Heb mijn armen nu net even gemeten. Zijn 37cm, 1cm erbij dus sinds laatste meting

(heb vannochtend borst gedaan en gister rug+biceps).
Heb je dit filmpje van Milos Sarcev al gezien?:
http://thefitshow.tv/index.php?opti...&id=119:episode32&catid=52:season3&Itemid=130
Hij laat goed zien dat je de bicep van alle kanten moet aanpakken. En wissel ook eens met grip.
(Er staan trouwens nog meer bicep/tricep trainingen van andere pro's op. Je zal zien dat er veel meningen zijn over wat goed is.)
Hierdoor is mijn bicep een stuk ronder geworden en komt er aan de binnenkant ook meer massa. Wat de bicep dus breder maakt.
Wat ik zelf heb gedaan is veel massa oefeningen te pakken. Oefeningen voor details komen later wel eens.
Voor de bicep: Standing Dumbbell Curls(wissel ook door Hammer te doen, armen naar buiten te laten wijzen bovenaan en gewone curls), Barbell Curls (wissel met je grip), Preacher met Ez-Bar, Cable Curls, etc. Echt oefeningen waar je veel gewicht op kan pakken dus, en veel afwisselen met oefeningen.
Triceps: CGBP, je kan hier ook een EZ-bar voor pakken als je last van je polsen krijgt. Pushdown(zwaar), Skullcrusher/frenchpress, Bent-over Triceps Extension en natuurlijk dips.
Zie dat jij ongeveer dezelfde oefeningen doet. Denk dat het daarom belangrijk is om veel met verschillende oefeningen te wisselen. Stel dat je 5-6 oefeningen per week doet, zorg dan wel dat dit 5-6 verschillende oefeningen zijn. Maar denk dat die 2 keer per week armen sowiezo wel gaat aanslaan, bij mij lijkt het te werken in iedergeval.