- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goed getrained man dinsdag en vandaag, nette sq en chin up's!
Gaat lekker. Die hyperextensions lijken me wel een leuke afwisseling. Zal er wel overlezen maar : waar zijn de deadlifts naar toe?
Afgelopen zondag heb ik een ongelukje met een mes gehad
Hierbij zit er in mijn linker wijsvinger een flinke snee. O.a. ligt mijn nagel ook doormidden gespleten(auw...).
Zit links dus in het verband, hierdoor kan ik op het moment niet veel met mijn linkerhand.
Thnq man! Was wel leuk al die chin-ups. Komt volgens mij van Simon die ook zo een mooie reeks maakt. Wel vermoeiend, maar ga eens kijken wat dit met de rug doet.

zal je wel een mooi resultaat geven brede v- rug
mij lukken ze niet echt men Bw is te zwaar denk![]()

Heb je zo geen positiefgewicht-chinup machine? Anders trainingsmaatje je aan je benen of voeten wat laten helpen tot je het alleen kan.
Heb vandaag trouwens ook 6 setjes chins gedaan. Helemaal kapot vanaf nummertje 5.![]()

Ik heb zo niet echt een bepaald gewicht waarop ik wil staan in de zomer. Als alles er maar goed uit ziet dat vindt ik belangrijker. Ik heb wel een paar 1rm stats voor ogen die ik voor augustus wil halen.
Bench: 90
Squat: 110
Deadlift(als hij weer wil ivm pijn in onderrug) 170
Jij nog bepaalde doelen kubus?
Wat voor whey heb je btw besteld en hoeveel neem je hiervan per dag? Ik ga denk binnenkort ook maar eens een keer whey proberen. Succes met knallen![]()
. Ik vindt het wel fijn om hoge doelen te stellen want dan heb je ook echt iets om voor te werken. Als je een doel makkelijk kunt behalen ga je er misschien te makkelijk over te denken en dat is ook niet goed voor je motivatie. Vandaar een beetje hoge doelen. Ga vanaf volgende week weer deadliften. Hopelijk werkt mijn onderrug dan een beetje mee. Ik zat op 150 maar dat haal ik nu lang niet meer.Opmerkingen:
Eerste keer dat ik Hyperextensions deed, wat een heerlijke oefening!
Wat een vreselijk goede pomp krijg je hiervan in de onderrug. Toen ik klaar was met deze oefening moest ik echt even gaan zitten, mijn rug stond helemaal strak.
Wil deze oefening er eigenlijk wel inlaten. Maar kan je wel 2 oefeningen voor onderrug in je schema houden? Dus zowel deadlift als Hyperextensions? Hoor graag meningen hierover
Dacht zelf dan aan deadlift als eerste oefening. En Hyperextensions als laatste om de boel goed af te maken.

Heb jij die whey ook gekocht? en ervaring mee? Is wel een stuk goedkoper dan normaal ja..

Prima oefening om na deadliften nog te doen, helemaal geen verkeerd idee.
Mooie training verder, daar moet je wel van groeien, kan niet anders![]()

ok heb het ook eventjes besteldthnx voor de tip en succes met trainen!

Traps horen officieel ook bij rug, dacht ik.15 kg whey, de t*ring... Ik betrapte mezelf erop dat ik de laatste tijd ook 3 shakes per dag pak, a 40 gram elk... Dan zou ik dus 4 maanden doen met 15 kg. Hoeveel heb je betaald, als ik vragen mag? Ik ben van mening dat je je traps zeker kan belasten voor schouderdag, ff on topicTraps horen officieel ook bij rug, dacht ik.
Daarnet trouwens gehoord dat ik volgend weekend weer op een top feestje word verwacht.
Slechte zaak opzich want ben al dit hele jaar elk weekend uit. Aankomend weekend ook weer een verjaardag in dezelfde sfeer waar ik oud en nieuw heb gevierd dit jaar.
Het heeft wel zijn uitwerking merk ik, want sta nu alweer even een tijdje stil qua gewicht. Zal aankomende weken weer hard moeten knallen door de week.
Merk de laatste tijd dat mijn schouders en borst erg snel herstellen. Vooral mijn schouders eigenlijk. Wil volgend schema dan ook eens proberen om deze 2 keer per week aan te pakken. Hier is alvast een opzetje:
Ma:
Borst + schouders + traps
Di:
Benen + kuiten + biceps
Do:
Rug + biceps
Vr:
Borst + schouders + 1 oef triceps
Zat eerst te denken om ook nog eens traps op donderdag te doen. Maar kan je wel traps doen de dag voordat je schouders doet? Opinions please![]()