AndroidHealthClinic

Knighty's Bodybuilding Adventure

ga ook je trainingslog volgen, ja er zijn idd veel dingen waar je echt wel sterk in bent, en goed samengestelde trainingen ook vind ik
wie weet zie ik je nog es leve aan het werk he, k zal toch heel binnenkort ne keer moeten binnenspringen bij gianni he, maar ja, ben wel lang onderweg he , en daardoor steeds uitgesteld, ben er al ne keer geweest, echt heel toffe gym hoor! zou me daar ook amuseren, en met de gianni heb je ook altijd lol he

• Topic Starter Topic Starter
ga ook je trainingslog volgen, ja er zijn idd veel dingen waar je echt wel sterk in bent, en goed samengestelde trainingen ook vind ik
wie weet zie ik je nog es leve aan het werk he, k zal toch heel binnenkort ne keer moeten binnenspringen bij gianni he, maar ja, ben wel lang onderweg he , en daardoor steeds uitgesteld, ben er al ne keer geweest, echt heel toffe gym hoor! zou me daar ook amuseren, en met de gianni heb je ook altijd lol he

Train er helaas al eventjes niet meer. Trainingspartner gevolgd. Maar als je gaat laat het zeker weten spring dan ook eens binnen ;)

Trainingspartner gevolgd? Gelukkig, je stalkt niet alleen mij.

Nu ziet heel DBB je ware aard.

ah zo, waar train je nu ?
En ja, een vaste trainingsmaat is idd zeer goed, maar is niet altijd gemakkelijk te vinden he, teddybeerke en ik hebbene r ook al vaak aangedacht, maar ja we wonen niet echt dicht bij mekaar en zijn gym is te ver voor mij en de mijne te ver voor hem, je moet toch rekenen dat je die afstand 3x/ week moet doen he

Ssst Pietje! Niemand moet weten dat ik je stalk. Godver!

@Francky zie pm :)

Laatst bewerkt:
Marcel en ik willen vooral niet gestalkt worden, we willen trainingen zien!

Maar aléé seg! Zitten jullie ook op ellegirl ofsow? x

Euhm:

Chest/Triceps:

Benchpress:
15x70kg
10x90kg
6x100kg
10x90kg

100 voelde niet zo lekker, daarom terug naar 90 gegaan.

Flat Flyes:
10x26kg
10x28kg
8x28kg

Incline Dumbbell Press:
12x24kg
10x26kg
10x28kg

Cable Crossover High & Low Superset:
12x25kg12x15kg
10x30kg10x15kg
10x30kg10x15

One-arm Triceps Extensions:
10x14kg
10x16kg
10x16kg

Triceps Pulldown:
10x65kg
10x75kg
10x75kg

Cable Triceps Kick-Back:
8x15kg
8x15kg
8x15kg

+Abs

Trainingsduur: 1uur en 5 minuten
Vond het persoonlijk een goeie training. Pomp zit extreem goed, altijd leuk net voor het weekend!

Laatst bewerkt:
Jahaa...ik ben 'marcella3000' op EG.:eyebrow:
Lekkere training btw, zou weer eens tijd worden he?:D

nice Knighty

Half april gaan we eens experimenteren met "the dark side".
Heb hier nog winstrol liggen zal wel goed passen in de cut net voor de zomer ;)

Half april gaan we eens experimenteren met "the dark side".
Heb hier nog winstrol liggen zal wel goed passen in de cut net voor de zomer ;)

Bedoel je met 'dark side' injects? Want na 2 oral cycles kan je moeilijk zeggen dat je nog natural bent.
Ik zou die winstrol gerbuiken als kickstart voor test-e of sustanon.

Enkel winstrol gaat niks spectaculairs opleveren imo. Zeker niet aangezien je vorige cycle een stack van 2 orals was.

Winstrol is wel de beste oral die ik gebruikt heb, qua verhouding gains/sides. Maar op zich vind ik winny-only te vergelijken met epi-only. Wat jij in het verleden ook al gedaan hebt.

Ik had ook al wat oral cycles gedaan voordat ik met test-e begon. Ik ben zo een dik jaar blijven hangen op het niveau waar jij nu op zit. Ik won wel wat kg's maar verloor ze ook weer door tegenslagen of periodes van mindere motivatie
Tijdens mijn eerste echte cycle heb ik dan 5kg pure spiermassa gewonnen. En mijn fysiek naar een hoger niveau gebracht.

Hmmm, ga mij toch nog eens verder verdiepen. Zou weer oral zijn had ze hier al een tijdje liggen. Gewoon als ondersteuning in de cut.
Kan ze inderdaad wel gebruiken als kickstart of aan het einde van een serieuze cycle.
Heb wat basiskennis maar weet er nog te weinig van om nu al een cycle naar de zomer toe te kunnen bedenken. Ga er niet om liegen wil er gewoon met de massa die ik nu heb, keihard en droog bijlopen deze zomer.

Schouders:

Db Shoulder press:
12x24kg
10x26kg
8x28kg
8x28kg

Db Side Raises:
10x14kg
10x15kg
10x16kg
8x17kg

Db Front Raises:
10x14kg
10x16kg
10x17kg

Db Laterall Raises:
10x10kg
8x10kg
8x10kg

Db Shrugs:
10x40kg
10x45kg
10x45kg (Dumbbells van 50kg kreeg ik geen grip op damn :( )

Cable Upright Row:
12x80kg
12x80kg
12x80kg

+ABS

Training was afreageren..
Vriendin doet lastig. Ze kan me niet vertrouwen, wil bij me weg.
En juffrouw wil er niet eens over praten ook gaat liever naar discotheken met haar vriendinnen. Als ik ze vanavond niet hoor, ben ik morgen weer single.

Anyway anders alles goed hoor :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven