teakwonboxer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker kubusBedankt iedereen!![]()
Ga er zeker weer voor. Vandaag nog een mooie stack gekocht met Nos Ether + Nox Pump en Supercharge, eens kijken wat dat gaat doen binnenkort.
Vrijdag:
Borst:
-Bankdrukken
1*10* 40kg
1*8* 50kg
1*7* 60kg
3*8* 65kg
-Schuindrukken met dumbbells (stand 2, hoger dan normaal)
1*8* 24kg
1*8* 26kg
1*6* 26kg
1*8* 22kg (slow reps, met hold onderaan)
-Pec Deck (met handen drukken ipv elleboog)
1*8* 70kg
1*8* 75kg
1*6* 80kg
Schouders:
-Front raises
1*10* 12kg
1*9* 14kg
1*11* 12kg
1*8* 14kg
-Lateral side raises
1*10* 12kg
1*8* 14kg
2*10* 12kg
-Rear lateral raises
1*10* 10kg (rechte armen)
3*12* 12kg (gebogen armen)
Triceps:
-Dumbbell triceps extensions
2*8* 10kg
-Triceps pushdown V-stang
1*10* 30kg
1*8* 35kg
Cardio:
40 minuten op 60/70% van max. hartslag.
Opmerkingen:
De combi borst en schouders bevalt tot nu toe erg goed. Merk in iedergeval dat het mijn schouders wel goed doet om die 2 keer per week aan te pakken.
Ik heb zelf ook net weer nos ether aangeschaft, dus ik doe met je mee !
Lekker kubusIk heb zelf ook net weer nos ether aangeschaft, dus ik doe met je mee !
Ik hou het in de gaten wat het met jou doet!
(geen rust in iedergeval..)
)
)Zeker beter dan dat je geen slaapproblemen ermee hebt! Ik had er altijd wel last van lag echt tot 3 uur wakker ofzo en sliep totaal niet diep vooral de eerste week daarna ging het wel beter!
Lekkere training hoor!
Netjes die setjes op de squat, sterke legpress ook.
Ik geraakte moeilijk in slaap met no -Xplode, ik nam het s'morgens of in de middag, zeker niet s'avonds.![]()
eindelijk weer een beetje fatsoenlijke training in dit log!Waarom supersetje squat en niet gewoon is 100k proberen?
Merk de laatste maanden dat ik af en toe wat pijntjes heb in mijn knieen. Voel me af en toe net een opaatje als het om mijn knieen gaat.
De prikkels zullen dus nog wel genoeg zijn lijkt mij.
Vind de hyperextension echt een geweldige oefening. Krijg hier een geweldige pomp door. En mijn rug staat gewoon strak. Hierna moet ik dan ook echt even gaan zitten, staan gaat niet meer. Deze oefening pas ik dus de komende tijd even toe.
goed getraind toch!?
Cut of Bulk je atm?
Vinddat je wel erg lang trained, respect..

idd een lange training kubus - je hebt je rug goed aangepakt

Flinke training kerel! Ik zou alleen die seated row voor een bor of dumbbell row, t-bar, of Lat pully vervangen!
Hee kubus, wanneer neem jij je nos ether in? (ivm nadelig effect icm proteine inname). Ik zat te denken aan pre-WO whey, en dan post workout ether....
Moet nog even een indeling maken waarneer ik alles neem. Zal het Renee binnenkort even vragen. Zeer nette training, hyperextensions vind ik ook zeer goede oefening. Echt meer pomp dan deadlift, of je moet met deads heel hoog in herhaling gaan
Hyperextensions krijg ik ook meer focus op onderrug.
Lekkere training, sterk bezig!
Gaat nog steeds lekker hier kubus! 21en blijft ook altijd een fijne oefening! 65x8x3 bench is ook sterk! en die front raises doe ik je niet na!
stevige chin sessie ouwe !! Van SC is het uithoudingsvermogen ook echt beter...Heb alle bovenstaande shit al een keer gehad maar ben er nog niet echt uit wat nou de beste is![]()