MuscleMeat

Kubus – 1,78m – Building a new Body

goed getrained man dinsdag en vandaag, nette sq en chin up's!

Gaat lekker ;). Die hyperextensions lijken me wel een leuke afwisseling. Zal er wel overlezen maar : waar zijn de deadlifts naar toe?

• Topic Starter Topic Starter
goed getrained man dinsdag en vandaag, nette sq en chin up's!

Thnq man! Was wel leuk al die chin-ups. Komt volgens mij van Simon die ook zo een mooie reeks maakt. Wel vermoeiend, maar ga eens kijken wat dit met de rug doet.

Gaat lekker ;). Die hyperextensions lijken me wel een leuke afwisseling. Zal er wel overlezen maar : waar zijn de deadlifts naar toe?

Bedankt Boto Boto! Reden is een blessure aan de vinger.

Afgelopen zondag heb ik een ongelukje met een mes gehad:(
Hierbij zit er in mijn linker wijsvinger een flinke snee. O.a. ligt mijn nagel ook doormidden gespleten(auw...).
Zit links dus in het verband, hierdoor kan ik op het moment niet veel met mijn linkerhand.

Maar als het goed is krijg ik morgen powerstraps binnen dus kan ik die pijnlijke vinger een beetje ontzien. Zal volgende week wel weer beginnen met deadlifts op het einde van de training, zodat ik hem wat lichter kan pakken als afmaker.

Thnq man! Was wel leuk al die chin-ups. Komt volgens mij van Simon die ook zo een mooie reeks maakt. Wel vermoeiend, maar ga eens kijken wat dit met de rug doet.

zal je wel een mooi resultaat geven brede v- rug :thumb:
mij lukken ze niet echt men Bw is te zwaar denk :(

zal je wel een mooi resultaat geven brede v- rug :thumb:
mij lukken ze niet echt men Bw is te zwaar denk :(

Heb je zo geen positiefgewicht-chinup machine? Anders trainingsmaatje je aan je benen of voeten wat laten helpen tot je het alleen kan. :D

Heb vandaag trouwens ook 6 setjes chins gedaan. Helemaal kapot vanaf nummertje 5. :o

Heb je zo geen positiefgewicht-chinup machine? Anders trainingsmaatje je aan je benen of voeten wat laten helpen tot je het alleen kan. :D

Heb vandaag trouwens ook 6 setjes chins gedaan. Helemaal kapot vanaf nummertje 5. :o

Ja dat hebben ze wel bij ons zo een toestel, gebruik het niet zo veel
mischien toch maar is weer doen.

6 setjes erg netjes bro :thumb:

Ik heb zo niet echt een bepaald gewicht waarop ik wil staan in de zomer. Als alles er maar goed uit ziet dat vindt ik belangrijker. Ik heb wel een paar 1rm stats voor ogen die ik voor augustus wil halen.

Bench: 90
Squat: 110
Deadlift(als hij weer wil ivm pijn in onderrug) 170

Jij nog bepaalde doelen kubus?

Wat voor whey heb je btw besteld en hoeveel neem je hiervan per dag? Ik ga denk binnenkort ook maar eens een keer whey proberen. Succes met knallen ;)

Ik heb zo niet echt een bepaald gewicht waarop ik wil staan in de zomer. Als alles er maar goed uit ziet dat vindt ik belangrijker. Ik heb wel een paar 1rm stats voor ogen die ik voor augustus wil halen.

Bench: 90
Squat: 110
Deadlift(als hij weer wil ivm pijn in onderrug) 170

Jij nog bepaalde doelen kubus?

Wat voor whey heb je btw besteld en hoeveel neem je hiervan per dag? Ik ga denk binnenkort ook maar eens een keer whey proberen. Succes met knallen ;)

Dat zijn flinke doelen qua kracht. Maar moet er zeker inzitten:thumbup:
Kracht maakt me niet zoveel uit. Hoop alleen de 78-80kg te halen op 10%.
Deze order kwam van Body en Fitshop. Ze hebben nu wel een goede actie voor whey: http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/exclusive-whey

Jouw doel moet ook te behalen zijn toch ;). Ik vindt het wel fijn om hoge doelen te stellen want dan heb je ook echt iets om voor te werken. Als je een doel makkelijk kunt behalen ga je er misschien te makkelijk over te denken en dat is ook niet goed voor je motivatie. Vandaar een beetje hoge doelen. Ga vanaf volgende week weer deadliften. Hopelijk werkt mijn onderrug dan een beetje mee. Ik zat op 150 maar dat haal ik nu lang niet meer.

Opmerkingen:
Eerste keer dat ik Hyperextensions deed, wat een heerlijke oefening!
Wat een vreselijk goede pomp krijg je hiervan in de onderrug. Toen ik klaar was met deze oefening moest ik echt even gaan zitten, mijn rug stond helemaal strak.
Wil deze oefening er eigenlijk wel inlaten. Maar kan je wel 2 oefeningen voor onderrug in je schema houden? Dus zowel deadlift als Hyperextensions? Hoor graag meningen hierover :)
Dacht zelf dan aan deadlift als eerste oefening. En Hyperextensions als laatste om de boel goed af te maken.

Die hyperextensions zijn zeker lekker ja, je kan er echt een gruwelijke pomp van in je rug krijgen. Ik deed ze de afgelopen weken terwijl ik een 20kg schijf beethad, de tieves ik had gewoon 10min een kramp in m'n onderrug ik moest gewoon ff plat liggen met m'n tanden op elkaar zo'n pijn. :D
Prima oefening om na deadliften nog te doen, helemaal geen verkeerd idee.
Mooie training verder, daar moet je wel van groeien, kan niet anders :hedbang:

Heb jij die whey ook gekocht? en ervaring mee? Is wel een stuk goedkoper dan normaal ja..

Heb jij die whey ook gekocht? en ervaring mee? Is wel een stuk goedkoper dan normaal ja..

Heb vandaag net 15kg binnen:D
Had eerst altijd de Pure Whey Blend van hun. Deze exclusive whey is iets anders qua verhoudingen maar komt wel op hetzelfde neer.
Gebruikte in het begin altijd de whey van Powersuplements. Vind die nog steeds beter maar body en fitshop is gewoon zo goedkoop dat ik liever deze neem.
Zou echt voor die aanbieding gaan. Bij de meeste merken betaal je 2x zoveel.

Lekkere training gozer.

ok heb het ook eventjes besteld:D thnx voor de tip en succes met trainen!

Prima oefening om na deadliften nog te doen, helemaal geen verkeerd idee.
Mooie training verder, daar moet je wel van groeien, kan niet anders :hedbang:

Oke Loo, dan ga ik dit vanaf volgende week doen:cool:

Thnq man!:thumbup:

ok heb het ook eventjes besteld:D thnx voor de tip en succes met trainen!

Oke, laat even weten wat je er van vind volgende week.

Daarnet trouwens gehoord dat ik volgend weekend weer op een top feestje word verwacht.
Slechte zaak opzich want ben al dit hele jaar elk weekend uit. Aankomend weekend ook weer een verjaardag in dezelfde sfeer waar ik oud en nieuw heb gevierd dit jaar.
Het heeft wel zijn uitwerking merk ik, want sta nu alweer even een tijdje stil qua gewicht. Zal aankomende weken weer hard moeten knallen door de week.

Merk de laatste tijd dat mijn schouders en borst erg snel herstellen. Vooral mijn schouders eigenlijk. Wil volgend schema dan ook eens proberen om deze 2 keer per week aan te pakken. Hier is alvast een opzetje:

Ma:
Borst + schouders + traps

Di:
Benen + kuiten + biceps

Do:
Rug + biceps

Vr:
Borst + schouders + 1 oef triceps

Zat eerst te denken om ook nog eens traps op donderdag te doen. Maar kan je wel traps doen de dag voordat je schouders doet? Opinions please:D

Waarom doe je vrijdag niet nog een keer traps?;)

15 kg whey, de t*ring... Ik betrapte mezelf erop dat ik de laatste tijd ook 3 shakes per dag pak, a 40 gram elk... Dan zou ik dus 4 maanden doen met 15 kg. Hoeveel heb je betaald, als ik vragen mag? Ik ben van mening dat je je traps zeker kan belasten voor schouderdag, ff on topic ;) Traps horen officieel ook bij rug, dacht ik.

15 kg whey, de t*ring... Ik betrapte mezelf erop dat ik de laatste tijd ook 3 shakes per dag pak, a 40 gram elk... Dan zou ik dus 4 maanden doen met 15 kg. Hoeveel heb je betaald, als ik vragen mag? Ik ben van mening dat je je traps zeker kan belasten voor schouderdag, ff on topic ;) Traps horen officieel ook bij rug, dacht ik.

D8 ik ook!

Daarnet trouwens gehoord dat ik volgend weekend weer op een top feestje word verwacht.
Slechte zaak opzich want ben al dit hele jaar elk weekend uit. Aankomend weekend ook weer een verjaardag in dezelfde sfeer waar ik oud en nieuw heb gevierd dit jaar.
Het heeft wel zijn uitwerking merk ik, want sta nu alweer even een tijdje stil qua gewicht. Zal aankomende weken weer hard moeten knallen door de week.

Merk de laatste tijd dat mijn schouders en borst erg snel herstellen. Vooral mijn schouders eigenlijk. Wil volgend schema dan ook eens proberen om deze 2 keer per week aan te pakken. Hier is alvast een opzetje:

Ma:
Borst + schouders + traps

Di:
Benen + kuiten + biceps

Do:
Rug + biceps

Vr:
Borst + schouders + 1 oef triceps

Zat eerst te denken om ook nog eens traps op donderdag te doen. Maar kan je wel traps doen de dag voordat je schouders doet? Opinions please:D

doe je traps op do met wat meer volume en op ma wat zwaarder - traps doe ik de ene keer bij rug , de ander keer bij schouders

Terug
Naar boven