MuscleMeat

Kriel op DNP

• Topic Starter Topic Starter
Zonder iets bedoelde je waarschijnlijk.., maar je neemt er toch T3 naast?
Bedoel, laat er dan ook echt helemaal niks naast lopen, om DNP in zijn volledigheid te testen :)

Anyway, ben benieuwd, veel succes man :thumbs:

beetje vreemde redernatie............dnp depleats heel erg je schildklier hormoon,dus dat MOET je suplementeren,anders werkt het niet goed

DNP is niet catabool volgens mij, hoe je T3 gaat doen zonder AAS vraag ik me ook af...

edit

oke duidelijk

ach kerel weeg 100+ paar kiloo deraf no problem hoor

beetje vreemde redernatie............dnp depleats heel erg je schildklier hormoon,dus dat MOET je suplementeren,anders werkt het niet goed

oh? in dat stukje wat je erover gepost hebt stond toch dat het niets doet aan welke hormoon niveaus dan ook en "alleen maar" op je mitochondrien werkt (en daarom heel veilig is:rolleyes:)

succes iig, lijkt mij vooral een enorm nadeel dat je niet zwaar kunt trainen maar dat kon je dus toch al niet ivm een blessure, tsja dan maakt het ook niet uit idd, en voorlopig zul je nog wel geen ecto worden nee, maar ja, toch iets meer een ecto :p

Aha, ok, zelfde dus dat je bij GH > T4/T3 neemt, omdat GH ook invloed heeft op je schildklier..

nou DNP heeft geen invloed op je hormoonhuishouding.Las alleen op sommige US fora dat je er T3 naast kan laten lopen. Het T3 verhaal samen met DNP is nog dubbel,de een zegt wel de andere niet,verschillende topics over,maar wat nu waarheid is....

Echt een dagboek Kriel, vanaf 8 uur al zoveel reacties:)

Succes, zou je er niet iets Test bij naast nemen?

nee kerel,ben net een jaar on geweest,vind het wel ff gescheten

Echt een dagboek Kriel, vanaf 8 uur al zoveel reacties:)

Succes, zou je er niet iets Test bij naast nemen?

Sowieso staat overal dat je echt totaal geen spiermassa zal aankomen tijdens dnp, maar ook niet verliezen idd.
Aangezien het zo anticatabool als de pleures is zal je niets verliezen, en t3 is idd geen probleem!

Hehe en de dnp hype is idd begonnen, komt alleen omdat er nu gewoon wat horror verhalen worden afgedaan. Eigenlijk voel ik me een beetje een Mythbuster :D

Succes Kriel, ook ik hou je in de gaten zoals je bij mij doet in het log!!

Bij GH kan je schildklier ook juist MEER T4 gaan creëren. Vraag maar aan myjector. Altijd een bloedtest doen voordat je schildklierhormonen gaat aanvullen omdat je 'denkt' dat ze onderdrukt worden.

Bij GH kan je schildklier ook juist MEER T4 gaan creëren. Vraag maar aan myjector. Altijd een bloedtest doen voordat je schildklierhormonen gaat aanvullen omdat je 'denkt' dat ze onderdrukt worden.

ff offtopic mss weet jij hier meer over, zou de befaamde hGH lethargie niet door binding aan de PRL receptor kunnen komen?

Als je thyroids onderdrukt zijn (bloedwaarden) is lethargie zeker daaraan te wijten. Verder zou het kunnen zijn dat lethargie komt door het bloedsuiker niveau als de HGH de insuline afgifte van de pancreas (alvleesklier) onderdrukt zoals ik ook wel vaker lees.

Maar waarom zou je die lethargie kunnen wijten aan de binding van de PRL receptor? Kan je daar wat dieper op in gaan?

succes bro....

ben benieuwd wat het resultaat word...

...ga hem zeker volgen ...

Als je thyroids onderdrukt zijn (bloedwaarden) is lethargie zeker daaraan te wijten. Verder zou het kunnen zijn dat lethargie komt door het bloedsuiker niveau als de HGH de insuline afgifte van de pancreas (alvleesklier) onderdrukt zoals ik ook wel vaker lees.

Maar waarom zou je die lethargie kunnen wijten aan de binding van de PRL receptor? Kan je daar wat dieper op in gaan?

Dit zou toch juist tot een hogere bloedsuikerspiegel leiden, wat juist niet zorgt voor vermoeidheid, maar hyper......,

****ers topic hyjack

Dit zou toch juist tot een hogere bloedsuikerspiegel leiden, wat juist niet zorgt voor vermoeidheid, maar hyper......,
Nee naar mijn weten zorgt hyperglykemie (hoge bloedsuiker) voor luiheid/vermoeidheid.

Maar misschien kunnen we dan beter een nieuw topic maken anders wordt ome martin boos

Kriel, hoe gaat het? Weet je wanneer ik het echt abnormaal warm heb, als ik een tukkie doe op de bank ofzo. Zweet me helemaal die tieves. Nek, benen, rug en armen totaal doorweekt!
Dus doe ff een tukkie op de bank na het eten dan :D

Nee naar mijn weten zorgt hyperglykemie (hoge bloedsuiker) voor luiheid/vermoeidheid.

Maar misschien kunnen we dan beter een nieuw topic maken anders wordt ome martin boos

We kunnen inderdaad het beste een nieuw topic maken als we hierover door willen lullen, maar ik ben hartstikke vermoeid en duizelig, echt soms het gevoel als ik uit de tijd ga. En mijn bloedsuiker schommeld regelmatig aan de onderkant van de grenswaarden tussen de 4,0 en 4,5 mmol, denk dat dit vooral ook komt door verhoogde IGF.

Maar nu laten we verder over aan Krieltje, want we willen hem niet nog meer laten koken :D

Terug
Naar boven