- Waardering
- 3.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep! Je zal niet snel een vetz*k vinden zonder grote kuiten.
Ik heb van mezelf grote kuiten en die heb ik (genetisch gezien) van ...........
M'n moeder.
Ik ben trouwens wat kuiten aangaat dat je de delen moet trainen waar ze voor gemaakt zijn, de soleus voor rennen ed (hogere reps) en de gastrocnemius voor springen ed (zwaar gewicht/lage reps)

) en de heren de ringen. Maar ook in het algemeen, mijn vriendin heeft veel zwaardere kuiten dan ik. Ook wel een BF dat hoger ligt (thank god) natuurlijk, maar dan nog. Ik heb mn bouw mee van mn pa en die heeft ook niet echt massive calves 
Vraag is zijn deze lichamen zo gegroeid (vergroeid) door de sport? of hebben mensen met aanleg voor dit soort lichamen ook aanleg voor turnen ? ?

Voor wat ik gezien heb bij turnen hebben de meeste daes gewoon meer massa op het gehele onderstel (boven en onderbenen)
Wat ik op TV zag was dat de meeste heren aardige armen en schouders hadden maar bijna geen benen en dat het bij de dames precies omgekeerd was. Veel benen weinig romp.
Vraag is zijn deze lichamen zo gegroeid (vergroeid) door de sport? of hebben mensen met aanleg voor dit soort lichamen ook aanleg voor turnen ? ?
idd, brutal kuiten!!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bewijs het tegendeel en plaats foto's van wielrenners met knoerten van kuiten