Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteravond geupt naar 3 caps. Was gister paar uur wezen lopen en wat laat gelunched. Savonds maar noodlesoepje gegeten...... Vuurrode hete kop en alsof ik zwaar verbrand was echt scarry shit. Zeiknatte kop. Weet nu zeker dat ik niet boven de 3 caps ga wat een enge pestzooi is dat **** **** wat een troep. Was na uurtje weg, nu ik dat ook meegemaakt heb is de angst beetje weg maar vind het zo vreemd dat je verstand je dit laat doen terwijl je er sterk op tegen bent.... Zo vreemd. Voel me deapleted, ga vanaf vandaag nog 1 week door. Heb het idee dat het nu na een week werkelijk in mijn systeem zit.
96.3 kg
Heavy heavy shit man!
Wat zou je kunnen doen tegen het "rebound" effect wat Boris heeft gehad?
Groet,

Er zijn wel wat overeenkomsten. Ik was met Keto in de eerste week ook zo 4kg kwijt aan vocht en glycogeen.
) op 10% bro. Ik denk dat hij nooit 4kg kwijt zou zijn in de eerste week met een Keto dieet?Er zijn inderdaad overeenkomsten maar volgens mij ook grote verschillen?;
Kriel staat(of stond nu) op 10% bro. Ik denk dat hij nooit 4kg kwijt zou zijn in de eerste week met een Keto dieet?
Hij kan dus ook meer glycogeen en vocht kwijtraken.