MuscleMeat

Kubus – 1,78m – Building a new Body

Goedzo pietje:D! Kubus is tha bomb:hedbang:

Alweer helemaal fit kerel?

goodluck kerel!

• Topic Starter Topic Starter
Maandag:

Rug:
-Deadlift
2*10* 50kg
1*7* 70kg
1*5* 80kg
1*3* 90kg
2*7* 100kg

-BOR
1*10* 40kg
2*10* 45kg
1*8* 50kg

-Chins wide-grip
3*5* BW

-Cable Rear Pulldown
1*12* 20kg
2*10* 25kg

Traps:
-Cable Shrug (met 2sec. hold)
1*10* 40kg
1*10* 50kg
1*10* 60kg
1*10* 65kg

-Smith Shrug
1*10* 50kg
1*10* 60kg
1*10* 70kg

Kuiten:
-Smith Standing Leg Calf Raise
1*10* 60kg
2*12* 70kg

-Lever Seated Calf Raise
1*10* 30kg
2*12* 35kg

Opmerkingen:
Yeehaa, kon eindelijk weer eens trainen:woot:
Deze week de kuiten maar rustig aangepakt. De vorige keer(20 october:p) had ik net wat te lang spierpijn in mijn kuiten. Wil donderdag namelijk wel weer vol benen kunnen knallen.

nice training! :thumb:

Traps:
-Cable Shrug (met 2sec. hold) dies lekkah! :D

5 star rating toegevoegd! :thumb:

Mooie training! Alleen die opbouw bij deadlift, 70,80,90, 110, weet zeker dat 80/100/110 of 120 je ook wel lukt als je er nog es 2x7x100 uit kon persen :)

Nice kubus! Ben het aan de ene kant wel met Harm eens. Maar als je voor massa gaat dan lekker die 2x7x100kg aanhouden. Jij komt er wel:)!

Goed bezig kubus!
ik ben ook 1.78 en een jaartje jonger dus je bent uitstekend vergelijkingsmateriaal voor mij :p je bent ietsje sterker dan mij maar vanaf januari ga ik proberen wat bij te trekken. Momenteel weeg ik 70.5, weeg jij nog altijd 72 en kan je soms geen foto posten?

nice training! :thumb:

Traps:
-Cable Shrug (met 2sec. hold) dies lekkah! :D

5 star rating toegevoegd! :thumb:

Altijd lekker shrugs met hold!:shrug: Thanks voor de rating!

Mooie training! Alleen die opbouw bij deadlift, 70,80,90, 110, weet zeker dat 80/100/110 of 120 je ook wel lukt als je er nog es 2x7x100 uit kon persen :)

Thnq! Heb gemerkt dat opwarming vooral bij deadlift erg belangrijk voor me is. Maar ik zal volgende week eens kijken of het ook met bovenstaande stappen gaat lukken.

Nice kubus! Ben het aan de ene kant wel met Harm eens. Maar als je voor massa gaat dan lekker die 2x7x100kg aanhouden. Jij komt er wel:)!

Bedankt he! Ga inderdaad niet de PL uithangen. Maar zal wel eens kijken of het met grotere stappen lukt.

Goed bezig kubus!
ik ben ook 1.78 en een jaartje jonger dus je bent uitstekend vergelijkingsmateriaal voor mij :p je bent ietsje sterker dan mij maar vanaf januari ga ik proberen wat bij te trekken. Momenteel weeg ik 70.5, weeg jij nog altijd 72 en kan je soms geen foto posten?

Bedankt Smurfo! Weeg op het moment weer rond de 72kg:( Heb een aantal tegenslagen gehad waarbij erg veel kg verlies was. Zeker een maandje amper en niet goed kunnen eten door problemen in de familie en ik ben net ook weer 2 weken ziek geweest... Telkens dus kg verloren die er weer aan moeten.
Al is mijn max ook maar heel kort 75kg geweest hoor. Ga er nu weer voor de volle 100% voor. Mijn doel is om in juli/augustus 2009 de 80kg te halen met 10%bf. Zal pas foto's gaan schieten als ik weer wat meer kg op mijn frame heb.

Bedankt Smurfo! Weeg op het moment weer rond de 72kg:( Heb een aantal tegenslagen gehad waarbij erg veel kg verlies was. Zeker een maandje amper en niet goed kunnen eten door problemen in de familie en ik ben net ook weer 2 weken ziek geweest... Telkens dus kg verloren die er weer aan moeten.
Al is mijn max ook maar heel kort 75kg geweest hoor. Ga er nu weer voor de volle 100% voor. Mijn doel is om in juli/augustus 2009 de 80kg te halen met 10%bf. Zal pas foto's gaan schieten als ik weer wat meer kg op mijn frame heb.

8 kg pakken en 10% bf op een half jaar tijd :o
is dat niet iets te optimistisch? :p
Ik wil zo een 3 tal kg pakken tegen dan en 1 kg vet afvallen.
en mijn grip verbeteren want bij mijn deadlifts moet ik echt stoppen door mn grip
volgens mij kan ik zeker 10 x 90-100 kg maar nu zit ik bij mijn eerste setje op 10 x 80 kg en bij mijn tweede voel ik al aan 8 herhalingen dat het niet meer gaat. Dan probeer ik ofwel nog supertraag 1 herhaling te doen zodat mijn grip geen te zware shock krijgt maar als ik voel dat ik de barbell alleen nog maar aan mijn vingers vast heb moet ik zowiezo lossen dus heb ik die coc grippers gekocht maar volgens mij zijn die gemaakt voor mensen met grote handen. Miserie miserie :D

Succes ermee man, ik weet zeker dat het mogelijk is om volgende zomer 80 kilo te wegen, zolang je je maar houd aan je training, voeding, en rust..... Ik heb ongeveer dezelfde doelen, een kilo of 7 erbij, voor juli volgend jaar... Dat zijn dus 8 maanden ong, dus een kilo per maand. Ik houd je in de gaten.

8 kg pakken en 10% bf op een half jaar tijd :o
is dat niet iets te optimistisch? :p
Misschien wel maar het zou moeten lukken mits wat Harm zegt:

ik weet zeker dat het mogelijk is om volgende zomer 80 kilo te wegen, zolang je je maar houd aan je training, voeding, en rust.....

Ben nog maar 9 maanden bezig. Dus opzich kan ik nog makkelijk kg aankomen als ik het goed aanpak. Heb nog nooit crea gebruikt en hoop daar ook nog wat kg mee te pakken.
Mijn plan is zelfs om 85 te halen met een hoger vetpercentage en dan cutten naar 80kg.
Misschien te optimistisch. Maarja je moet jezelf een doel stellen.

Ik wil zo een 3 tal kg pakken tegen dan en 1 kg vet afvallen.
en mijn grip verbeteren want bij mijn deadlifts moet ik echt stoppen door mn grip
volgens mij kan ik zeker 10 x 90-100 kg maar nu zit ik bij mijn eerste setje op 10 x 80 kg en bij mijn tweede voel ik al aan 8 herhalingen dat het niet meer gaat. Dan probeer ik ofwel nog supertraag 1 herhaling te doen zodat mijn grip geen te zware shock krijgt maar als ik voel dat ik de barbell alleen nog maar aan mijn vingers vast heb moet ik zowiezo lossen dus heb ik die coc grippers gekocht maar volgens mij zijn die gemaakt voor mensen met grote handen. Miserie miserie :D

Jouw doel lijkt me zeker haalbaar, je staat er nu ook al erg droog bij.
Ken het gevoel dat die barbell aan je vingertoppen hangt, erg vervelend.
Zelf doe ik de volgende oefening wel eens voor mijn grip: Cable Roller. Succes met jouw doel!

85 zelfs, je moet je doelen niet té hoog stellen voor een periode, kan demotiverend werken. Zou eerder aan 82 gaan denken ofzo, en dan 78/79 redelijk droog

85 zelfs, je moet je doelen niet té hoog stellen voor een periode, kan demotiverend werken. Zou eerder aan 82 gaan denken ofzo, en dan 78/79 redelijk droog

Klopt, denk dat ik dat maar ga aanhouden idd.
Was een beetje aan het afronden op 5-tallen:p;)

Het lijkt wel of iedereen hier sneller groeit dan mij
volgens mij heb ik echt geen aanleg voor deze sport. In de laatste 4 dagen 2 keer getraind en echt perfecte maaltijden gegeten en stevig gebulkt maar mijn armen zijn nog steeds even dun en ben alleen een halve kg verdikt en dat kan ik zien aan mijn buik. Achja we zien wel :D
en idd je doelen niet TE hoog leggen
zie ook dit stukje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/one-two-step-188043/ :D

Het lijkt wel of iedereen hier sneller groeit dan mij
volgens mij heb ik echt geen aanleg voor deze sport. In de laatste 4 dagen 2 keer getraind en echt perfecte maaltijden gegeten en stevig gebulkt maar mijn armen zijn nog steeds even dun en ben alleen een halve kg verdikt en dat kan ik zien aan mijn buik. Achja we zien wel :D
en idd je doelen niet TE hoog leggen
zie ook dit stukje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/one-two-step-188043/ :D
Je vind het raar dat je de laatste 4 dagen ondanks 2 keer trainen en goed eten geen verandering ziet... En je bent dun. Hoe kom je in godsnaam aan zoveel karma, alles uit de onzin topics :D?

You are wrong;)

Tibialis anterior = scheenbeen.
Deze zit inderdaad schuin naast je scheenbeen-bot aan de buitenkant.

Betekent niet dat je de oefening er uit moet halen, scheenbeen kan ok getraind worden, dat zorgt een beetje voor evenwicht.

Bedankt hiervoor nog trouwens, Bbb! Had echt geen idee dat de scheenbeen ook uit een spier bestaat.:o Zal hem nog wel af en toe doen. Maar niet vast in het schema.

Dinsdag:

Borst:
-Bench Press
1*12* 55kg
2*10* 60kg

-Dumbbell Incline Bench Press
1*10* 18kg
1*8* 22kg
1*8* 20kg

-Incline Dumbbell Fly
1*12* 8kg
2*12* 10kg

-Standing Cable Fly
2*10* 10kg
1*8* 12kg

+ triceps
-Close Grip Bench Press Smith
1*12* 40kg
1*18* 45kg
1*12* 40kg

-Cable Bent-over Triceps Extension
1*12* 15kg
1*10* 20kg
1*10* 25kg
1*10* 22,5kg

-Dumbbell Triceps Extension
1*7* 8kg
2*8* 7kg

Opmerkingen:
Merk dat ik wel wat kracht heb ingelevert de afgelopen 2 weken.
Vooral bp gaat niet super. Maar ik maak me hier geen zorgen over, binnen 2 weken zal dit weer op het oude niveau zitten.
Close grip BP ditmaal op de smith gedaan. Vind hem misschien nog wel fijner dan met een losse barbell.

Terug
Naar boven