XXL Nutrition

Korte ester, met weinig effect op duursport.

Hmm, behoorlijk uiteenlopende meningen dan. Twee bekenden 6w winny 50mg pd, deden 3x per week hardlopen zonder terugval van conditie of last van gewrichten/pumps.

En toch redelijke gains gemaakt..

Ik heb daar ook geen last van maar anderen weer wel. Testosteron is the best for you. Neem dit maar aan van iemand die ook aan krachttraining doet en een stukske kan lopen, zwemmen en fietsen en hiermee geëxperimenteerd heeft. Lichte dosis is genoeg om je conditie te verbeteren terwijl je in kracht vooruit gaat. Je hematocriet gaat zonder problemen boven de 50. Testosteron is ook hetgeen lopers en wielrenners gebruiken.

Hmm, behoorlijk uiteenlopende meningen dan. Twee bekenden 6w winny 50mg pd, deden 3x per week hardlopen zonder terugval van conditie of last van gewrichten/pumps.

En toch redelijke gains gemaakt..

Het is ook een beetje de pomp die je in een spier krijgt die door de schenen heen lopen. Ik ben door de pijn heen gerend bij LMB waardoor ik na 3 dus niet eens meer kon lopen (wandelen). Had je moeten zien hoe ik thuis ben gekomen :roflol: net een pinguïn. Helaas nooit meer over gegaan. In maart is het al 2 jaar geleden

Het is ook een beetje de pomp die je in een spier krijgt die door de schenen heen lopen. Ik ben door de pijn heen gerend bij LMB waardoor ik na 3 dus niet eens meer kon lopen (wandelen). Had je moeten zien hoe ik thuis ben gekomen :roflol: net een pinguïn. Helaas nooit meer over gegaan. In maart is het al 2 jaar geleden

Maar wie zegt dat dit iets met winstrol te maken heeft? Eerlijk gezegd, denk ik dat je dit zonder ook zou gekregen hebben. Het is één van die blessures die voorkomt bij lopers. Moest het door de winstrol komen, zou je er ook enkel last van gehad hebben tijdens het gebruik en zou het ook verdwijnen wanneer je stopt met winstrol.

dat klopt, dat kan ik niet ontkennen

Terug
Naar boven