- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je reactie martinnoppert.
Ik ga vanaf vandaag halve dosering bcaa gebruiken naast mijn whey em wacht dan even 2 weken af, en als dat niet werkt dan zal ik de mct olie bijvoegen en de melk aanpassen en kwark.
Als ik dan niet aankom weet ik het ook niet meer.
Bedankt voor de vele reacties van iedereen!
Bedankt voor je reactie martinnoppert.
Ik ga vanaf vandaag halve dosering bcaa gebruiken naast mijn whey em wacht dan even 2 weken af, en als dat niet werkt dan zal ik de mct olie bijvoegen en de melk aanpassen en kwark.
Als ik dan niet aankom weet ik het ook niet meer.
Bedankt voor de vele reacties van iedereen!
Je zal geen verschil merken in herstel en groei als je minder BCAA neemt, trust me.
Als je niet aankomt in gewicht en spiermassa dan even goed naar de training vs de voeding en timing kijken. Maar geef het even een klein maandje. Al is dat nu ff lastig met de feestdagen.
graag gedaan en succes man.
Veel te vroeg om conclusies te trekken, ga eens naar de wc en je bent weer een kilo lichter.. Misschien werkt het wel mentaal voor je, ga zo door!Jongens goed nieuws! Ben 0.4 kilo aangekomen! Het is nu nog te vroeg om conclusies te trekken denk ik maar het is het begin.
Laat het alsnog over 2 weken weten!![]()
Yep, doe ik ook. Weeg me dagelijks en zet alles in een excel file, die dan de week en maandgemiddeldes berekend. Beter kun je je gewicht niet bijhouden denk ik. Succes man!Ja ik weeg me elke ochtend zelfde tijdstip en nadat ik naar wc ben geweest. En al tijden op 75 gehangen en nu 75.4, maar hou de goede moed erin![]()
Jongens goed nieuws! Ben 0.4 kilo aangekomen! Het is nu nog te vroeg om conclusies te trekken denk ik maar het is het begin.
Laat het alsnog over 2 weken weten!![]()
He bedankt voor je reactie, heb op drop sets toegevoegd aan sommige oefeningen, kijken hoe t gaat.
Hoe zit het eigenlijk met wegen? Het zou ook zo kunnen zijn dat je doordeweeks niks aankomt en in het weekeind halve kilo aankomt toch?
Ik ga me ook maar wekelijks wegen. Word gek van de weegschaal voort.