AndroidHealthClinic

Kubus – 1,78m – Building a new Body

Slaap lekker vanavond :D

Nette side en front raises!

Bedankt iedereen! :thumbs:
Ga er zeker weer voor. Vandaag nog een mooie stack gekocht met Nos Ether + Nox Pump en Supercharge, eens kijken wat dat gaat doen binnenkort.

Vrijdag:

Borst:

-Bankdrukken
1*10* 40kg
1*8* 50kg
1*7* 60kg
3*8* 65kg

-Schuindrukken met dumbbells (stand 2, hoger dan normaal)
1*8* 24kg
1*8* 26kg
1*6* 26kg
1*8* 22kg (slow reps, met hold onderaan)

-Pec Deck (met handen drukken ipv elleboog)
1*8* 70kg
1*8* 75kg
1*6* 80kg

Schouders:

-Front raises
1*10* 12kg
1*9* 14kg
1*11* 12kg
1*8* 14kg

-Lateral side raises
1*10* 12kg
1*8* 14kg
2*10* 12kg

-Rear lateral raises
1*10* 10kg (rechte armen)
3*12* 12kg (gebogen armen)

Triceps:
-Dumbbell triceps extensions
2*8* 10kg

-Triceps pushdown V-stang
1*10* 30kg
1*8* 35kg

Cardio:
40 minuten op 60/70% van max. hartslag.

Opmerkingen:
De combi borst en schouders bevalt tot nu toe erg goed. Merk in iedergeval dat het mijn schouders wel goed doet om die 2 keer per week aan te pakken.
Lekker kubus :D Ik heb zelf ook net weer nos ether aangeschaft, dus ik doe met je mee !

• Topic Starter Topic Starter

Dat viel me echt mee, werd zelfs heel erg moe door de sup???
Zie edit:

"Edit:
Een paar uur na de training werd ik wel opeens heel erg moe, echt duidelijk door No-Xplode. Ben wel laat gaan slapen, maar dit kwam niet door de sup. Met No-Xplode waarschijnlijk geen slaapproblemen dus."

Bedankt Herkules!

Lekker kubus :D Ik heb zelf ook net weer nos ether aangeschaft, dus ik doe met je mee !

:meal: Ik hou het in de gaten wat het met jou doet!

Dinsdag:

Benen: +Kuiten:
-Squat
1*8* 60kg
1*10* 75kg
1*8* 80kg
1*8* 85kg
1*6* 90kg
Supersetje squat:rolleyes: (geen rust in iedergeval..)
5* 90kg, 6* 80kg, 9* 60kg

-Lever lying leg curl
1*10* 25kg
1*10* 30kg
1*10* 37,5kg
2*8* 40kg

-Leg Press
1*10*130kg
1*8* 160kg
1*8* 180kg
1*8* 210kg (bij 5 wou ik al stoppen, maar gelukkig liet me maatje dit niet gebeuren:devil: )

-Lever Seated Calf Raise
1*15* 35kg
1*12* 40kg
1*12* 45kg

-Lever Leg Extension
1*8* 30kg
1*8* 35kg
1*8* 37,5kg

-Smith Standing Leg Calf Raise
1*15* 60kg
3*12* 100kg

+Biceps:

-Barbell Curl
1*12* 20kg
1*8* 30kg
2*8* 35kg

-Standing Dumbbell Curl
1*8* 12kg
2*8* 16kg

-21-en met barbell
2*21* 25kg (laatste reps was echt gooi werk:p )

Zeker beter dan dat je geen slaapproblemen ermee hebt! Ik had er altijd wel last van lag echt tot 3 uur wakker ofzo en sliep totaal niet diep vooral de eerste week daarna ging het wel beter!

Lekkere training hoor!

Netjes die setjes op de squat, sterke legpress ook.

Ik geraakte moeilijk in slaap met no -Xplode, ik nam het s'morgens of in de middag, zeker niet s'avonds. :)

Klasse kubus, good to have you back!

eindelijk weer een beetje fatsoenlijke training in dit log! ;) Waarom supersetje squat en niet gewoon is 100k proberen?

Zeker beter dan dat je geen slaapproblemen ermee hebt! Ik had er altijd wel last van lag echt tot 3 uur wakker ofzo en sliep totaal niet diep vooral de eerste week daarna ging het wel beter!

Lekkere training hoor!

Netjes die setjes op de squat, sterke legpress ook.

Ik geraakte moeilijk in slaap met no -Xplode, ik nam het s'morgens of in de middag, zeker niet s'avonds. :)

Klasse kubus, good to have you back!

Thnq guys!

eindelijk weer een beetje fatsoenlijke training in dit log! ;) Waarom supersetje squat en niet gewoon is 100k proberen?

Durf het eerlijk gezegd nog niet aan:o Merk de laatste maanden dat ik af en toe wat pijntjes heb in mijn knieen. Voel me af en toe net een opaatje als het om mijn knieen gaat.
Ben gewoon veel te bang dat het teveel druk is op mijn knieen. Heb echt geen zin in een knie blessure.

Daarnaast heb ik nog vaak genoeg dat ik een paar dagen moeilijk loop na de benentraining, genoeg spierpijn:p De prikkels zullen dus nog wel genoeg zijn lijkt mij.

Donderdag:

Rug:
-Hyperextensions (handen gekruist voor borst)
1*12* BW
2*15* BW
1*10* BW

-chin-up/optrekken etc.
optrekken
1*8* BW
wide grip gebogen stang

1*6* BW
close grip (palmen naar elkaar toe)
1*9* BW
wide grip gebogen stang
1*5* BW
close grip (palmen naar elkaar toe)
1*8* BW

-Seated Cable Row Close grip
1*10* 55kg (met hold)
1*8* 65kg (eerste 5 met hold)
1*8* 70kg (eerste 2 met hold)
1*9* 65kg

-Cable Rear Pulldown
1*2* 35kg (damn, wat licht)
1*8* 40kg
1*6* 45kg
1*8* 42kg

-Deadlift
1*10* 60kg
1*8* 80kg
1*5* 90kg
1*5* 100kg
1*2* 110kg

+ traps:
-Superset -Barbell Shrug Smith achterlangs en daarna voorlangs
1*12* 60kg 1*12* 60kg (2 sec. hold, 2 sec. laten zakken.)
1*10* 80kg 1*10* 80kg (korte hold)
1*12* 70kg 1*12* 70kg (2 sec. hold, 2 sec. laten zakken.)

-Dumbbell shrug achterlangs
1*10* 24kg
1*8* 30kg

Biceps:
-Ez-bar curl
1*10* 15kg (exclusief stang)
1*10* 25kg
1*5* 35kg
1*8* 25kg

-Standing Dumbbell curl
1*8* 16kg
1*5* 16kg

Cardio:
40 minuten op 60/70% van max. hartslag.

Opmerkingen:
Om de vragen alvast te beantwoorden waarom ik de deadlift als laatste heb gedaan;) Vind de hyperextension echt een geweldige oefening. Krijg hier een geweldige pomp door. En mijn rug staat gewoon strak. Hierna moet ik dan ook echt even gaan zitten, staan gaat niet meer. Deze oefening pas ik dus de komende tijd even toe.

Vandaag voor het eerst Labrada Supercharge gebruikt.:cool:
Eerst een halfuur voor de training 1 schepje genomen. Na een kwartier voelde ik nog steeds niet veel, daarom nog maar een half schepje genomen.
Vorige week had ik No-Xplode gebruikt, en dat was toch een heel ander gevoel. In het begin merk je veel beter dat je iets hebt genomen. Binnen een kwartier voelde ik toch zeker iets gebeuren, zenuwachtig en zin om te trainen.
Supercharge voelt toch heel anders. Kreeg wel zin om te trainen, maar niet dat gevoel dat je niet meer stil kan zitten.
Merkte wel dat ik totaal geen verzuring kreeg, ik kon maar doorgaan. Heb 1,5 uur getraind en daarna 40 minuten cardio gedaan, had echt meer energie dan anders. Had volgens mij ook meer kracht. Maar dit kan ik beter beoordelen op een dag dat ik borst en schouders ga doen.
Zal de volgende keer 2 schepjes nemen, want had toch meer verwacht ten opzichte van No-Xplode. Wel een voordeeltje ten opzichte van de No-Xplode is de verzuring, die kreeg ik volgens mij wel van N-X.

Laatst bewerkt:
goed getraind toch!?
Cut of Bulk je atm?

Vinddat je wel erg lang trained, respect..

idd een lange training kubus - je hebt je rug goed aangepakt

Flinke training kerel! Ik zou alleen die seated row voor een bor of dumbbell row, t-bar, of Lat pully vervangen!

Hee kubus, wanneer neem jij je nos ether in? (ivm nadelig effect icm proteine inname). Ik zat te denken aan pre-WO whey, en dan post workout ether....

Zeer nette training, hyperextensions vind ik ook zeer goede oefening. Echt meer pomp dan deadlift, of je moet met deads heel hoog in herhaling gaan

Hyperextensions krijg ik ook meer focus op onderrug.

Lekkere training, sterk bezig!

Gaat nog steeds lekker hier kubus! 21en blijft ook altijd een fijne oefening:D! 65x8x3 bench is ook sterk! en die front raises doe ik je niet na!

stevige chin sessie ouwe !! Van SC is het uithoudingsvermogen ook echt beter...Heb alle bovenstaande shit al een keer gehad maar ben er nog niet echt uit wat nou de beste is :)

goed getraind toch!?
Cut of Bulk je atm?

Vinddat je wel erg lang trained, respect..

Ging wel lekker jah;)
Clean bulk atm, half juni begin ik met de cut.

idd een lange training kubus - je hebt je rug goed aangepakt

Thnq! Mss iets te lang, maar ging zo lekker:D

Flinke training kerel! Ik zou alleen die seated row voor een bor of dumbbell row, t-bar, of Lat pully vervangen!

True! Al is de seated row ook weleens lekker ter afwisseling, vooral met hold. Volgende keer doe ik wel weer BOR of dumbbell row.

Hee kubus, wanneer neem jij je nos ether in? (ivm nadelig effect icm proteine inname). Ik zat te denken aan pre-WO whey, en dan post workout ether....

NOS Ether begin ik maandag mee. Wist niet dat Whey een nadelig effect had hierop:( Moet nog even een indeling maken waarneer ik alles neem. Zal het Renee binnenkort even vragen.
Gebruik jij ook een pre-workout sup erbij? Of alleen de NOS Ether?

Zeer nette training, hyperextensions vind ik ook zeer goede oefening. Echt meer pomp dan deadlift, of je moet met deads heel hoog in herhaling gaan

Hyperextensions krijg ik ook meer focus op onderrug.

Lekkere training, sterk bezig!

Dat idee heb ik ook precies. Vraag me alleen af of hyperextensions ook goed zijn om massa op de onderrug te brengen? Of alleen goed is voor de details. Heb het idee dat hij ook wel dikte geeft, maar weet dit niet zeker.

Gaat nog steeds lekker hier kubus! 21en blijft ook altijd een fijne oefening:D! 65x8x3 bench is ook sterk! en die front raises doe ik je niet na!

Thnq bro!

stevige chin sessie ouwe !! Van SC is het uithoudingsvermogen ook echt beter...Heb alle bovenstaande shit al een keer gehad maar ben er nog niet echt uit wat nou de beste is :)

Die chins zijn echt de beste oefeningen om wijdte aan de rug te geven. Deze oefeningen blijven er nog wel even in zitten.

Tijd om weer alle pre-workout sups te gaan proberen dus;)

Mooie trainingen Kubus.

Die hyperextensions kunnen inderdaad gruwelijk pijn doen, ik ken het. De burn in je onderrug is bruut, je moet gewoon ff liggen met de tandjes op elkaar.

Ben benieuwd naar die supplementen, keep us posted. Ben zelf ook geïntereseerd in die producten omdat ik toch wel goede recenties hoor de laatste tijd.

Ik neem tegenwoordig pre workout een red bulletje, haha. Tegelijkertijd 40 gram whey, dan post workout direct na training nos ether met banaan, ff douchen, dan whey... Je moet een minuut of 20 tussen de ether en whey houden, anders wordt ether niet goed opgenomen geloof ik (staat op pot)

Terug
Naar boven