Fitness Seller

Kriel op DNP

• Topic Starter Topic Starter
ja anti oxidanten,vit sups,fruit

Ben je nog in staat een beetje normaal te functioneren in het dagelijks leven kriel of kun je jezelf beter een paar weekjes vrij roosteren als je aan de DNP zit?

Kep haast nerges last van. Beetje warmer. Grove onderschatting is dat je peultjes moet zweten en moet opbranden. Dan zit je gewoon te hoog. Die dnp komt echt wel in die cellen en doet zijn werk. Gebruik het met verstand en vermijd carbs voor slapen. Hou je dieet goed cardio max 45 minuten. En overdrijf de dosering niet, te hoog is link en onnodig. Je hebt je grens overschreden om dit middel te pakken..... Daarachter ligt een dor landschap bezaaid met karkassen en schedels...... Das de verkeerde kant blijf in dat niemandsland. Lager en langer is beter dan kort hoog en dan .......

Gaat lekker hier lees ik :thumbs:

opnhoeveel zit je nu kriel

600 mg pd

ik weet al wat er op mijn Kerstlijstje komt te staan :D

Mega rebound van het vocht ....101,6 kg

2e piek is hoger gelukkig komt goed bro;)......

rebound_main.gif

Hahaha raar goedje

Wilde vandaag verhogen naar 4 maar na vanacht kon ik dweilen dus blijf op 3

Ik heb dus besloten om nog op 3 te blijven voorlopig. Ik had gisteravond een wijntje en flink wat carbs gegeten om ff te kijken of ik weer ging fikken.Na een uurtje niet veel reaktie,maar snachts was ik drijfnat vooral mijn hoofd gutste het werkelijk vanaf.

Raak behoorlijk deplaeted,maar totaal niet moe. Ben net uurtje wezen fietsen naar mijn werk,vanmiddag weer terug,gaat prima. Moet ook in mijn kantoor behoorlijk zweten,drink zoveel als mogelijk. Door het gewicht op de weegschaal is het moeilijk in te schatten,maar de spiegel zegt dat het goed gaat.

Mijn grootste angst is dat ik roekeloos ga worden,en ga uppen. Of switch naar de DNP KRISTAL versie,dat ik het mogelijk niet ga navertellen.....damn wat ken ik mezelf toch goed,ben erg impulsief,als ik het heb liggen denk ik wat the heck....

Echt geduld heb je ook niet hé, gelijk al willen overstappen naar meer en/of zwaarder :roflol:

Gaat toch goed kerel, koppie erbij houden ;)

tja meer is zeker in dit geval niet beter

idd als het goed gaat op 600 waar dan uppen

hoeveel liter drink je zo per dag, ik lees in een paar info's over dnp dat ze atleast 2 gallons aanraden. Dat is zo'n 7.5l, lijkt me echt veel om je electrolyte balans te verstoren met al de gevolgen van dien.

idd als het goed gaat op 600 waar dan uppen

hoeveel liter drink je zo per dag, ik lees in een paar info's over dnp dat ze atleast 2 gallons aanraden. Dat is zo'n 7.5l, lijkt me echt veel om je electrolyte balans te verstoren met al de gevolgen van dien.

Die gasten drinken ook Gatorade alsof het uit de kraan komt imo

ik heb daarom al eens die V8 geprobeerd, :barf:

Terug
Naar boven