Kubus86
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2
Vast wel, en anders hoor ik het wel weer.

Als ze de apparaten niet hebben staan moet ik het maar op een andere manier doen

Hij gaat goed kubusVerstandig van je om op rippetoe over te gaan lijkt me. Je begon wat minder vooruitgang te boeken de laatste tijd ofniet? Gezien de gewichten enzo
. Met sommige dingen loop je net wat voor op mij(schouders vooral) en op sommige dingen loop ik net wat voor(rug). Leuk om je logje bij te houdenomdat we beetje dezelfde statistieken hebben
! Gebruik je trouwens nog shakes of iets dergelijks? Ik btw niet
Ben wel van plan om dat te gaan doen binnenkort. Succes he kerel
![]()
Klopt, bij Squat, shoulder press en Deadlift zaten er minder vorderingen in.
Denk dat dit schema me wel helpt om meer vertrouwd te raken aan deze zware oefeningen.
Onze stats zijn inderdaad nagenoeg gelijk(qua lichaam dan). Qua kracht moet ik nog bij je inleveren, maar hoop dat met dit schema een beetje op te halen.
Gebruik nog steeds shakes, visolie capsules en multivitaminen.
Maar wat me eigenlijk vooral opvallend goed bevalt is het schoon eten. Een paar maanden terug had ik eigenlijk elke avond wel zin in een snack ofzo(vooral chips was verslavend
). Maar ik merk dat ik tegenwoordig amper nog de behoefte heb om de verkeerde dingen te eten. Enige zonde die nog wekelijks plaatsvind is de drank, maarja je moet ook wel een beetje fun maken in het weekend
.Altijd leuk om je support weer te lezen!

Verstandig van je om op rippetoe over te gaan lijkt me. Je begon wat minder vooruitgang te boeken de laatste tijd ofniet? Gezien de gewichten enzo
). Ipv de powerclean doe ik dus de BOR. Gelukkig wel een fijne oefening.