AndroidHealthClinic

Kuiten trainen, nogal opmerkelijke methode.

Bewijs het tegendeel en plaats foto's van wielrenners met knoerten van kuiten

ik moet zeggen dat dit toch een erg effectieve manier van kuiten trainen is, in doggcrap word ook een soortgelijke manier geadviseerd om de kuiten te trainen en dat is ook de enige manier waarmee ik mijn kuiten echt goed voel branden.

Ik heb van mezelf grote kuiten en die heb ik (genetisch gezien) van ...........

M'n moeder.

Ik ben trouwens wat kuiten aangaat dat je de delen moet trainen waar ze voor gemaakt zijn, de soleus voor rennen ed (hogere reps) en de gastrocnemius voor springen ed (zwaar gewicht/lage reps)

Ik heb van mezelf grote kuiten en die heb ik (genetisch gezien) van ...........

M'n moeder.

Ik ben trouwens wat kuiten aangaat dat je de delen moet trainen waar ze voor gemaakt zijn, de soleus voor rennen ed (hogere reps) en de gastrocnemius voor springen ed (zwaar gewicht/lage reps)

Haha zie je wel, je moeder. Haha, mijn vingers jeuken voor een YoMamma grap, maar zal em achterwege laten :D
Maar het valt me al langer op. Onder de turnende dames die ik heb gezien (quite a few) zag ik véél meer kuitmassa dan bij de heren. Enige verschil in onderdelen is dat zij de balk hebben (wel redelijk explosief :D) en de heren de ringen. Maar ook in het algemeen, mijn vriendin heeft veel zwaardere kuiten dan ik. Ook wel een BF dat hoger ligt (thank god) natuurlijk, maar dan nog. Ik heb mn bouw mee van mn pa en die heeft ook niet echt massive calves :D
(overigens ook geturnd in zn jeugd, zon 50 jaar geleden)

Verder zou het dus neerkomen op high rep seated raises en standing raises met een hoge load?

Voor wat ik gezien heb bij turnen hebben de meeste daes gewoon meer massa op het gehele onderstel (boven en onderbenen)

Wat ik op TV zag was dat de meeste heren aardige armen en schouders hadden maar bijna geen benen en dat het bij de dames precies omgekeerd was. Veel benen weinig romp.

Vraag is zijn deze lichamen zo gegroeid (vergroeid) door de sport? of hebben mensen met aanleg voor dit soort lichamen ook aanleg voor turnen ? ?

Voor wat ik gezien heb bij turnen hebben de meeste daes gewoon meer massa op het gehele onderstel (boven en onderbenen)

Wat ik op TV zag was dat de meeste heren aardige armen en schouders hadden maar bijna geen benen en dat het bij de dames precies omgekeerd was. Veel benen weinig romp.

Vraag is zijn deze lichamen zo gegroeid (vergroeid) door de sport? of hebben mensen met aanleg voor dit soort lichamen ook aanleg voor turnen ? ?

Scheelt ook dat mannen vele meer kracht-georienteerde onderdelen doen gericht op het bovenlichaam (ringen, brug, paard), en vrouwen veel benen (mat, balk, paardsprong). Brug ongelijke leggers is uitzondering, maar ook dat haalt het niet bij brug gelijke leggers van de heren qua kracht.

Maar zonder aanleg wordt het sowieso niks. Zie je bij BB'ers ook hoor. Er lopen zat mensen rond met grote kuiten die nog nooit een kuit-oefening gedaan hebben... En mensen die er jarenlang zwaar op trainen maar bij wie het toch niks wordt.

idd, brutal kuiten!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En als je nu eens een foto van een sprinter plaatst ?

Dit ziet er toch al beter uit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De reden dat het nog wat lijkt bij de meeste wielrenners is omdat ze verder zo ongelooflijk klein zijn. Ik heb wel eens naast die mannen gestaan bij de start van de giro.. wat een kleine opneukertjes zeg en super-eng mager (en met name een anorexia-bovenlichaam waar je bang van wordt).

Bewijs het tegendeel en plaats foto's van wielrenners met knoerten van kuiten

Ik heb eens zitten zoeken maar het valt nog vies tegen ja...

Komt misschien omdat het jaren geleden is dat ik dat heb gezien. Toen ik nog iedere dag naar school fietste 20 km heen en 20 km terug. Misschien keek ik er toen tegen op omdat ik zo klein was. Heb geen 1 foto gevonden van een wielrenner met dikkere kuiten dan mij :D

ipv al die tijd hier rond te brengen in een discussie aan pakken die krengen :D

lekker zwaar gaan en knallen ermee, wil je je kuiten leuk trainen, pak dan een gewicht op je rug en ga trap lopen

Terug
Naar boven