AndroidHealthClinic

Knighty's Bodybuilding Adventure

Heb ik ook altijd met benen training, ff helemaal van het padje:roflol: gisteren had ik last van ontsnappende luchtjes met squaten en legpressen:D toen liep iedereen in de gym er in eens dwaas bij

HAHA had ik eerst ook wel eens maar nu eet ik schijnbaar dat spul niet meer wat me echt hendig liet schijten :P me happy :)

soms vind ik benen trainen wel leuk nu ik zeg maar beetje lijnen op me benen krijg. Gewoon doorzetten:mad:

• Topic Starter Topic Starter
Borst!

BP:

12x50kg
12x60kg
12x70kg
12x70kg

Flat Flyes Dumbbells:
12x14kg
12x16kg
12x16kg
12x16kg

Incline BP:
12x40kg
12x45kg
12x45kg
12x45kg

Cable Crossover High:
12x25kg
12x25kg
12x25kg
12x20kg
12x20kg
12x20kg
12x20kg

Front/Side Raises Superset:
Front 3x12x10kg
Side 3x12x5kg

Dunno why wou ze ff pump geven ^^

Ging nog pompen/opdrukken kwam niet meer omhoog -> Lekker leeg dus :)
Druk wel echt heel traag zodat ze lekker branden, kan zeker meer drukken maar de uitvoering is veel sneller en dit werkt niet zo goed voor mij :)

Melanotan en zonnebank = mooi kleurtje btw :D

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 22:00 ----------

Heb ik ook altijd met benen training, ff helemaal van het padje:roflol: gisteren had ik last van ontsnappende luchtjes met squaten en legpressen:D toen liep iedereen in de gym er in eens dwaas bij
Hah je zou voor minder :P Ooit eens men broek gescheurd tijdens het squaten toen liep ik er dwaas bij :P

HAHA had ik eerst ook wel eens maar nu eet ik schijnbaar dat spul niet meer wat me echt hendig liet schijten :P me happy :)

soms vind ik benen trainen wel leuk nu ik zeg maar beetje lijnen op me benen krijg. Gewoon doorzetten:mad:

Trainingsmaatje was er gisteren niet door zen werk. Is 1 van zen favo trainingsdagen die sleurt me er anders wel door :)

Ik vind je rugpic echt ziekelijk :) Super genetics for back. schouders en arms ook trouwens haha.

Edit: je front ook hha. supervooruitgang op die foto te zien.
Hoelang heb je daar over gedaan? van foto 1 naar foto 3?

Ik vind je rugpic echt ziekelijk :) Super genetics for back. schouders en arms ook trouwens haha.

Edit: je front ook hha. supervooruitgang op die foto te zien.
Hoelang heb je daar over gedaan? van foto 1 naar foto 3?

Thx, ongeveer 1 jaar en 5 maanden had ervoor al gaan trainen. Rug en schouders zijn zo wat men sterkste punten. Binnenkort eens nieuwe foto's plaatsen. Avatar is het enige wat 'redelijk recent' is ;)

Eerst nog een klein beetje terugkomen van men polsblessure. Ben men cut nog wat aan het uitstellen spiergeheugen doet zen werk nog. En van de zomer voor de ultieme beachboy look gaan :P

heerlijk gewerkt weer knighty, ik ga vanmiddag ook maar eens borst doen

heerlijk gewerkt weer knighty, ik ga vanmiddag ook maar eens borst doen

Thx!

Training vandaag.
Biceps/Triceps:

Motivatie vandaag:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Concentration Curls:
12x14kg
12x14kg
12x14kg