- Waardering
- 134
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 83kg
Hey,
Meeste zullen mij al wel zien passeren hebben ergens sinds ik hier al zit sinds 2004.
Was destijds 16 toen ik begonnen ben met BB en na 6 maanden gaf ik het al op. Daarna nog enkele keren herbegonnen voor enkele maanden en weer gestopt. Nu ben ik serieus bezig sinds Augustus 2009.
Woog toen. 73kg op 1m73 BF??
Ondertussen 1m73 84kg BF 12%
Zo zien we er nu relaxed uit. Tegen de zomer zal dit nog wel een stuk beter zijn.
Wil ergens op 7-8% uitkomen. Gewicht zien we dan wel.
Training ziet er als volgt uit:
Maandag: Schouders, trapezen, voorarms
Dinsdag: Borst (Isolatie)/Benen
Woensdag: Rug/Biceps
Donderdag:Rust
Vrijdag: Borst(Presses)/Triceps
Zaterdag & Zondag: Rust
**Borst 2x met reden, bovenkant moet en zal voller ogen tegen de zomer.
Voeding staat redelijk op punt. Heb een schema of 3 liggen om wat variatie te hebben. Eentje voor werkdagen, eentje voor rustdagen en nog eentje voor het weekend.
Even een vb plaatsen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Heb er al een Tren-E(PH)/Epi(PH) Cycle op zitten.
Wie weet naar de zomer toe eens het echte werk..
Trouwens in het bezit van een vriendin sinds kort, goed voor men test naar het schijnt! Hah.
Ga men uiterste best doen om men trainingen zo nauwkeurig mogelijk bij te houden!
Zo nu weten jullie al iets, als jullie nog iets willen weten vraag maar. Krachtstats zullen wel duidelijk worden in men log. Alles op zen tijd
Meeste zullen mij al wel zien passeren hebben ergens sinds ik hier al zit sinds 2004.
Was destijds 16 toen ik begonnen ben met BB en na 6 maanden gaf ik het al op. Daarna nog enkele keren herbegonnen voor enkele maanden en weer gestopt. Nu ben ik serieus bezig sinds Augustus 2009.
Woog toen. 73kg op 1m73 BF??
Ondertussen 1m73 84kg BF 12%
Zo zien we er nu relaxed uit. Tegen de zomer zal dit nog wel een stuk beter zijn.
Wil ergens op 7-8% uitkomen. Gewicht zien we dan wel.
Training ziet er als volgt uit:
Maandag: Schouders, trapezen, voorarms
Dinsdag: Borst (Isolatie)/Benen
Woensdag: Rug/Biceps
Donderdag:Rust
Vrijdag: Borst(Presses)/Triceps
Zaterdag & Zondag: Rust
**Borst 2x met reden, bovenkant moet en zal voller ogen tegen de zomer.
Voeding staat redelijk op punt. Heb een schema of 3 liggen om wat variatie te hebben. Eentje voor werkdagen, eentje voor rustdagen en nog eentje voor het weekend.
Even een vb plaatsen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Heb er al een Tren-E(PH)/Epi(PH) Cycle op zitten.
Wie weet naar de zomer toe eens het echte werk..
Trouwens in het bezit van een vriendin sinds kort, goed voor men test naar het schijnt! Hah.
Ga men uiterste best doen om men trainingen zo nauwkeurig mogelijk bij te houden!
Zo nu weten jullie al iets, als jullie nog iets willen weten vraag maar. Krachtstats zullen wel duidelijk worden in men log. Alles op zen tijd

'