XXL Nutrition

Kriel op DNP

• Topic Starter Topic Starter
gaat prima,voel me best

ik heb het je toch gezegd ...overgang is begonnen

Warmte bij vlagen, wordt deapleated, hardheid verdwijnt, vlek binnenkant dijbeen. Wil vandaag verhogen kijk ff de alergie aan

Gisteravond geupt naar 3 caps. Was gister paar uur wezen lopen en wat laat gelunched. Savonds maar noodlesoepje gegeten...... Vuurrode hete kop en alsof ik zwaar verbrand was echt scarry shit. Zeiknatte kop. Weet nu zeker dat ik niet boven de 3 caps ga wat een enge pestzooi is dat **** **** wat een troep. Was na uurtje weg, nu ik dat ook meegemaakt heb is de angst beetje weg maar vind het zo vreemd dat je verstand je dit laat doen terwijl je er sterk op tegen bent.... Zo vreemd. Voel me deapleted, ga vanaf vandaag nog 1 week door. Heb het idee dat het nu na een week werkelijk in mijn systeem zit.

96.3 kg

??? Ben je nu ineens al 3kg kwijt?

Klinkt heftig bro'. Nog cardio gedaan? Of skip je die maar?

3,5kg om precies te zijn... Ja zover als het gaat wil ik minimaal 3 kwartier doen,maar zal omdat het nu voelbaar en merkbaar in mijn systeem zit gaan korten naar 30min of 20 ff aanvoelen.
Pffgaat hard met die troep man,grotendeels van je gewichtloss komt door deapletie,al merk je dat ondanks je wat vochtig bent dat je aardig de vetplooien aanspreekt.

Rare troep dit man,...gisteravond toen het ineens losbarste na dat noodlesoepje raakte ik lichterlijk in paniek omdat je wilt dat de warmte opbouw stopt. Er is geen feedback loop die je warmte door DNP reguleert,gaat het door ben je mol.

3,5 kg op 1 week, daar heb ik 6 weken voor moeten afzien tijdens mijn laatste cut.
Het betekent dus net zo veel ellende maar dan in 1 week gestopt. Een stuk efficienter moet ik zeggen.

Succes ermee verder :)

thx maar tis scary shit,je kan dus geen gluco opslaan,en alles wat je eet wordt direkt op het fik gegooid....zo raar dat gevoel.

tis eigenlijk het totale tegenovergestelde als creatine en ATP,creatine zorgt voor verhoogd ATP en gluco opslag,deze crap zorgt voor ATP verlies en deapletsie,en dwang om je vet als bron aan te spreken,zonder dat het overgens antikatabol werkt...imo erg tegenstrijdig.

Maar Boris had ook een gewichtsverlies van 10kg waarvan hij weer binnen 2 weken 6 kg terugpakte natuurlijk pak droger

Gisteravond geupt naar 3 caps. Was gister paar uur wezen lopen en wat laat gelunched. Savonds maar noodlesoepje gegeten...... Vuurrode hete kop en alsof ik zwaar verbrand was echt scarry shit. Zeiknatte kop. Weet nu zeker dat ik niet boven de 3 caps ga wat een enge pestzooi is dat **** **** wat een troep. Was na uurtje weg, nu ik dat ook meegemaakt heb is de angst beetje weg maar vind het zo vreemd dat je verstand je dit laat doen terwijl je er sterk op tegen bent.... Zo vreemd. Voel me deapleted, ga vanaf vandaag nog 1 week door. Heb het idee dat het nu na een week werkelijk in mijn systeem zit.

96.3 kg

Brrrrr...vindt het maar scary shizzle, kijk er wel mee uit bro.

ja man vind het ook maar nix,maar mijn 2de ik wil niet luisteren...praat jij eens met hem bro,misschien luisterd hij naar jou?

Heavy heavy shit man!

Wat zou je kunnen doen tegen het "rebound" effect wat Boris heeft gehad?

Groet,

DNP zorgt dat al het vocht en vet,gluco verdwijnt uit je cellen.Het is natuurlijk wel de bedoeling dat de glucogeen vooraad weer aangevuld gaat worden. Hier wordt de REBOUND mee bedoelt. Tis dus niet zo dat je weer kg''s in vet aangekomen bent,tis gewoon vocht en glucogeen.

Kijk maar naar zijn after foto,direkt na iname van zijn laatsste caps,hij is leeg,vandaar het commentaar...leeggetrokken is met DNP ook echt leeg,dat vult zelf weer aan.

Heavy heavy shit man!

Wat zou je kunnen doen tegen het "rebound" effect wat Boris heeft gehad?

Groet,

Low kcal beginnen en heel rustig kcal's toevoegen. Is de osmose regeling die weer reguleert en weer een pak vocht vast houd. Daar doe je (en zou je ook niet moeten willen) niks tegen. Ook de vulling van de glycogeen depots (hoeveel gewicht zou dit nou werkelijk zijn?) doe je vrij weinig tegen

Net zoals op een Keto dieet in feite. Door gebrek aan koolhydraten (maar wel trainen) loopt je glycogeen ook langzaam leeg door de week heen. Ook houd je minder vocht vast (1 deel glycogeen bindt 3 delen vocht volgens mij?). Je staat dus platter en je valt ook veel af in het begin maar dat is ook vocht en glycogeen.

Later komt dat weer terug, maar dat hoeft geen probleem te zijn. Als je je refeed goed doet houdt je zelfs meer glycogeen vast dan je normaal kan (soort super compensatie) waardoor je heel de dag met een gigantische pomp rondloopt.

Overigens grappig Kriel. Keto zorgt ook voor een dwang om vet aan te spreken als voornaamste energiebron en zou ook eiwitsparend moeten zijn. Er zijn wel wat overeenkomsten. Ik was met Keto in de eerste week ook zo 4kg kwijt aan vocht en glycogeen.

Ja klink goed kerel, alleen die hitte na carbiname,je merkt gewoon dat het opgestookt wordt,alle carb die je eet komt niet op zijn plek waar het moet komen

Nee, ik snap dat het niet precies hetzelfde is. De werking is ook anders en even ietsjes sterker. Haha..

Maar omdat je zei dat je het tegenstrijdig vond. Ik wilde maar even zeggen dat het toch wel 'natuurlijk' voor je lichaam is glycogeen op te branden maar toch anti-katabool te zijn. Als je je eten maar aanpast (of de goede middelen gebruikt). Het kan dus wel gewoon.

Overigens nam ik voor m'n training wel eens carbs op keto en dan kreeg ik daar wel energie van (het werd gewoon gebruikt dus). Ik merkte wel dat ik veel sneller zweette omdat je geen vocht kon vasthouden. Dat zal jij ook wel hebben.. :p

Er zijn wel wat overeenkomsten. Ik was met Keto in de eerste week ook zo 4kg kwijt aan vocht en glycogeen.

Er zijn inderdaad overeenkomsten maar volgens mij ook grote verschillen?;

Kriel staat(of stond nu:D) op 10% bro. Ik denk dat hij nooit 4kg kwijt zou zijn in de eerste week met een Keto dieet?

Er zijn inderdaad overeenkomsten maar volgens mij ook grote verschillen?;

Kriel staat(of stond nu:D) op 10% bro. Ik denk dat hij nooit 4kg kwijt zou zijn in de eerste week met een Keto dieet?

In principe heeft het verliezen van vocht en glycogeen juist niks te maken met hoeveel vet je hebt, maar juist met hoeveel spiermassa je hebt. Glycogeen wordt namelijk in je spieren opgeslagen en vocht bindt daar weer aan (vandaar het laden voor een wedstrijd).

Het is duidelijk dat Kriel meer spiermassa heeft dan ik, ook al is hij kleiner. ;) Hij kan dus ook meer glycogeen en vocht kwijtraken.

Maar je hebt helemaal gelijk dat er grote verschillen zijn hoor, de werking is ook anders en veel sterker. Ik weet ook wel zeker dat van datgene wat hij uiteindelijk kwijtraakt een hoop vet is. Het was meer om het principe erachter dat enigzins gelijk is.

Thanks voor de uitleg:o:o

Terug
Naar boven