XXL Nutrition

Kubus – 1,78m – Building a new Body

• Topic Starter Topic Starter
Je traint je armen wel veel. Met rugoefeningen train je de biceps ook waardoor je kracht op maandag bij biceps oefeningen wat minder zal zijn. Maar tussen maandag en donderdag heb je wel genoeg rust zitten dus ik denk dat het opzich wel kan. Leuk schema en goede combinatie vind ik

Bedankt Nelus! Misschien is het overtraining, maar ik probeer het gewoon eens om mijn armen te stimuleren. Ze moeten gewoon groeien!:o

Las dat iemand kritiek had op de naam kubus, belachelijk; bij kubus moet ik direct denken aan( de producer van) opgezwolle met zijn beats, en die zijn gruwelijk :)

:thumbs:

slaat idd nergens op - kubus is een echte geuzen-naam;)

:D

Maandag:

Rug:
-Chins close-grip
3*8* BW

-Deadlift
1*6* 60kg
1*5* 70kg
1*5* 90kg
2*5* 100kg

-BOR
1*10* 50kg
1*8* 60kg
1*8* 65kg

-Cable Rear Pulldown
1*12* 30kg
1*8* 32kg
1*8* 37kg

Traps:
Superset -Barbell Shrug achterlangs en daarna voorlangs.
2*10* 70kg 2*10* 70kg
1*12* 70kg 1*12* 70kg

Biceps:
Ben alvast met mijn "armen schema" begonnen.
Nog geen vaste oefeningen erin. Heb vandaag veel setjes gemaakt en veel verschillende oefeningen. Ook veel met de positie van de armen en de hoek waarin je de oefening doet geexperimenteerd.
Inspiratie was dit filmpje van Milos Sarcev: http://thefitshow.tv/index.php?opti...&id=119:episode32&catid=52:season3&Itemid=130

Opmerkingen:
Weet nog niet welke oefeningen ik bij het armen schema doe. Het moeten in iedergeval wel massa oefeningen voor de armen zijn. Tips zijn altijd welkom!;)
Zal ook proberen om aankomend weekend niet te gaan zuipen. Afgelopen weekend was het weer raak. Resultaat hiervan is dat ik tot laat in de middag nog op bed lig en niks eet. En ik heb me zondag avond laten overhalen om de frituurpan te pakken:o, dit was dan ook het enigste wat ik die dag heb gegeten:o Resultaat was vandaag ook weer terug te zien in de training.

is Kubus geen Spartaanse naam? ;)
goede training, sterke deadlift!

probeer de incline ook eens voor je biceps. door de hoek blijft je bicep constant op spanning ook als je in de 'rust' stand komt. krijg ik altijd heerlijke pomp van.

Laatst bewerkt:
Lekkere training heur :)

Mooie trainingen Kubus, goed bezig weer.
Hoe'st met je voeding, krijg je die een beetje op orde?

probeer de incline ook eens voor je biceps. door de hoek blijft je bicep constant op spanning ook als je in de 'rust' stand komt. krijg ik altijd heerlijke pomp van.

Die had ik in mijn vorige schema zitten. Erg fijne oefening idd!

Mooie trainingen Kubus, goed bezig weer.
Hoe'st met je voeding, krijg je die een beetje op orde?

Thnq! Voeding gaat erg goed(afgezien van een baalweek vorige week). Eet voldoende en kom goed aan in gewicht.

Dinsdag:

Borst:
-Bench Press
2*8* 70kg
1*8* 65kg

-Dumbbell Incline Bench Press
1*8* 22kg
1*8* 24kg
2*0* 26kg (2 keer fail bij het omhoog brengen:o )
1*12* 18kg (weet niet waarom ik de 26kg niet omhoog kreeg, daarom maar snel de 18kg gepakt:p)

-Standing Cable Fly
1*12* 12kg
2*8* 15kg

-Dumbbell flye
3*8* 12kg

+ triceps
-Cable Bent-over Triceps Extension
1*10* 22,5kg
2*8* 27,5kg

-smith Close Grip Bench Press
3*8* 50kg

-Dumbbell one arm Triceps Extension
1*10* 8kg
1*5* 10kg
1*8* 8kg

Opmerkingen:
Bij dumbbell press verloor ik echt mijn kracht bij het omhoog brengen. Echt balen want die 24kg ging best aardig. Volgende keer dus zeker voor die 26kg gaan!

Lekkere training!

Waarom doe je de close grip bench in de smith?

Hoe breng je je gewichten omhoog? En kan er ze niemand eventueel aangeven?

wat voor voedingsschema volg je nu!?

Best iemand vragen om aan te geven volgende keer.

Had vandaag hetzelfde probleem, alleen was er niet echt veel volk in gym, dus had ook niemand.

Wat een hulp kan zijn is op je knieën zetten, en je achterover laten rollen en dumbbell's zo in positie brengen.

ofwel wachten tot je 28 kg kan curlen ;) :D

Mooie training voor de rest!

soms ben je idd ineens je kracht kwijt en dan denk je oeps wat nu

Hoe breng je je gewichten omhoog? En kan er ze niemand eventueel aangeven?

Ongeveer zoals Coach aangeeft. Zet ze op mijn knieën en ga zitten - daarna schop ik ze 1 voor 1 als het ware naar hun positie. Of als ik nog sta zet ik ze tegen mijn knieën en laat me in 1 keer vallen op het bankje - ondertussen "schop" ik ze tegelijk in positie.
Een nadeel van aangeven vind ik soms dat iemand ze heel onhandig aangeeft en je ineens al het gewicht op je polsen krijgt. Je hebt er minder controle over.

wat voor voedingsschema volg je nu!?

Nog steeds dezelfde:p Heb hem je al eens toegestuurd volgens mij. Staat ook nog wel een paar pagina's terug.

Best iemand vragen om aan te geven volgende keer.

Had vandaag hetzelfde probleem, alleen was er niet echt veel volk in gym, dus had ook niemand.

Wat een hulp kan zijn is op je knieën zetten, en je achterover laten rollen en dumbbell's zo in positie brengen.

ofwel wachten tot je 28 kg kan curlen ;) :D

Mooie training voor de rest!

Thnq! Ik doe het ook ongeveer zo. Zal het volgende keer nog eens proberen en anders laat ik ze aangeven.

soms ben je idd ineens je kracht kwijt en dan denk je oeps wat nu

Drop it!!:D

Donderdag:
:grumble::yell::headbang::grumble:
****ing baaldag. Naast enorme koppijn nog wat meer problemen. Echt geen kracht/zin om te gaan trainen.

Vrijdag:

schouders
-Dumbbell shoulder press (eerste keer dat ik deze oefening doe, zal er in het volgend schema wel inkomen.
1*10* 14kg
1*8* 20kg
1*7* 24kg
1*8* 22kg

-Barbell Upright Row
1*12* 30kg
1*8* 35kg
1*8* 40kg

-Dumbbell Lateral Raise
1*8* 12kg
1*8* 14kg (nog steeds geen perfecte uitvoering op 14kg:()
1*10* 12kg

-Lever Seated Lateral Raise
2*10* 30kg
1*10* 35kg

+ traps
-Dumbbel shrugs
1*14* 30kg
2*10* 36kg

-cable shrug 2 handgrepen
2*14* 50kg

+ biceps/triceps
-standing Dumbbell curl
1*8* 12KG
1*8* 14KG
1*7* 16KG
1*8* 14kg

-cable curl stang
1*8* 30KG
1*8* 32,5kg

-Pull down rope
1*8* 20kg

-Cable Bent-over Triceps Extension
1*10* 22,5kg
2*8* 27,5kg

-Push down stang
1*12* 20kg

-Dumbbell one arm Triceps Extension
1*10* 9kg
1*9* 8kg

-Standing dumbbell curl
1*8* 12kg

Opmerkingen:
Oke, wou vandaag beginnen met MP zoals altijd. Zie ik dat er nog 140kg op die stang hangt. Hangen er op het laatst nog 2 schijven van 50kg op. Sowiezo al k*t om eraf te halen, maarja zo gaat het bij onze gym altijd. Niemand ruimt zijn spul op, ik dus ook niet:p dus eigenlijk werkt dit wel.

Maarja haal er dus 1 schijf van 50kg af - en ja hoor, WIP ****ing WAP die stang begint te stijgeren en aan de andere kant valt die op de grond. En die stang komt natuurlijk met een noodvaart terug en knalt op mijn knie:fire:
Vandaar dat ik vandaag niet meer normaal kon staan. Ipv de MP dus maar de DP gedaan. Erg fijne oefening, zal ook zeker in mijn volgende schema komen.

vreemd dat hij dan gaat stijgeren - geen balans in dat rek of zo - netjes die db shoulder press - 24 is niet niks

Terug
Naar boven