XXL Nutrition

Kubus – 1,78m – Building a new Body

Damn je kuiten gaan zeker bruut groeien van dit schema!!!

Netjes man.

Heb ook een tijdje kuiten 3 keer getraind per week, niet kunnen volhouden jammer genoeg :o

Als jij goed evolutie ziet, toch nog eens overwegen.

Kuiten vindik de lastigste spiergroep wie niet :d?

Die Sled Reverse Press is ook niet voor je kuiten maar voor scheen en dat is denk ik een wat kleinere spiergroep enzo...

• Topic Starter Topic Starter
Heb ook een tijdje kuiten 3 keer getraind per week, niet kunnen volhouden jammer genoeg :o

Als jij goed evolutie ziet, toch nog eens overwegen.

Zodra ik echt veranderingen ga zien zal ik dit melden. Hoop het wel, want het is tijdrovend en zwaar om aan het eind van je training te doen.:p

Die Sled Reverse Press is ook niet voor je kuiten maar voor scheen en dat is denk ik een wat kleinere spiergroep enzo...

Het zit aan de voorkant/zijkant bij het scheenbeen, maar technisch gezien heet de spier volgens mij wel kuit hoor. Mijn doel is in iedergeval om aan de voorkant de kuit wat breder te laten ogen.
Please correct me if im wrong...:D

Dinsdag:

Borst:
-Bench Press
3*8* 65kg

-Dumbbell Incline Bench Press
1*10* 18kg
2*7* 22kg

-Incline Dumbbell Fly
1*15* 8kg
1*12* 10kg
2*8* 12kg

-Standing Cable Fly
1*10* 10kg
2*8* 12kg

+ triceps
-Close Grip Bench Press
3*8* 35kg

-Cable Bent-over Triceps Extension
1*12* 15kg
2*10* 20kg

-Dumbbell Triceps Extension
1*10* 7kg
2*7* 8kg

Opmerkingen:
Nogmaals een aantal oefeningen voor de eerste keer uitgevoerd.
Vooral de Dumbbell Fly was heel erg wennen. Voel hem nog niet echt hoe die zou moeten voelen. Is een lastige oefening, maar ik hou hem er nog wel in

Gaat lekker hier !;) (al tijdje niet gekeken)

Zowel gister als vandaag geen trainingen van mij....
Ben zo ziek als een hond....... :(

Baal er echt van, was net weer zo goed bezig met zowel een nieuw schema als mijn voeding. Hoop dat ik niet teveel ga verliezen.

Snel beterschap kerel!

kubus probeer gewoon calorierijk voedsel te vreten! bv alsje boterhamn kippenwit eet smeer er dikke laag pindakaas over zo verlies je minder je gewicht!

Ben je alweer beter kubus en alweer druk aan het trainen? Wel balen dat je ziek was man. Je trainingen gaan in elk geval weer de goede kant op;)

Ben jammer genoeg nog steeds ziek:(

Volg Nicolas zijn advies wel op door colorierijk te eten.
Maar helaas kan ik niet al het eten binnenhouden....
Zal wel weer uitlopen op wat gewichtsverlies. Probeer de schade in iedergeval te beperken. Heb wel een ongeluksjaar moet ik zeggen..

Maar gelukkig zorgen al die tegenslagen wel dat ik me nog meer op BB wil focussen. Ben momenteel bezig met een voedingsschema. En als ik weer beter ben ga ik er weer keihard tegenaan.

****ed up bro.

beterschap!

Ben jammer genoeg nog steeds ziek:(

Volg Nicolas zijn advies wel op door colorierijk te eten.
Maar helaas kan ik niet al het eten binnenhouden....
Zal wel weer uitlopen op wat gewichtsverlies. Probeer de schade in iedergeval te beperken. Heb wel een ongeluksjaar moet ik zeggen..

Maar gelukkig zorgen al die tegenslagen wel dat ik me nog meer op BB wil focussen. Ben momenteel bezig met een voedingsschema. En als ik weer beter ben ga ik er weer keihard tegenaan.

Even goed herstellen. En daarna terug knallen. Komt wel goed.

Balen dat je nog steeds ziek bent. Maar je hebt een goede instelling kwa BB. Je bent echt iemand die er voor de volle 100% voor gaat dus jij komt er wel ;)

Het zit aan de voorkant/zijkant bij het scheenbeen, maar technisch gezien heet de spier volgens mij wel kuit hoor. Mijn doel is in iedergeval om aan de voorkant de kuit wat breder te laten ogen.
Please correct me if im wrong...:D

You are wrong;)

Tibialis anterior = scheenbeen.
Deze zit inderdaad schuin naast je scheenbeen-bot aan de buitenkant.

Betekent niet dat je de oefening er uit moet halen, scheenbeen kan ok getraind worden, dat zorgt een beetje voor evenwicht.

heb je eigelijks een eetschema>

wats je eetschema?

geabonneerd! ikke ook van de partij from now on :thumb:

Terug
Naar boven