- Waardering
- 410
herstel eerst van de emotionele schok en ga er dan weer ten volle tegenaanGewoon eens trainen, voeding op orde en je hebt de verloren massa snel weer terug dankzij spiergeheugen.
+1.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
herstel eerst van de emotionele schok en ga er dan weer ten volle tegenaanGewoon eens trainen, voeding op orde en je hebt de verloren massa snel weer terug dankzij spiergeheugen.
Zal de andere logs dan ook weer eens doorlezen. Ben benieuwd hoe het met jullie is vergaan ondertussen.
Het moment dat je dus niet goed kan eten, trainen en rusten krijg je dus eigenlijk een klap in je gezicht van je sport... Niet genoeg toewijding = een keiharde afstraffing. Denk dat op dit soort momenten pas zal blijken of je echt van je sport houd en zoveel toewijding blijft geven of je gooit het bijltje er bij neer en zoekt een andere sport/ of gaat fitnessen...
Daarom maar pull down gedaan.
Nog even de training van afgelopen maandag:
Maandag:
Workout B
-Squat
3x8x 70kg
Standing military press
1x8x 30kg
2x8x 35kg
-Bent over Rows
1x8x 40kg
1x8x 42,5kg
-Lat-pull down
1x8x 30kg
1x8x 35kg
1x8x 37kg
1x8x 35kg
-Seated dumbbell Curl
1x8x 8kg
1x8x 10kg
2x8x 12kg
Vanavond weer een nieuwe training, heb er al zin in!![]()
Die MP gaat alweer lekker zo te zien
De rest gaat ook goed. Als je zo doorgaat is die drie kg er zo weer bij op 

x 75kg
Met MP dacht ik in het begin dat ik er 30kg op had zitten.
Dacht bij mezelf; Damn valt me wel zwaar die 30kg.... Bleek achteraf dus 40kg te zijn

, doe deze oefening eigenlijk nooit. Uitvoering is lastig.)