn 'denk ik'.

13-14% is nice op een dag hoop ik ook een keer rond dat percentage te zitten :(

Biceps vandaag op 41,7. One happy beachboy. Gaat echt abnormaal hier gewicht 86,3 :eek:..

Had beter gezwegen over geen sides, ben licht ontvlambaar en backpumps :p
Nu ik kan hier natuurlijk maar blijven toveren met cijfertjes maar snel ff twee foto's gemaakt tussendoor. Voor het gemak Week1 naast week3 geplaatst.

Relaxed.
BDB.

Goeie 3kg nu al en nog 3 weken te gaan hoop dat het zo verder gaat.
Het oordelen laat ik aan jullie over.
Iemand die ruwe schatting kan doen naar men BF% rechts?

14% ofzo
Ietsje droger en meer massa lijkt het verschil tussen links/rechts

vetpercentage weet ik niet. Maar je ziet toch een verschil hoor. Of er veel massa bij is weet ik niet maar je bent duidelijk droger. Goed bezig zou ik zeggen

Terug
Naar boven