MuscleMeat

Kriel op DNP

ah roger, ben benieuwd, ... blijf het volgen

Haha nou mart, na gister avond was ik aardig gasculair :D

• Topic Starter Topic Starter
joe is goorlep

Mi is hornie. And not meer hot gelukkig

oei nu krijg ik medelijden met Mishale

Hehehe, ik zal dalijk even mijn steun betuigen aan haar :D

Weer opgestaan met raar hoofd. Zweten viel erg mee vanacht. Heb ook koud gehad met zelfs kouden rillingen. Las op de us fora dat een vd gurus vertelde dat het zelfs je lichaamstemperatuur doet dalen, dareal had dit verschijnsel ook. Gisteravond zo moe lag er om 8 uur in. Je ziet gewoon dat het taiile gebied vermindert, op de schaal is weinig verschil, maar ik bouw nog steeds op. Ma naar 3 caps. Af en toe ineens hete schouders..... Raar goedje

raar goedje dat klopt, goed en gevaarlijk.
begrijp niet dat er nog steeds hobby bber bestaan die deze k*tzooi vandaag de dag nog nemen , zeker niet de oudere mannen >40 .

Nee idd kerel daar heb je gelijk in, maar als ze dood gaan heb jij iig weer een grote gast minder waarmee je moet concureren, dus ieder nadeel heeft zijn voordeel

hahahahaha rare vent, nee joh ik wil toch geen brothers verliezen

Bij jullie vergeleken ben ik bjoetie. Hehehe

Ik neem zowiezo altijd lowcarb

Hoe gaat 't nu bjoetie?
Zweten, warm, koud, kortademig of moe? En icm je astma?

Hij ligt te chillen op het strand zegt-ie:D
het schijnt vet relaxed te zijn zon DNP kuur...je zou het bijna zeggen he:p

het lijkt er dus op dat het op lowcarb geen hitte geeft, ik dacht trouwens dat de goeroes zeiden dat hoog in vet zitten het slechtste is wat je kunt doen op DNP nou is lowcarb ook niet perse highfat je kunt ook gewoon alleen maar eiwit eten ofzo

Nou hier aan zee staat erg harde koude wind. Ti's echt niet dat ik vol in de zon lig. Voeding is gemiddeld, richting low carb high proteïne. Wil niet meer dan normaal gaan eten ietsje hoger carbs. Kep het warm voornamelijk mijn hoofd, heb ff tukkie gedan gezweet vooral mijn hoofd

Lekker die harde wind ;) Iig lekkerder dan die hete zon de hele dag hierzo.
Hoe is 't eigenlijk met je energielevel en trainen+cardio?

Terug
Naar boven