MuscleMeat

Kubus – 1,78m – Building a new Body

bruut ook de 24's hahah voelt echt hard he!

nette schouder kerel!!
Alleen die db curl ???

"-Standing Dumbbell Curl
1*8* 12kg
1*8* 16kg
1*6* 16kg

-Dumbbell Concentration Curl
1*10* 10kg
1*8* 12kg
1*9* 10kg"

Ik neem aan dat je wel meer kunt.... want dit is echt prut, hier kom ik bij in de buurt, maar daarintegen heb je wss hele sterke schouders...? want 24 kg schoulder press lukt me never nouja....

"-Standing Dumbbell Curl
1*8* 12kg
1*8* 16kg
1*6* 16kg

1*10* 10kg
1*8* 12kg
1*9* 10kg"

Ik neem aan dat je wel meer kunt.... want dit is echt prut, hier kom ik bij in de buurt, maar daarintegen heb je wss hele sterke schouders...? want 24 kg schoulder press lukt me never nouja....

Ik dacht dat jij 24 kg db curls maakte wesking. Dit moet voor jou toch een peuleschilletje zijn.

• Topic Starter Topic Starter
netjes kubus die 24 kg shoulderpress

bruut ook de 24's hahah voelt echt hard he!

Thanks guys, voelt idd heerlijk aan!

nette schouder kerel!!
Alleen die db curl ???

Is toch goed????
Je doet zelf:

post 654.
Hammer curl (superset met normale curl)
1x8x12
1x8x14
1x5x16

Biceps curl :
1x6x12
1x7x14
1x5x16

Dit was op een dag dat je alleen biceps deed. En je bent een stuk sterker als mij...

"-

Jullie hebben toch wel de juiste oefening voor je???? Dit zijn dumbbells per arm. Toch niet zo slecht voor 37cm armen?
Deze oefening dus: http://exrx.net/WeightExercises/Biceps/DBCurl.html

Whahah dat h ik NOOIT gezegt, als je het topic had doorgelzen zei ik barbell!! maar dat maakt niet uit. die schouder press is echt mooi!!!

Wesking wat doe jij dan per arm? Dumbbell Curl.

Laatst bewerkt door een moderator:
nette curls man!

dacht dat ik meer had gezien bij je..uiteindelijk gaat het natuurlijk niet om gewicht maar toch. Ik probeer het mezelf ook steeds meer wijs te maken.

Ja als ik zie hoe sommigen staan te curlen:rolleyes:
Als je je ellebogen netjes in je zij houdt en geen momentum gebruikt kun je ook geen monsterweights gebruiken. Ik vind het een goeie DB curl hoor.
Ik curl en press nu ongeveer ook zo dus dat klopt wel aardig.

Thnq Herkuul;)

dacht dat ik meer had gezien bij je..uiteindelijk gaat het natuurlijk niet om gewicht maar toch. Ik probeer het mezelf ook steeds meer wijs te maken.

Nee man, zo sterk ben ik niet:p Maar toch goed dat je er zo scherp op bent;) Was juist de eerste keer dat ik 2 goede setjes met 16kg kon doen. En die concentration curl was de eerste keer dat ik die deed.

Als je je ellebogen netjes in je zij houdt en geen momentum gebruikt kun je ook geen monsterweights gebruiken. Ik vind het een goeie DB curl hoor.

Dat heet opgooien:p Ik probeer altijd zo weinig mogelijk momentum te gebruiken. Maar met standing dumbbell curl kan je dit haast niet 100% uitsluiten. Daarom doe ik vaak nog een preacher of zoals nu een concentration.

"-Standing Dumbbell Curl
1*8* 12kg
1*8* 16kg
1*6* 16kg

1*10* 10kg
1*8* 12kg
1*9* 10kg"

Anders komt er ineens ff een anorexiapatiëntje de hoek om kijken die je curls afzeikt, het moet niet gekker worden :D Mijn dumbbell curls liggen op hetzelfde niveau, en ik heb flink wat meer muscle op mijn body dan wesje. Ik durf te wedden dat hij bij 12 kg curls al als een gek met rug/schouders zit te trekken om ze omhoog te krijgen :D Ik vind ze goed kubus :D

Anders komt er ineens ff een anorexiapatiëntje de hoek om kijken die je curls afzeikt, het moet niet gekker worden :D Mijn dumbbell curls liggen op hetzelfde niveau, en ik heb flink wat meer muscle op mijn body dan wesje. Ik durf te wedden dat hij bij 12 kg curls al als een gek met rug/schouders zit te trekken om ze omhoog te krijgen :D Ik vind ze goed kubus :D

Wil je niet mer anorexia spotten.. bedankt

Wesking wat doe jij dan per arm? Dumbbell Curl.

ik doe meestal 15x 10kg.

soms 8x 14 kg.

maar moet op het moment 15 herhalingen maken dus...
en dan wel gewoon goed uitgevoerd, zie sommige gasten in mn sportschool echt ermee zwaaien enzo...:o

ik doe meestal 15x 10kg.

soms 8x 14 kg.

maar moet op het moment 15 herhalingen maken dus...
en dan wel gewoon goed uitgevoerd, zie sommige gasten in mn sportschool echt ermee zwaaien enzo...:o
Plaats maar een filmpje van 8 stricte curls, met 14 kg, I'm not buying it gezien je stats: 1.85 - 65 kg

Plaats maar een filmpje van 8 stricte curls, met 14 kg, I'm not buying it gezien je stats: 1.85 - 65 kg

ben je nou echt zo dom???? denk je dat ik na 2 maanden nog steeds maar 65 weeg?

maar ik ga niet in mn sportschool filmen.... ik heb thuis nog 1 setje dumbbells liggen maar die wegen 7 kg dus ik kan 1 hand wel 12 kg doen.... :)

+1
Ik vind de gewichten die hier worden gepost zelfs aan de hoge kant. Met 16kg clean curlen dan moet je toch wel flinke biceps hebben. Als wesking zegt dat hij dat kan dan (of met 14kg) weet ik genoeg. We zijn hier met bodybuilding bezig en geen egobuilding. Mind to mucle, laat je spieren branden!!! :fire:

je hebt zeker sterke schouders kubus;) Maar die dumbbell curl is toch niet zo slecht?? Ligt er ook net aan hoe je hem uitvoerd. Als je hem heel strikt doet is hij een stuk zwaarder dan wanneer je die dumbbells een beetje met je lichaam omhoog aan het werpen bent. Gaat lekker hier dus!

+1
Ik vind de gewichten die hier worden gepost zelfs aan de hoge kant. Met 16kg clean curlen dan moet je toch wel flinke biceps hebben. Als wesking zegt dat hij dat kan dan (of met 14kg) weet ik genoeg. We zijn hier met bodybuilding bezig en geen egobuilding. Mind to mucle, laat je spieren branden!!! :fire:

Vond die 2 sets van 16kg ook al erg veel van mij, vandaar dat ik het nogal vreemd vond dat men dit niet goed vond. Het ging afgelopen week erg lekker met deze oefening maar meestal doe ik maar 1 set met 16kg. Meestal 12, 14, 16, 14.
Maarja zoals je ook al zegt wat boeien die gewichten. Uitvoering boven gewicht zeg ik altijd.

Maar laten we hier niet bespreken wat Wesking kan curlen. We krijgen dan alleen maar een welles/nietus spelletje. En daar is mijn log niet de plek voor:D Dus laten we gewoon zeggen dat hij het kan, en anders heeft hij alleen maar zichzelf ermee. En dat geld voor iedereen die over zijn stats wil liegen.

je hebt zeker sterke schouders kubus;) Maar die dumbbell curl is toch niet zo slecht?? Ligt er ook net aan hoe je hem uitvoerd. Als je hem heel strikt doet is hij een stuk zwaarder dan wanneer je die dumbbells een beetje met je lichaam omhoog aan het werpen bent. Gaat lekker hier dus!

Thnq dude! Goed weekend!!

Zaterdagochtend:

Borst:
-Dumbbell Bench Press
1*8* 20kg
1*8* 26kg
1*7* 28kg
1*7*26kg

-Dumbbell Incline Bench Press
1*8* 24kg
1*7* 24kg
1*9* 22kg

Lever Pec deck
1*10* 60kg
1*7 65kg
1*6* 60kg (met hold en rustig terug laten komen)

-Incline Dumbbell flye
3*8* 12kg

Opmerkingen:
Echt weinig energie. Had me vanochtend verslapen. Daarom alleen maar een Brinta shake kunnen drinken. Voortaan ook maar een banaan erbij als ik geen tijd heb.

goede benchpress!!

lekkere borst kerel !! volgende week voor de 30k ;)
edit :Goede training voor geen energie !! volgende week dus geen 30 maar 32 voor jou :D:D

Terug
Naar boven