HarmH
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Wat een maf schema heb je opgesteld, houd ik wel van. Je hebt nu vele normen , maar vroeger trainde men bijvoorbeeld vaak onder matig ingeplande rust, en je hebt veel gevallen bij wie dat goed uitpakte. Het is dus allemaal aftasten, er is geen algemene regel voor wat goed is. Ik neem aan dat je die 2x armen per week gepland heb ivm je 36 cm biceps
Prima, ik heb het idee dat mijn armen ook wat achterlopen bij rug, borst, en zeker bij benen. Ga dus ook wat knutselen met 2x armen per week, superdude schema
Mijn schema zal er dan ong zo uit zien:
Maandag: benen
Dinsdag: borst triceps
Woensdag: rug biceps
Donderdag: schouders
Vrijdag: biceps + triceps
Ben benieuwd wat het me gaat opleveren. Aangezien ik zeer veel gr eiwit per dag eet (350 gr), en aminozuren neem, herstel ik snel, dus moet kunnen. Misschien heb jij er wat aan?
Prima, ik heb het idee dat mijn armen ook wat achterlopen bij rug, borst, en zeker bij benen. Ga dus ook wat knutselen met 2x armen per week, superdude schema
Mijn schema zal er dan ong zo uit zien:Maandag: benen
Dinsdag: borst triceps
Woensdag: rug biceps
Donderdag: schouders
Vrijdag: biceps + triceps
Ben benieuwd wat het me gaat opleveren. Aangezien ik zeer veel gr eiwit per dag eet (350 gr), en aminozuren neem, herstel ik snel, dus moet kunnen. Misschien heb jij er wat aan?

Dumbbell Curl

)