XXL Nutrition

Kubus – 1,78m – Building a new Body

Ja Kubus, ik post hier niet vaak maar lees wel eens. Erg goede trainingen en leuk om te lezen. Dus, loggen! :D

come on kubus , je begint op pietje te lijken

Snif snif.... What's that smell...........

I smell p*ssy :P

• Topic Starter Topic Starter
Excuses bro's!:o
Ben weer een tijdje ziek geweest. Daarna had ik er flink de balen in. Kg's verlies, kracht verlies. Ben wel gelijk gaan trainen nadat ik was uitgeziekt, maar had echt weinig zin om me met de logs bezig te houden. :o

Beterschap kubus!! Balen dat je ziek bent, volgens mij ben je al een aantal keren ziek geweest ofniet?

Er zijn ook meerdere andere dingen geweest waardoor ik afgelopen jaar er een tijdje tussenuit moest. Maar ben inderdaad vrij vaak ziek. Ga volgende week nog even bloedprikken, eens kijken of hier wat vreemds is te zien.

Heb "A Week in the Dungeon" met Dorian Yates en Mark Dugdale nog even voor jullie geupload :)
Een van de betere trainingsfilms imho. Met nog enkele goede tips van Dorian Yates erin.
[Link niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=-odht-zkM8E

oke dan, ff downloaden die film.
Heb hem al meerdere keren gezien alleen hij staat niet op m'n harde schijf.
En dat moet, aangezien het een heilige dvd is.

Kom op Kubus, bijhouden dat log en hardcore trainingen en voeding posten

thnx gast voor die upload !!

Ik ben ook betrekkelijk vaak "ziek" ben benieuwd wat er bij jou uitkomt//

Mooi dat je nog steeds traint! was al bang dat je misschien gestopt was oid omdat je je log niet meer bijhield. Nu knallen met die handel en die trainingen posten:D!

en bedankt voor je upload!

Goed dat je weer traind bro.

nice movie!

Bedankt iedereen! :thumbs:
Ga er zeker weer voor. Vandaag nog een mooie stack gekocht met Nos Ether + Nox Pump en Supercharge, eens kijken wat dat gaat doen binnenkort.

Vrijdag:

Borst:

-Bankdrukken
1*10* 40kg
1*8* 50kg
1*7* 60kg
3*8* 65kg

-Schuindrukken met dumbbells
(stand 2, hoger dan normaal)
1*8* 24kg
1*8* 26kg
1*6* 26kg
1*8* 22kg (slow reps, met hold onderaan)

-Pec Deck (met handen drukken ipv elleboog)
1*8* 70kg
1*8* 75kg
1*6* 80kg

Schouders:

-Front raises
1*10* 12kg
1*9* 14kg
1*11* 12kg
1*8* 14kg

-Lateral side raises
1*10* 12kg
1*8* 14kg
2*10* 12kg

-Rear lateral raises
1*10* 10kg (rechte armen)
3*12* 12kg (gebogen armen)

Triceps:
-Dumbbell triceps extensions
2*8* 10kg

-Triceps pushdown V-stang
1*10* 30kg
1*8* 35kg

Cardio:
40 minuten op 60/70% van max. hartslag.

Opmerkingen:
De combi borst en schouders bevalt tot nu toe erg goed. Merk in iedergeval dat het mijn schouders wel goed doet om die 2 keer per week aan te pakken.

Laatst bewerkt:
netje man + die cardio, goed bezig weer!

Lange training zo te zien met die 40min cardio erbij.

Is die peck deck niet wat uit verhouding tegenover je BP?

Ben benieuwd wat die stack voor je gaat doen Kubus, keep us posted!

Mooie training verder, sterke side raises!

:cool:

netje man + die cardio, goed bezig weer!

Thnq man!

Lange training zo te zien met die 40min cardio erbij.

Is die peck deck niet wat uit verhouding tegenover je BP?

Uurtje training en 40 minuten cardio, maarja hoort erbij zo af en toe. :)

BP is nog niet mijn max, moet normaal 70kg zijn. Doe hem nu alleen wat lichter om het benchen goed gecontroleerd te doen.
Maar daarnaast is de ene pec deck de andere niet. Altijd moeilijk te zien hoe zwaar een machine is aan het gewicht. Gebruik de pec deck nu dmv het drukken met de handen. Hiervoor deed ik meestal deze manier met de ellebogen: http://exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/LVPecDeckFly.html
Daarbij haalde ik meestal maar 60/65kg, is een stuk zwaarder.

Ben benieuwd wat die stack voor je gaat doen Kubus, keep us posted!

Mooie training verder, sterke side raises!

Anders ik wel, stack kost me zo een 200 euro... Eerste keer dat ik zoiets gebruik. Wil dan ook echt wel resultaat zien want anders doe ik dit niet snel weer.
Begin hier waarschijnlijk over een week mee. Hou jullie zeker op de hoogte hoe dit gaat bevallen.

ether en nox zijn vies :P sterkte m8

hoop dat ether wat voor je doet! ik vond het teveel geld, had meer aan mega grow maar goed ;)

Maar eerst is hard beasten euy!!!

Maandag:

Borst:

-Bankdrukken
1*10* 40kg
1*8* 50kg
1*8* 60kg
1*8* 70kg
1*8* 70kg (laatste lichte spot)
1*8* 65kg

-Schuindrukken met dumbbells
(stand 2, hoger dan normaal)
1*8* 24kg
2*8* 26kg
1*6* 24kg (Na 6 kom ik niet meer omhoog. Spotter is niet aan het opletten, is met iemand anders aan het praten:rolleyes: )

-Pec Deck (met handen drukken ipv elleboog)
1*10* 70kg
1*8* 75kg
1*7* 65kg

Schouders:

-Front raises
1*10* 12kg
1*10* 14kg
1*10* 12kg (met korte hold)
1*8* 14kg

-Lateral side raises
1*10* 12kg
1*8* 14kg
2*10* 12kg

-Rear lateral raises
1*12* 10kg (rechte armen)
2*12* 12kg (gebogen armen)
1*12* 10kg (rechte armen)

Traps:
-Cable shrugs
1*12* 60kg
1*12* 70kg
2*10* 80kg (met 2 sec. hold)

Cardio:
40 minuten op 60/70% van max. hartslag.

Opmerkingen:
Vandaag voor het eerst NO-Xplode gebruikt. Had eerder eens een sample armageddon gebruikt, maar dat deed helemaal niks. Xplode was echt grappig,leuke ervaring:p
Toen ik nog thuis was merkte ik al een beetje dat ik zenuwachtig werd. Je kent het wel, vreemd gevoel in handen en knieen. Kreeg ook echt zin om te trainen. Tussen de sets wou ik ook echt amper rust nemen, bleef maar doorgaan.:D Qua kracht merkte ik niet echt veel, maar de explosiviteit was zeker hoger.
Normaal ben ik na de training helemaal kapot. Maar ik had nu echt nog wel energie over, voor mijn gevoel kon ik nog een halfuur doorgaan met cardio. Toen ik naar huis toe ging was ik helemaal niet kapot, normaal heb ik echt moeite om er met de fiets een goed tempo in te zetten.
Maar dit kan ook gedeeltelijk door de cardio komen, want dat is ook een stuk minder intensief als de KT.

Edit:
Een paar uur na de training werd ik wel opeens heel erg moe, echt duidelijk door No-Xplode. Ben wel laat gaan slapen, maar dit kwam niet door de sup. Met No-Xplode waarschijnlijk geen slaapproblemen dus.

Dit belooft nog wat voor volgende week als ik met NOX Pump en Supercharge begin. Dat schijnt 3x zo effectief te zijn.:D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven