MuscleMeat

Kriel op DNP

• Topic Starter Topic Starter
Denk k*t wat kriebelt er op mijn arm...... Dikke bult, ziet eruit als allergie. Het staat bekend om zijn verhoging voor histamine, crapzooi, ff afwachten. Zowiezo ff kijken welke antihistamine ik moet nemen

is wel iets waar je goed mee moet uitkijken dus goed je lijf in de gaten houden hoe het reageert .werk clen niet beter dan of vloeibare clen

eca werkt geloof ik 5%verhoogend ,clen 8% en dnp 30% PER 100mg

Denk k*t wat kriebelt er op mijn arm...... Dikke bult, ziet eruit als allergie. Het staat bekend om zijn verhoging voor histamine, crapzooi, ff afwachten. Zowiezo ff kijken welke antihistamine ik moet nemen

Hey K hoe is het verder met je muggenbeet :p :D

ik hoop echt dat het geen allergie is kerel een log van jou over DNP zou echt van toegevoegde waarde zijn voor deze forum.

Die van Aleggs is trouwens ook supper goed :D

hij is weggetrokken maar heb wel antihistamine gehaald to be safe

Nee heb vanmorgen vroeg ingenomen, maarbuiten die bult nix nws. Ti's cumulatief dus moet geduld hebben. Blijf voorlopig op 1 cap de eerste paar dagen, kep alle tijd

alweer een interesant logje

goodluck!

Heet heet hete oren pfff

Maar goed dat je donkere bank hebt, anders zie je al die vieze zweetvlekken! Ieeuuuww!!

Goed geslapen gewicht 99.7 kg dus dat ga ik minder frekwent wegen. Om de paar dagen. Verder wordt dit nr 3 vandag. Gister avond was erg warm, op slechts 1 cap, ga kijken of ik idd op 3 ga, las op us boards dat het erg individueel is. Kan zijn dat 2 genoeg is. Zit nog in opstartfase dus afwachten

Ik zou gewoon op de weegschaal blijven staan tot ik het zag minderen :D

Blij te horen dat dat op je arm is weggetrokken.

EDIT: heb je trouwens last bij inspanningen? bij je cardio? of heb je je der nog niet
aan gewaagd?

Laatst bewerkt:
Lekker voor je dat je geen last hebt s`nachts

Laatst bewerkt:
Ja cardio gaat nog prima.
Ivm met de schouderontsteking kan ik toch niet meer tot de 18de doen dan cardio en heel licht bicep,dus proberen dan wel te cardioen. Zal na een paar dagen aanzienlijk moeilijker gaan,dus moet het ff aankijken,als het te zwaar wordt zal ik tot 20 min low intensiteit gaan.

Als ik het goed voor heb krieltje is er dan 100 gram af ?

Nou kerel,dat fluctueerd echt enorm bij mij,soms wel 2 kg,dus dat is nog geen maatstaf.

Heb het gevoel dat mijn nek verbrand is door de zon,....pffff hete vlagen iedere keer

hahahaah ramsey......dies even erg

nee had gevraagd of XL die klote herman als av wilde dumpen.

Maar nu weer on topic

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

Lees tergenstrijdige berichten over schildkliersupplementatie.
Hitte zou afnemen,omdat in de lever de T3 conversie gestoord zou worden,waardoor er nauwelijks T3 gemaakt zou worden.
Hierdoor zou er toch depletie op de T3 zijn.

Miss Deathlift,heb jij hier enige info over

Terug
Naar boven