MuscleMeat

Kubus – 1,78m – Building a new Body

• Topic Starter Topic Starter
netjes ouwe :D apparaat gesloopt!!

Vond het toch al geen fijne machine :evil:

Woensdag:

Borst:
-Dumbbell Bench Press
1*8* 20kg
1*8* 24kg
1*8* 26kg
1*7* 28kg

-Dumbbell Incline Bench Press
1*8* 24kg
1*7* 26kg
1*7* 24kg

-Lever Pec deck
1*10* 55kg
1*8* 60kg
1*6* 55kg

-Incline Dumbbell flye
3*8* 12kg

+ Biceps
Standing Dumbbell Curl
1*10* 12KG
1*8* 16KG
1*6* 16KG

-Barbell Curl
3*8* 30kg (exclusief stang)

-Ez-Bar Preacher Curl
3*8* 20KG (exclusief stang)

Opmerkingen:
Ondanks dat ik ochtendtrainingen haat(ze gaan namelijk altijd slecht), ging de training van vandaag erg lekker.
Dumbbell Bench Press ging eindelijk goed, best tevreden met 28kg.
En Dumbbell Incline Bench Press eindelijk op 26kg gehaalt :)

Laatst bewerkt:
goede afsluiter van 2008 mattie! very nice!

Nette borsttraining.... fijne jaar wisseling jongen :D

Ziet er heftig uit, zijn die flyes de normaale flat bench flyes? Of de incline

Twee mooie afsluiters van het jaar Kubus, vooral het slopen van een apparaat, altijd goed :thumbup:

Fijne jaarwisseling, vanavond ff total los, en in januari is het weer hardcore time! :hedbang:

Oud en nieuw 2008/2009:
Echt een geweldige dag/nacht/ochtend gehad. Had bij het eerste feestje de hele avond de vriendin van een kameraad bij me als wingwoman. Kan je melden dat dit echt gruwelijk goed werkt:cool: Heb echt een topvrouw ontmoet HB 9,5;) Train niet voor de vrouwen, maar het werkte wel motiverend toen ze helemaal gek werd toen ze aan me zat(opschepper:p):grinny: 2009 is goed begonnen, en ik ga er weer keihard tegenaan!
Weet niet waarom ik dit eigenlijk meld, maar ik ben nog helemaal in de wolken denk ik:o

Vrijdag:

Rug
-Underhand Chin-up
2*8* BW
1*6* BW

-Deadlift
1*10* 60kg
1*5* 80kg
1*2* 90kg
1*2* 110kg
1*2* 120kg
1*0* 140kg (Deadlift ging erg lekker vandaag, maar dit was te hoog gegrepen;) )
1*1* 130kg
1*6* 110kg
2*8* 90kg

-Cable Seated Row
1*8* 55kg
1*8* 60kg
1*6* 65kg

-Cable front Pulldown
1*10* 32kg
1*8* 37kg
1*6* 40kg

+ traps
-Dumbbell shrug
1*10* 30kg
2*8* 34kg

-Cable Shrug
1*10* 60kg
1*8* 70kg

+ biceps
-Standing Dumbbell Curl
1*8* 12kg
1*8* 14kg
1*6* 16kg

-Cable Curl
1*8* 30kg
1*7* 35kg
1*8* 30kg

Opmerkingen:
Misschien wat veel setjes Deadlift, maar het ging zo verdomde lekker!:D

Goed bezig, sterke vent :D Lekkere dumbbell presses! En deadliften kan je haast nooit teveel doen

verdomde weinig reps op die DL...
maar wel nette seated row

oh ok :P deed ik eerst ook alleenmaar :rolleyes: vanaf dinsdag bezig meer reps erin te gooien.

Weinig reps maar wel veel setjes 10 stuks voor de deadlift. Koste je meer energie steeds nieuw gewicht erop gooien :D

Weinig reps maar wel veel setjes 10 stuks voor de deadlift. Koste je meer energie steeds nieuw gewicht erop gooien :D

Mijn onderrug staat nog steeds strak:p Dus zo slecht was het nog niet voor me:D Maar voortaan gewoon meer reps maken, ben geen powerlifter!

Borst:
-Dumbbell Bench Press
1*8* 20kg
1*8* 26kg
1*7* 28kg
1*8* 26kg

1*7* 26kg
1*8* 24kg (****ing spotter zit me te helpen terwijl ik het nog met gemak aankan:fire: )
1*8* 24kg

-Lever Pec deck
1*10* 55kg
1*10* 60kg
1*10* 60kg

Opmerkingen:
Vandaag de superdude uitgehangen. Heb over deze training een uur gedaan:eek: Met veel mensen gepraat ivm oud en nieuw....

zei ook niet dat he slecht was ;)

hoerig is dat als een spotter(waars uit nood) niet aanvoelt wanneer die moet helpen. Had dat laatst bij pullup....wat doet die lul : tilt me de hele tijd op.

Mijn onderrug staat nog steeds strak:p Dus zo slecht was het nog niet voor me:D Maar voortaan gewoon meer reps maken, ben geen powerlifter!

Borst:
-Dumbbell Bench Press
1*8* 20kg
1*8* 26kg
1*7* 28kg
1*8* 26kg

1*7* 26kg
1*8* 24kg (****ing spotter zit me te helpen terwijl ik het nog met gemak aankan:fire: )
1*8* 24kg

-Lever Pec deck
1*10* 55kg
1*10* 60kg
1*10* 60kg

Opmerkingen:
Vandaag de superdude uitgehangen. Heb over deze training een uur gedaan:eek: Met veel mensen gepraat ivm oud en nieuw....

Sterke incline dumbbell press ouwe!

kort maar toch netjes , een gespierd 2009

Yo kubus, ik had vernomen dat jij in je schema de nadruk op armen ging leggen? Ik zit met hetzelfde problemen, armen lopen ook achter. Ik ga denk ik dus armen 2x/week pakken, itt andere spiergroepen.... Hoe heb jij dit opgelost? Ik heb momenteel in mijn tricep training de pushdown, skullcrusher, en dumbbell extension, de small grip benchpress kan ik niet doen ivm polsen waar ik dan last van krijg. De bicep oefening bestaat uit een barbell curl, preacher curl, en dumbbell curl. Graag hoor ik van je hoe jij je armen extra denkt aan te pakken, en of je nog echte massa oefeningen weet voor de armen?

Yo kubus, ik had vernomen dat jij in je schema de nadruk op armen ging leggen? Ik zit met hetzelfde problemen, armen lopen ook achter. Ik ga denk ik dus armen 2x/week pakken, itt andere spiergroepen.... Hoe heb jij dit opgelost? Ik heb momenteel in mijn tricep training de pushdown, skullcrusher, en dumbbell extension, de small grip benchpress kan ik niet doen ivm polsen waar ik dan last van krijg. De bicep oefening bestaat uit een barbell curl, preacher curl, en dumbbell curl. Graag hoor ik van je hoe jij je armen extra denkt aan te pakken, en of je nog echte massa oefeningen weet voor de armen?

Heb mijn armen nu net even gemeten. Zijn 37cm, 1cm erbij dus sinds laatste meting :) (heb vannochtend borst gedaan en gister rug+biceps).

Heb je dit filmpje van Milos Sarcev al gezien?: http://thefitshow.tv/index.php?opti...&id=119:episode32&catid=52:season3&Itemid=130
Hij laat goed zien dat je de bicep van alle kanten moet aanpakken. En wissel ook eens met grip.
(Er staan trouwens nog meer bicep/tricep trainingen van andere pro's op. Je zal zien dat er veel meningen zijn over wat goed is.)

Hierdoor is mijn bicep een stuk ronder geworden en komt er aan de binnenkant ook meer massa. Wat de bicep dus breder maakt.

Wat ik zelf heb gedaan is veel massa oefeningen te pakken. Oefeningen voor details komen later wel eens.
Voor de bicep: Standing Dumbbell Curls(wissel ook door Hammer te doen, armen naar buiten te laten wijzen bovenaan en gewone curls), Barbell Curls (wissel met je grip), Preacher met Ez-Bar, Cable Curls, etc. Echt oefeningen waar je veel gewicht op kan pakken dus, en veel afwisselen met oefeningen.
Triceps: CGBP, je kan hier ook een EZ-bar voor pakken als je last van je polsen krijgt. Pushdown(zwaar), Skullcrusher/frenchpress, Bent-over Triceps Extension en natuurlijk dips.

Zie dat jij ongeveer dezelfde oefeningen doet. Denk dat het daarom belangrijk is om veel met verschillende oefeningen te wisselen. Stel dat je 5-6 oefeningen per week doet, zorg dan wel dat dit 5-6 verschillende oefeningen zijn. Maar denk dat die 2 keer per week armen sowiezo wel gaat aanslaan, bij mij lijkt het te werken in iedergeval.

Heb mijn armen nu net even gemeten. Zijn 37cm, 1cm erbij dus sinds laatste meting :) (heb vannochtend borst gedaan en gister rug+biceps).

Heb je dit filmpje van Milos Sarcev al gezien?: http://thefitshow.tv/index.php?opti...&id=119:episode32&catid=52:season3&Itemid=130
Hij laat goed zien dat je de bicep van alle kanten moet aanpakken. En wissel ook eens met grip.
(Er staan trouwens nog meer bicep/tricep trainingen van andere pro's op. Je zal zien dat er veel meningen zijn over wat goed is.)

Hierdoor is mijn bicep een stuk ronder geworden en komt er aan de binnenkant ook meer massa. Wat de bicep dus breder maakt.

Wat ik zelf heb gedaan is veel massa oefeningen te pakken. Oefeningen voor details komen later wel eens.
Voor de bicep: Standing Dumbbell Curls(wissel ook door Hammer te doen, armen naar buiten te laten wijzen bovenaan en gewone curls), Barbell Curls (wissel met je grip), Preacher met Ez-Bar, Cable Curls, etc. Echt oefeningen waar je veel gewicht op kan pakken dus, en veel afwisselen met oefeningen.
Triceps: CGBP, je kan hier ook een EZ-bar voor pakken als je last van je polsen krijgt. Pushdown(zwaar), Skullcrusher/frenchpress, Bent-over Triceps Extension en natuurlijk dips.

Zie dat jij ongeveer dezelfde oefeningen doet. Denk dat het daarom belangrijk is om veel met verschillende oefeningen te wisselen. Stel dat je 5-6 oefeningen per week doet, zorg dan wel dat dit 5-6 verschillende oefeningen zijn. Maar denk dat die 2 keer per week armen sowiezo wel gaat aanslaan, bij mij lijkt het te werken in iedergeval.
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Kubus86 opnieuw punten kan geven.

Thanks, die houd je tegoed!

Die milos heeft bdw ook een instructief schoudertraining filmpje, ook goed!

Laters!

flink je rug trainen , helpt ook

Terug
Naar boven