Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze 14 jarige young buck beat je extensions en calfs, weet niet of je daar zo blij mee moet zijnhey mooie trainingen, vraag me alleen af waarom jouw Leg extension en seated calf raise beetje laag zijn, ik zit er iets boven....
leg press zit ik ook op 12x 150, dus zit je ook niet heel veel boven...
maar de rest van de oefeningen zijn mooi en goede gewichten![]()

Deze 14 jarige young buck beat je extensions en calfs, weet niet of je daar zo blij mee moet zijn![]()

hey mooie trainingen, vraag me alleen af waarom jouw Leg extension en seated calf raise beetje laag zijn, ik zit er iets boven....
leg press zit ik ook op 12x 150, dus zit je ook niet heel veel boven...
maar de rest van de oefeningen zijn mooi en goede gewichten![]()
?Thanks allen!
Wat ik zelf merk aan alle gewichten die hier worden gepost moeten de machines wel iets schelen qua intensiteit. Bijvoorbeeld die extension en calf raise is bij onze gym al op 60kg fullstack. Terwijl ik veel mensen deze op 60kg zie doen, ik geloof niet dat die allemaal fullstack bezig zijn.
Net als leg press, ik doe 190kg. Terwijl ik veel mensen zie die het moeilijk hebben met 120kg, maar die mensen squaten wel meer als mij.
Dan moet dit toch haast wel aan de machines liggen lijkt mij?
Thanks allen!
Wat ik zelf merk aan alle gewichten die hier worden gepost moeten de machines wel iets schelen qua intensiteit. Bijvoorbeeld die extension en calf raise is bij onze gym al op 60kg fullstack. Terwijl ik veel mensen deze op 60kg zie doen, ik geloof niet dat die allemaal fullstack bezig zijn.
Net als leg press, ik doe 190kg. Terwijl ik veel mensen zie die het moeilijk hebben met 120kg, maar die mensen squaten wel meer als mij.
Dan moet dit toch haast wel aan de machines liggen lijkt mij?

ach , gewichten , ik pak nu op de zittende legpress 6 * 140 , en dat is zwaar kan ik je vertellen - vertical pakte ik pas 15 * 220 - kubus je hebt gelijk imo

Wat is daar vreemd aan? Die gay machine's zitten gewoon anders in elkaar, nieuwe techniek, meer of minder katrollen etc.
), oude techniek waarschijnlijk.

Dumbbell Curlziet er goed uit...
vroeg me af wat je BW eigenlijk was nu?
ik zou persoonlijk bij rug en borst de biceps en triceps omdraaien zo niet dan heb je aan 2 oef genoeg aangezien je al genoeg belast met rug en borst + ik zou op dag 1 schouder/armen doen dan hebben ze voldoende rust voor de do en de vrijdag

dat valt wel mee , je pakt gewoon 1 zware compound + 1 cable oef en dan zijn je triceps genoeg hersteld voor de volgende dag , je moet idd niet drie zware oefeningen doen - ach wat is een rookie ,dat zijn we toch allemaal![]()
Zal dat dan omdraaien en ipv 3 oefeningen 2 oefeningen.
Maar dan hebben de armen na dinsdag toch ook wel genoeg rust voor de donderdag. Want dan kan ik de armen op maandag en dinsdag wel volledig aanpakken met 3 oefeningen.
Dumbbell CurlOke ik geloof je, zal het proberenZal dat dan omdraaien en ipv 3 oefeningen 2 oefeningen.
Hier nog een maar hoorMaar dan hebben de armen na dinsdag toch ook wel genoeg rust voor de donderdag. Want dan kan ik de armen op maandag en dinsdag wel volledig aanpakken met 3 oefeningen.
Corrigeer me maar gerust, ben graag dwars
Dan krijg ik dus dit schema:
Ma:
schouders
-Dumbbell Shoulder Press
-Dumbbell Raise
-Cable One Arm Lateral Raise
-Cable Rear Lateral Raise
+ traps
-Superset -Barbell Shrug achterlangs en daarna voorlangs
+ Biceps
-StandingDumbbell Curl
-Barbell Curl
-Dumbbell Concentration Curl
Di:
benen
-Squat
-Leg Press
-Lever Seated Leg Curl
-Lever Leg Extension
-Een Lunge (Is dit trouwens wel een massa oefening voor quads? suggestie welke? Kan niet gaan rondlopen, dus zal op de plaats moeten zijn.)
+ kuiten
-Sled Calf Press
-Lever Seated Calf Raise
+ Triceps
-Triceps Dip
-Skull crusher ez-bar
-Dumbbell Triceps Extension
Do:
Rug
-Deadlift
-Cable Seated Row
-Underhand Chin-up