AndroidHealthClinic

Kubus – 1,78m – Building a new Body

Ik moet tot mijn grote schaamte bekennen dat ik de juiste uitvoering van een fly ook niet precies weet... Ik doe hem dan ook altijd via de cable. Nu betrap ik mezelf op een overtreding van bb regels, variatie :D Gauw maar es ff cable vervangen door dumbbell flyes

Self ownage :D

hahaha....deed jij m dan als die eerste filmpjes?

Ik deed hem niet - alleen via cable. Daar deed ik mijn armen volledig gestrekt, om borst te isoleren, dus zonder elleboog-knik. Lijkt een beetje op de laatste

Incline is echt lekker :P ....decline ook trouwens ;)

• Topic Starter Topic Starter
de 30 kg dumbbell grens gepasseerd, lekker :D

nothing but a peanuts - goeie borst kubus

30 kg db press is erg netjes bro.

Thnq guys! Ben ook wel blij dat ik die 30 grens heb gehaald, had ik een half jaar terug nooit verwacht. 38 is de max bij onze gym, dus we hebben nog even.:D

zo doe ik ook incline db fly ;) zoals die onderste....soms zie je van die stumperts in de gym :roflol:

Tja, onbegrijpelijk, kan die lui alleen maar uitlachen..
Maar 12kg is dus alsnog erg licht? Na zo een zware borst training heb ik toch echt het gevoel dat ik niet zwaarder moet gaan ivm schouder blessure die je dan riskeert.

als die goed voelt , voelt die goed toch !!
Mijn max ligt op 20 , (gelegenheids)trainingsmaat zit op 28. ;)

Thnq guys! Ben ook wel blij dat ik die 30 grens heb gehaald, had ik een half jaar terug nooit verwacht. 38 is de max bij onze gym, dus we hebben nog even.:D

Maar 12kg is dus alsnog erg licht? Na zo een zware borst training heb ik toch echt het gevoel dat ik niet zwaarder moet gaan ivm schouder blessure die je dan riskeert.

dat ligt eraan hoe je hem doet , flyes moet je idd wel strict doen want dan liggen blessures op de loer , maar wel een heerlijke iso-oef

Ik doe incline flys, als ik ze doe, ook met 12 kg, maar mijn db press ligt op 24kg. Maar is per persoon verschillend natuurlijk. Als je hem erin houdt word je er vanzelf sterker in natuurlijk.

Net een paar weekjes ofzo. Maar snap wat je bedoelt, de gewichten zijn erg laag. Nu vraag ik me alleen wel af hoe de meeste deze oefening doen.
Veel mensen zie ik de oefening op de volgende manieren doen:
http://www.youtube.com/watch?v=kAPVeg2zdEc

http://www.youtube.com/watch?v=BsNXlSiuWcE

Maar ik doe hem erg strict. Armen iets gebogen. En ik ga erg diep.
Zoiets als dit:
http://www.youtube.com/watch?v=GZA8CiUgsYM

http://www.youtube.com/watch?v=wxd6a9TMG94

http://www.youtube.com/watch?v=ffCBFT1OmgY

Bedankt, begint al wat te worden;)

Die bovenste filmpjes zijn ****ing p*ssy fly's, dat lijkt nergens op. Afgekeurd.
Zoals de onderste twee zo hoor je hem te doen. Je voelt vanzelf hoe ver je kan zakken, dat verschilt per persoon en heeft te maken met de stretch op je borst. Belangrijk is dat je je arm goed gestrekt houdt, en niet gaat buigen zoals de bovenste twee filmpjes. Als je hem zover buigt wordt de lastarm veel kleiner en dus veel lichter, daarbij lijkt de oefening dan meer op een press (= pushen) dan op een fly (= trekken).
Desalniettemin zijn die 12kg's niet echt respectable gewichten bro, work those fly's...!

Bedankt voor jullie opmerkingen! Als hij goed voelt is het natuurlijk altijd goed:D Maar ik ga er zeker aan werken.

Benen:
-Squat
1*8* 70kg
1*8* 80kg
1*8* 85kg
2*8* 90kg

-Lever Standing leg curl
1*5* 25kg (teveel spierpijn)

-Leg Press
1*10* 140kg
1*8* 160kg
1*8* 190kg
1*8* 200kg

-Lever Leg Extension
1*8* 30kg
2*8* 35kg

-Smith Standing Leg Calf Raise
1*20* 60kg
3*12* 100kg

-Lever Seated Calf Raise
2*15* 45kg
1*15* 50kg

Opmerkingen:
Hamstrings maar overgeslagen, heb al de hele week spierpijn namelijk. Geen idee waardoor dit komt btw. Enige wat ik anders heb gedaan is een uurtje kickbox, maar daar komt het vast niet door.

Goeie squat!

Die bovenste filmpjes zijn ****ing p*ssy fly's, dat lijkt nergens op. Afgekeurd.
Zoals de onderste twee zo hoor je hem te doen. Je voelt vanzelf hoe ver je kan zakken, dat verschilt per persoon en heeft te maken met de stretch op je borst. Belangrijk is dat je je arm goed gestrekt houdt, en niet gaat buigen zoals de bovenste twee filmpjes. Als je hem zover buigt wordt de lastarm veel kleiner en dus veel lichter, daarbij lijkt de oefening dan meer op een press (= pushen) dan op een fly (= trekken).
Desalniettemin zijn die 12kg's niet echt respectable gewichten bro, work those fly's...!

Ik doe de middelste van onderen, die met die koreaan, dus niet helemaal gestrekt, dat lijkt me niet best voor je aanhechting trouwens¬!

Nette Leg PRess ;)

nette squat idd! :)

nette squat ;)

Bedankt mensen!:bow2:

Vrijdag:

schouders
-Dumbbell Shoulder Press
1*12* 14kg
1*8* 20kg
1*8* 24kg
1*7* 24kg
1*8* 22kg

-Dumbbell Raise
1*10* 16kg
1*8* 18kg
1*10* 16kg

-Cable One Arm Lateral Raise (echt een verotte kabel, maarja)
1*10* 7,5kg
2*8* 10kg

-Cable Rear Lateral Raise (echt een verotte kabel, maarja)
3*8* 5kg

+ biceps
-Standing Dumbbell Curl
1*8* 12kg
1*8* 16kg
1*6* 16kg

-Dumbbell Concentration Curl
1*10* 10kg
1*8* 12kg
1*9* 10kg

-Cable Curl Stang
1*8* 30kg