XXL Nutrition

Kubus – 1,78m – Building a new Body

netjes die legpress kubus , mooi gewicht man , de druppel gaat teoorschijn komen op die bovenbenen van je

• Topic Starter Topic Starter

Dan mag je nog wel een paar jaar wachten dus:D

Ben zeer benieuwd naar de foto; goed getraind weer. lekkere afwisseling ook.:D

Thnq!

netjes die legpress kubus , mooi gewicht man , de druppel gaat teoorschijn komen op die bovenbenen van je

Vreemd genoeg zien mijn benen er deze week een stuk beter uit. Net nu ik deze week geen squat in mijn schema heb zitten??? Dus zo slecht is het niet om de squat er even uit te laten ter afwisseling. Denk zelfs dat ik hem er nog een weekje uitlaat. Als iets werkt kan je dit niet negeren.

Dan mag je nog wel een paar jaar wachten dus:D

Thnq!

Vreemd genoeg zien mijn benen er deze week een stuk beter uit. Net nu ik deze week geen squat in mijn schema heb zitten??? Dus zo slecht is het niet om de squat er even uit te laten ter afwisseling. Denk zelfs dat ik hem er nog een weekje uitlaat. Als iets werkt kan je dit niet negeren.

ik heb vroeger ook wel eens een maand geen benen getraind , daarna ging ik als een speer

Wordt er nog getraint kubus:D?

Wordt er nog getraint kubus:D?

Jazeker:D

Training van gister:
Maandag:

Benen:
-Leg Press
1*14* 80kg
1*10* 120kg
1*8* 160kg
1*8* 190kg
1*8* 230kg
1*8* 260kg (fullstack!!)

-Lever Standing leg curl
1*12* 25kg
1*10* 30kg
2*8* 32,5kg

-Lever Leg Extension
1*8* 35kg
1*8* 40kg
1*8* 45kg
1*6* 47,5

-Smith Standing Leg Calf Raise
1*20* 60kg
3*12* 100kg

-Lever Seated Calf Raise
2*15* 45kg
1*12* 50kg

Opmerkingen:
LoL, gewoon dezelfde training als vorige week vrijdag....:P
Vanavond is borst, schouders en buik aan de beurt.

Goede training! Zet hem op vanavond:D! Borst en Schouders worden bij mij ook afgebeuld vanavond:D!

Kun je die leg press ook nog verzwaren met losse gewichten?
Verders netjes natuurlijk!

Rot eens op met je legpress, je loopt steeds verder bij me weg ;)

ot: goede training mooie gewichten prima:thumbs:

Goede training! Zet hem op vanavond:D! Borst en Schouders worden bij mij ook afgebeuld vanavond:D!

Zal zo even bij je kijken:cool:

Kun je die leg press ook nog verzwaren met losse gewichten?
Verders netjes natuurlijk!

Zou wel kunnen, zit zo een stang bovenop -- rechtomhoog. Nog nooit iemand zien doen overigens, ben benieuwd hoeveel die ketting dan nog kan hebben. Maar ik vind 260kg nog wel even genoeg hoor:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rot eens op met je legpress, je loopt steeds verder bij me weg ;)

ot: goede training mooie gewichten prima:thumbs:

Cant help myself:o

Dinsdag:

Borst:

-Bankdrukken schuin smith
1*10* 50kg
1*8* 60kg
1*8* 70kg
1*6* 70kg

-Lever chest Press
1*12* 60kg
1*8* 70kg
1*8* 80kg
1*8* 85kg

-Lever Pec deck fly
1*10* 65kg
1*8* 65kg
1*8* 60kg (alle reps heel rustig terug laten komen)

Voorkant schouders:

-Lever Shoulder Press
1*12* 50kg
2*8* 60kg
1*8* 65kg
1*8* 70kg

Midden- Achterkant schouders:
-Lever Lateral Raise
4 setjes, ben het gewicht even kwijt.

-Lever Seated Rear Lateral Raise
1*12* 30kg
1*10* 35kg
1*10* 40kg
1*8* 40kg

Triceps:
-Lever Triceps dip
1*12* 60kg
1*9* 100kg (Fullstack!)
1*8* 105kg (Fullstack + 5kg!)
1*11* 105kg(Fullstack + 5kg!)

Wij hebben exact die legpress, je kan er eem dumbbell naar keuze opzetten (op de gewichtenstack).

Zal zo even bij je kijken:cool:

Zou wel kunnen, zit zo een stang bovenop -- rechtomhoog. Nog nooit iemand zien doen overigens, ben benieuwd hoeveel die ketting dan nog kan hebben. Maar ik vind 260kg nog wel even genoeg hoor:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Cant help myself:o
ome Ronnie C doet het ook in zo'n apparaat ;) kan je gewoon barbell opleggen of andere shit

Maar je zei dat je over een paar maandjes 80 kilo denkt te wegen, dacht dat je laatst zei op 72 te staan!?!?! Dan ga je echt als een speer :)

paar maandjes is natuurlijk rekbaar begrip ;) 80 is natuurlijk best te doen als je 1,78 bent! Zet m op kerel

ome Ronnie C doet het ook in zo'n apparaat ;) kan je gewoon barbell opleggen of andere shit

Op die "voetenplank" heb je een stang die rechtop staat, Je zou er dus schijven op kunnen gooien. Dit is niet mijn foto, maar hij lijkt er wel op.

Maar je zei dat je over een paar maandjes 80 kilo denkt te wegen, dacht dat je laatst zei op 72 te staan!?!?! Dan ga je echt als een speer :)

Stond ik ook, maar weeg nu 76+ in de ochtend.:D Die 80kg is dus nog steeds te halen in augustus, al word het moeilijk om dit met een respectabel vetpercentage te halen...

Vet maakt niet uit, vraag maar aan rooke ;)

b*ch...laag bf is overrated in deze tijd van het jaar

dat is niets nieuws voor mij ;) je mag wel over BF zeiken maar meeste mensen doen er nu toch niets aan.

Terug
Naar boven