Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dubbell Curl
Je kan die barbell shrugs ook es achter je lichaam proberen ter variatie

En ben daarna weer het bed ingedoken tot een uur of 5. 
En daarna wat reps gedaan waarbij ik hem alleen rustig naar beneden liet zakken. 2 spotters knalde hem voor mij naar boven. Deze manier zal wel een naam hebben, maar ik weet hem niet
)
Je kan die barbell shrugs ook es achter je lichaam proberen ter variatie
Doe jij hem in de smith ofzo? Of moet je hier gewoon een goede beweging voor krijgen.idd... of in supersetje combineren met je huidige oefeningen.. mijn trapz groeien daar lekkah op
goede training kubus!!

Idd. En tevens zeer effectief. Gaat lekker, borst!Negatives of excentric training. Zo noem je dat bij bankdrukken![]()
negative reps is zware shit - niet te vaak doen want je spieren krijgen een ongelooflijke opdonder , voor de rest netjes na zo'n weekend

Die negatieve is belangrijker dan de positieve.
Dorian Yates zweert erbij. En wie zijn wij om tegen meervoudig mr.O in te
gaan
zowiezo als yates en columbu adept ga ik niet in als deze gladiatoren iets beweren , maar kubus en ik en wij allemaal zijn van een ander level , dus vandaar uit deze woorden naar kubus
@Kubus; mooi weekend; 7 uur thuis en 17.00 pas je bed uit![]()

En meer setjes squat gedaan.
)
Ik die meestal die back shrugs in supersets met de normale dumbbellshrugs, en moet zeggen day de back shrugs me aan het eind meer pijn doen dan de dumbbell shrugs, al doe ik de backshrugs dan wel met een losse barbell en niet in de smith. Misschien is het een goed idee eerst even op wat minder gewicht te beginnen, eerst de beweging onder controle krijgen en vervolgens pas kilo's gaan happen.Misschien is het een goed idee eerst even op wat minder gewicht te beginnen, eerst de beweging onder controle krijgen en vervolgens pas kilo's gaan happen.
Gaat goed hier zie ik wel weer !
Volgens mij zitten we qua gewichten trouwens vrijwel overal even hoog (of laag)
Niet dat dat iets uitmaakt maar toch.
Wat zijn je huidige stats? lengte gewicht bf e.d.?
Als we maar groeien he