MuscleMeat

Kom niet aan

Die Bcaa extra toevoegen gaat het verschil niet maken volgens mij.En in een goede whey zitten deze ook in zoals martinnoppert al zei.

Bedankt voor je reactie martinnoppert.
Ik ga vanaf vandaag halve dosering bcaa gebruiken naast mijn whey em wacht dan even 2 weken af, en als dat niet werkt dan zal ik de mct olie bijvoegen en de melk aanpassen en kwark.

Als ik dan niet aankom weet ik het ook niet meer.

Bedankt voor de vele reacties van iedereen!

Voeding ziet er goed uit. BCAA's zijn niet nodig.

Hoe consistent ben je met je voeding (hoe eet je in het weekend, hoe lang eet je al zo?), hoe meet je je gewicht (dagelijks, wekelijks, maandelijks?) en hoe ziet je training eruit?

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie martinnoppert.
Ik ga vanaf vandaag halve dosering bcaa gebruiken naast mijn whey em wacht dan even 2 weken af, en als dat niet werkt dan zal ik de mct olie bijvoegen en de melk aanpassen en kwark.

Als ik dan niet aankom weet ik het ook niet meer.

Bedankt voor de vele reacties van iedereen!

Je zal geen verschil merken in herstel en groei als je minder BCAA neemt, trust me.

Als je niet aankomt in gewicht en spiermassa dan even goed naar de training vs de voeding en timing kijken. Maar geef het even een klein maandje. Al is dat nu ff lastig met de feestdagen.

graag gedaan en succes man.

Je zal geen verschil merken in herstel en groei als je minder BCAA neemt, trust me.

Als je niet aankomt in gewicht en spiermassa dan even goed naar de training vs de voeding en timing kijken. Maar geef het even een klein maandje. Al is dat nu ff lastig met de feestdagen.

graag gedaan en succes man.

Van die bcaa's zal hij idd niets van merken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik hou mezelf elke dag netjes aan mijn voeding en in het weekeind BIJNA altijd. Als ik een keer weg moet dan skip ik sommige maaltijden en eet ik daar iets junkerigs van. Alcohol zullen in het weekeind max 5 zijn. Dat moet ook wel kunnen lijkt me als ik mijn eten gewoon goed bij hou.

Ik heb die bcaa nu dus zal m maqr gewoon mee gebruiken, anders is ook sonde.

Als je doordeweeks minder BCAA gebruikt dan kan je in het weekend wellicht wat extra nemen op dagen dat je je niet goed aan de voeding kan houden.
Alcohol hmmmm. Eet daarbij wel voldoende dan en neem eventueel voor en na het drinken wat extra vitamine C.
5 drankjes valt verder wel mee.

Als ik wat alcohol drinken dan eet ik wel gewoon mijn eten wat ik moet eten op de dag.

Laat over 2 weken wel weten of ik ben aangekomen ja of nee.

Ik kan je aanraden de samenstelling van je macronutriënten te veranderen.

momenteel krijg je meer eiwitten binnen dan nodig, met jouw lichaamsgewicht zou je aan 140g totaal per dag al meer dan voldoende binnenkrijgen.
ook krijg je vrij weinig vetten binnen, dit zou je naar +-100g totaal kunnen brengen. vergeet niet dat vet een essentiele bouwstof is voor testosteron.
dat zou je totaal aantal 140g eiwit + 100g vet zou je totaal aantal caloriën op 1460 brengen, dus is er nog ruimte voor 640g koolh in je eetschema van 3900kcal.
de keuze van voedingsmiddelen waar je je caloriën uit haalt maakt in principe niets uit. zeker tijdens het bulken niet.
ik kan je wel aanraden je eiwitten meer uit natuurlijke bronnen als vis, vlees, en eieren te halen; en minder uit supplementen.

He bedankt voor reactie, ik gebruik minder gram dan 1 serving van de whey shake wat achter op de pot staat, verder haal ik alle eiwitten uit kip of vis.

Ik eet al noten en olijfolie en pindakaas en omega3, daar zitten ook goede vetten in. Zou even moeten kijken waar ik nog meer vetten iit kan halen.

Edit: ik zit trouwens rond de 100 vetten hoor? Of ik kan niet rekenen.

En ik dacht dat je ook wel 2g eiwit per kilo kon aanhouden en daar zit in ook wel bij in de buurt dan.

Verbeter me maar als ik t verkeerd heb

Laatst bewerkt:
Je zit een aardig stuk boven de 2 gram eiwit volgens mij, maar is absoluut totaal geen probleem. Je kan beter iets extra hebben dan te weinig.
Vetten rond de 75 gram is zat. Mag wat meer maar is niet echt nodig. Zijn echter wel makkelijke caloriën.

Oke, alles gewoon zo laten staan dus?

Laatst bewerkt:
Jongens goed nieuws! Ben 0.4 kilo aangekomen! Het is nu nog te vroeg om conclusies te trekken denk ik maar het is het begin.

Laat het alsnog over 2 weken weten! :cool:

Jongens goed nieuws! Ben 0.4 kilo aangekomen! Het is nu nog te vroeg om conclusies te trekken denk ik maar het is het begin.

Laat het alsnog over 2 weken weten! :cool:
Veel te vroeg om conclusies te trekken, ga eens naar de wc en je bent weer een kilo lichter.. Misschien werkt het wel mentaal voor je, ga zo door!

Ja ik weeg me elke ochtend zelfde tijdstip en nadat ik naar wc ben geweest. En al tijden op 75 gehangen en nu 75.4, maar hou de goede moed erin :p

Ja ik weeg me elke ochtend zelfde tijdstip en nadat ik naar wc ben geweest. En al tijden op 75 gehangen en nu 75.4, maar hou de goede moed erin :p
Yep, doe ik ook. Weeg me dagelijks en zet alles in een excel file, die dan de week en maandgemiddeldes berekend. Beter kun je je gewicht niet bijhouden denk ik. Succes man!

Wellicht je training aanpassen? Andere oefeningen, juist heel zwaar pakken, supersets etc. Heeft bij mij altijd wel invloed op mijn groei, maar vooral krijg ik wat meer motivatie en wordt het trainen leuker. Shockk the muscle!!

He bedankt voor je reactie, heb op drop sets toegevoegd aan sommige oefeningen, kijken hoe t gaat.

Hoe zit het eigenlijk met wegen? Het zou ook zo kunnen zijn dat je doordeweeks niks aankomt en in het weekeind halve kilo aankomt toch?

Ik ga me ook maar wekelijks wegen. Word gek van de weegschaal voort.

He bedankt voor je reactie, heb op drop sets toegevoegd aan sommige oefeningen, kijken hoe t gaat.

Hoe zit het eigenlijk met wegen? Het zou ook zo kunnen zijn dat je doordeweeks niks aankomt en in het weekeind halve kilo aankomt toch?

Ik ga me ook maar wekelijks wegen. Word gek van de weegschaal voort.

Ja kan. Het kan zijn dat je doordeweeks flink traint en dan weinig aankomt en de weekenden meer rust hebt en dan dus wat zwaarder wordt.
Wegen idd niet elke dag doen. Om de week ofzo is zat. Of houd alleen de spiegel en de kleding in de gaten. Als de omvang van schouders, armen en borst groter wordt dan merk je dat wel.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven