Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
bij ons gaat de Standing Calf Raises tot 200 kg,dus kan lekker zwaar gaan, 80 herhalingen lijkt me inderdaad wat veel,kuiten moet je misschien wel wat meer repa doen, maar ik houd het toch altijd op max 20
Maar wat is hoog voor de Soleus? 75-85% van 1RM is wel erg lastig trainen, stel dat je 1RM 100 kilo is, en ze groeien het beste op 20 herhalingen Hoe krijg je dat voor elkaar
ik merk trouwens ook dat de kuiten (ok, met name de gastrocnemius) redelijk goed reageren op explosieve bewegingen. (zoals de traps hé)
om toch maar eens het voorbeeld aan te halen van de gewichtheffers, véél gewichtheffers doen tal van explosieve oefeningen waarbij plantaire flexie deel uitmaakt van de uitvoering. ik geloof dat het daarom is dat veel gewichtheffers goede kuiten hebben, terwijl velen ze niet direct trainen.
Maar wat is hoog voor de Soleus? 75-85% van 1RM is wel erg lastig trainen, stel dat je 1RM 100 kilo is, en ze groeien het beste op 20 herhalingen Hoe krijg je dat voor elkaar