Fitness Seller

Kubus – 1,78m – Building a new Body

• Topic Starter Topic Starter
Lol, vinden ze dat wel goed?

Vast wel, en anders hoor ik het wel weer.;)
Als ze de apparaten niet hebben staan moet ik het maar op een andere manier doen:p

Hij gaat goed kubus:) Verstandig van je om op rippetoe over te gaan lijkt me. Je begon wat minder vooruitgang te boeken de laatste tijd ofniet? Gezien de gewichten enzo:). Met sommige dingen loop je net wat voor op mij(schouders vooral) en op sommige dingen loop ik net wat voor(rug). Leuk om je logje bij te houdenomdat we beetje dezelfde statistieken hebben:)! Gebruik je trouwens nog shakes of iets dergelijks? Ik btw niet;) Ben wel van plan om dat te gaan doen binnenkort. Succes he kerel;)

Klopt, bij Squat, shoulder press en Deadlift zaten er minder vorderingen in.
Denk dat dit schema me wel helpt om meer vertrouwd te raken aan deze zware oefeningen.
Onze stats zijn inderdaad nagenoeg gelijk(qua lichaam dan). Qua kracht moet ik nog bij je inleveren, maar hoop dat met dit schema een beetje op te halen.
Gebruik nog steeds shakes, visolie capsules en multivitaminen.
Maar wat me eigenlijk vooral opvallend goed bevalt is het schoon eten. Een paar maanden terug had ik eigenlijk elke avond wel zin in een snack ofzo(vooral chips was verslavend:meal:). Maar ik merk dat ik tegenwoordig amper nog de behoefte heb om de verkeerde dingen te eten. Enige zonde die nog wekelijks plaatsvind is de drank, maarja je moet ook wel een beetje fun maken in het weekend:D.
Altijd leuk om je support weer te lezen!

Woensdag:

Workout B
-Squat
3x5x 60kg

-Standing military press
3x5x 28kg

-Bent over Rows
3x5x 30kg

-Chin -ups
2x3x BW:o

Cardio:
45 minuten

Opmerkingen:
Bij Squat was ik vergeten dat ik 7,5kg zou verhogen....
Chin -ups gaat echt bar slecht. Is toch echt een lastige/zware oefening. Op de sportschool staat jammer genoeg geen Chin -ups machine om de oefening goed te leren. Trek me dus gewoon op aan de smith.
Oja, niemand op de sportschool kende de powerclean(goed personeel he:mad:). Ipv de powerclean doe ik dus de BOR. Gelukkig wel een fijne oefening.

mooi getraind!

Chin ups vind ik ook een lastige oefening. Denk dat ik hem binnenkort ga schrappen. Als ik me een beetje lam voel dan wil die oefening totaal niet meer:P

Vrijdag:

Workout A
-Squat
3x5x 63kg

-Bench Press
3x5x 52kg

-Deadlift
1x5x 77,5kg

-Dips
2x8x BW

Cardio:
35 minuten

Opmerkingen:
Had me Woensdag trouwens vergist.
Squat verhoog ik met 4kg per training.
Deadlift met 7,5kg. En de rest met 2kg mer training.
De meeste oefeningen doe ik nu trouwens met meer als 5 herhalingen.
Anders doe ik voor mijn gevoel echt niks:p Naast de Squat is alles nu nog zo gemakkelijk. Met Squat lijkt het wel of het niet uitmaakt hoeveel gewicht je er op doet. Je bent toch altijd kapot van die bewging die je maakt.

deadlift elke keer met 7,5 verhogen lijkt me erg veel. Denk dat je beter kunt kijken wat je lichaam aan kan. Maar zoland het die 7,5 kg aan kan is het natuurlijk geen probleem:)!! Nette squat trouwens!! jij komt er wel beest:D!!

Lijkt me goed te gaan, ben benieuwd waar je uit gaat komen.

deadlift elke keer met 7,5 verhogen lijkt me erg veel. Denk dat je beter kunt kijken wat je lichaam aan kan. Maar zoland het die 7,5 kg aan kan is het natuurlijk geen probleem:)!! Nette squat trouwens!! jij komt er wel beest:D!!

7,5 is inderdaad wel wat veel. Doe hem denk ik nog een keer met 7,5 en dan met 5 ofzo.

Maandag:

Workout B
-Squat
3x5x 65kg

-Standing military press
3x5x 30kg

-Bent over Rows
3x5x 32kg

-Chin -ups
2x5x BW

Cardio:
45 minuten

Buik:
2 oefeningen/ 6 sets

Opmerkingen:
Heb Squat niet met 4kg verhoogt. Denk dat ik in verhouding met de andere oefeningen anders te snel aan mijn max zit. Max was 9 reps met 75kg. En als ik Squat 3 keer per week met 4kg verhoog zit ik veel sneller aan mijn max als de andere oefeningen.

Woensdag:

Workout A
-Squat
3x5x 67,5kg

-Bench Press
1x5x 54kg
2x9x 60kg

-Deadlift
1x5x 85kg

-Dips
3x8x BW

Cardio:
40 minuten

Buik:
3 oefeningen/ 8 sets

Opmerkingen:
Heb met BP stiekum wat meer gedaan 2e en 3e set.
Was samen met iemand anders die telkens 120kg drukt. Was wel zo makkelijk om niet telkens alle schijven te veranderen.:o
Voor de rest gaan alle oefeningen nog goed. Squat word wel wat zwaarder. Zal ik dan ook telkens met 2,5kg verhogen.

Zow die squat gaat lekker vooruit:)!!

Vrijdag:

Workout B
-Squat
3x5x 70kg

-Standing military press
3x5x 32kg

-Bent over Rows
3x5x 34kg

-Chin -ups
2x6x BW

Onderarmen:
-Cable Roller, Wrist Flexion
4x2x (Volgens mij 7,5kg of 5 kg)

Opmerkingen:
Voor het eerst intensief aan mijn onderarmen gewerkt. Viel me wel tegen eigenlijk. Ze schieten snel in een kramp.

Maandag:

Workout A
-Squat
3x5x 70kg

-Bench Press
3x8x 60kg

-Deadlift
1x5x 90kg

-Dips
3x8x BW

Onderarmen/Grip:
-Cable Roller, Wrist Flexion
4x3x 5 kg

Opmerkingen:
Benchpress was weer hetzelfde verhaal als afgelopen woensdag. Had eigenlijk 56kg moeten drukken. Maar trainde met 2 andere, de ene drukte 80kg, de andere 140kg. Was wel zo makkelijk om niet telkens alle schijven te veranderen.:o
Squat heb ik nog een keer op 70kg gedaan. Hij gaat me nog goed af, maar op deze manier kan ik met de andere oefeningen een beetje bijkomen met gewicht.
Deadlift ging echt heerlijk. Dit keer met 5kg verhoogt. Waarschijnlijk nog een keer met 5kg verhogen en dan met 2,5 per keer.

Goed getraind kerel!

Goed bezig, bro. Je gewichten gaan aardig goed vooruit. ga zo door

mooi dat je zo lekker vooruit gaat de laatste tijd op de deadlift:)

Komen er nog fotosss ? ;)

Voor het eerst intensief aan mijn onderarmen gewerkt. Viel me wel tegen eigenlijk. Ze schieten snel in een kramp.

gewoon lekker onderarmen trainen! Ik heb spijt dat ik vroeger te snel straps heb gepakt, de massa in m'n onderarmen is minder geworden en ik merk dat ik nu voor schut sta zonder straps. Ik ga ook weer een tijd onderarmen trainen en "strapless" trainen.

Lekkere trainingen verder, je gaat goed vooruit!

yah kubus KNALT!

Bedankt voor alle reacties! Altijd top om zulke positieve geluiden te horen!:thumbup:
Foto's komen er nog niet hoor, wil eerst nog wat massa gainen.:D Ben sinds deze week opgehouden met cardio. En ik moet echt weer een eetschema maken. Dan zitten er zo weer een aantal kg's bij.

Woensdag:

Workout B
-Squat
3x5x 72,5

Standing military press
3x5x 34g

-Bent over Rows
3x5x 36g

-Chin -ups
2x7 BW

Buik:
3 oefeningen/ 10 sets

Opmerkingen:
Chin -ups gaat al een stuk beter. Zijn nog niet allemaal met een perfecte uitvoering(kin komt niet altijd hoog genoeg), maar ik ga zeker vooruit hiermee.

Terug
Naar boven