MuscleMeat

Kriel op DNP

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een topicban geregeld voor jullie ....jullie schorriemorrie

Hmmm en idd is iedereen weg hehe. Al tukkie gedaan ouwe? :D

sterkte Krieltje ik ga dit zeker volgen.

Ik ga ooit ook DNP proberen maar dan zal het zeker in de koude maanden zijn want ik heb het szomers altijd zo warm van me zelf .

Sowieso staat overal dat je echt totaal geen spiermassa zal aankomen tijdens dnp, maar ook niet verliezen idd.
Aangezien het zo anticatabool als de pleures is zal je niets verliezen

het is niet catabool, maar zeggen dat het anticatabool is, is weer een ander verhaal

Je zal ZEKER GEEN spieren kweken op DNP,je cellen zullen het moeilijk genoeg hebben om alles binnen te houden,daar kan groei niet meer bij

Overgens na 1 k*tcapie wel warm bij lichte inspanning

Ik volg deze Kriel, veel succes!

Deze ga ik zeker volgen.
Suc6

ook even klant worden in dit topic. ;)

succes ouwe :thumbs:

Je zal ZEKER GEEN spieren kweken op DNP,je cellen zullen het moeilijk genoeg hebben om alles binnen te houden,daar kan groei niet meer bij

Overgens na 1 k*tcapie wel warm bij lichte inspanning

Morgen sta ik om 6u voor je deur, dan ga je een dagje mee glazenwassen in 30gr portieken. (tis nu namelijk afgekoeld daar) hehehe :D

Succes mart!, "kon" vanaaf nix zeggen over de tellie (frau anja) maar woog vmorgen 108.9 kg hehehe lekkah lekkah...

Dag 2 nuchter 99,5 kg niets byzonders kijken wat de dag brengt

hoe is het gegaan idd mart?

Als een roosje, heb alleen wat fructose idv blauwbessen gegeten. Zal zeker er alles aan doen om geen nacht zweet te krijgen

ik denk dat je dat niet geheel kan voorkomen gozer...

helpt fructose tegen nachtzweten ??

Nee maar zware carb iname voor het slapengaan wel. Dnp is giftiger dan gif , dus antioxidanten iname ivv bessen is goed te doen

jup klopt. Ik nam ook ice tea. Meteen vocht binnen met a.o

Succes kerel, moge gij wat verbranden!

Veel succes tjap! Deze ga ik ook volgen! :D

Terug
Naar boven