MuscleMeat

Kuki's log: The next level!

Ano_1987_4

Monstrous Giant
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
991
Lengte
1m75
Massa
40kg
Vetpercentage
Hoogtijd weer voor een nieuwe log al zeg ik het zelf. Voornaamste reden waarom ik een log ga bijhouden is vooral om de pit wat omhoog te gooien in deze periode der duisternis waar ik het liefst gewoon een winterslaap wil houden bah.

Verder natuurlijk voor de fun, wat leuk leesvoer en om wat leedvermaak met jullie te delen.

Doel: De bedoeling is uiteraard om zo veel mogelijk droge massa te pakken en mijn offseason gewicht naar een goed vast stabiel 100kg te trekken en hopelijk over. Wanneer we zover zijn gaan we dan kijken of we een leuk B wedstrijd kunnen plannen ;) Speciale aandachtspunten worden borst en armen. Hier moet nog een tikje aan worden bijgetrokken. Hier ga ik de aankomende...ja wat zal het zijn een maand of 8 voor uittrekken. Voor de oplettende lezers betekent dit idd dat ik pas in het najaar dus een wedstrijd plan.

Hoe sta ik er nu voor? Mijn gewicht zit nu rond een kg of 95. Schommelt wel af en toe een paar kg vooral op mindere dagen. Laatste half jaar vooral op borst gericht. Heb wat meer dikte op mijn borst kunnen pakken maar ben nog niet zo ver als ik wil zijn. Schouders heb ik gedurende deze periode totaal niet getrained omdat ik van mening ben dat ze een aardig voorsprong hebben. Ben wel van plan om ze de aankomende tijd weer te trainen omdat ik de schouder training toch wel erg mis.

Verder ben ik sinds deze week ook begonnen met deadlifts sinds ook zeker een maand of 8 aangezien mijn rug in verleden me toch wel veel last en hinder heeft bezorgd. De eerste deadlift sessie viel me behoorlijk vies tegen moet ik zeggen. Meer dan (5x160, 5x160, 3x160, 3x160, 3x160) poepte ik niet uit. Dus ook dat wordt mijn doel om de aankomende tijd flink aan te schroeven.

OK genoeg chitchat...lets go to the numbers.

Voeding! Mijn lichaam kan je vergelijken met een 8L v12 motor die je gewoon arm zuipt. Om mijn energie behoefte op te vangen moet ik ook aardig wat eten. Dus hierbij ook meteen mijn voedingsschemadie ik de afgelopen paar maanden aangehouden heb en ermee door ga.

douozq.jpg

Ja je ziet het goed bijna 7000kcal. I am not kidding around. Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar niet elke dag aan zit aangezien ik naar school ga, werk, voor mijn vrouw, kinderen en hamsters moet zorgen maar 5000kcal gaat er 100% per dag in.

Training is en blijft 3 of 4 daagse split. Afhankelijk van hoe het per week uitkomt met tijd. Als ik tijd heb train ik 4 dagen in de week en doe ik schouders, zo niet dan 3 dagen en sla ik schouders over.

Ma: Borst-Biceps
Di: Benen
Wo: Rust
Do: Rug-Triceps
Vr: Schouders

ok nu ben ik even moe van typen en heb zin om te eten. Dus ik hou het hierbij voor vandaag. Stay tuned for more :wave:

First, succes! Gewicht van rijst is ongekookt gewogen?

succes, dat je veel mag gainen!!!

7000kcals. de t*ring.

succes beest.

Wel een rekenfoutje bij de whey ;)
Heel veel succes, je voeding is zeker hardcore.

Succes ermee! Hoe zit je qua vet?

En 150 gram kip in plakjes is geen 45 gram eiwit.

100 gram is iets van 21 gram eiwit.

• Topic Starter Topic Starter

vet heb ik niet bij gerekend aangezien dit erg weinig is. Bijna alles wordt gekookt. Vetten haal ik dus voornamelijk uit mijn cashewnoten wat dus op ongeveer 70gram uitkomt.

Succes Kuki, moet al kokhalzen als ik je Kcals zie :D

ja klopt. Heb wel hier en daar wat gegokt kan niet alles even vinden. Maar het ongeveer een indicatie om je een beeld te geven.

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

Momenteel bekijken: 5 (3 leden en 2 gasten) gebruikers dit onderwerp
KukiShu, Mascherano+, Tractortje

it's allive :angstig:

Good stuff! Wordt tijd dat je weer serieus gaat knallen, anders kan je die b wedstrijd op je buik schrijven.

Kukishu zei:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar niet elke dag aan zit aangezien ik naar school ga, werk, voor mijn vrouw, kinderen en hamsters moet zorgen maar 5000kcal gaat er 100% per dag in.

Homo! Dit zijn mijn woorden. Afgezien van die k*t hamster dan :p

Vet dat je gaat loggen :D
Ga je zeker volgen beest.

Succes gappie! Train je nog bij papa miPrincess mike!? Ik train altijd smiddags..

Pff wat een voedsel werk jij naar binnen:D, succes beest!

edit: waarom drink je trouwens savonds laat nog een glas chocomelk?

Succes gappie! Train je nog bij papa miPrincess mike!? Ik train altijd smiddags..

nee helaas. Sta sinds deze maand ook uitgeschreven van daar. Blijft heel moeilijk voor mij om regelmatig daar te komen. Enkel in vakanties komt het een keer uit verder houdt het gauw op. Ben ruim 3uur van huis als ik daar heen wil gaan. Maar je zal me vast wel weer zien opdagen daar hoor ;)

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

Pff wat een voedsel werk jij naar binnen:D, succes beest!

edit: waarom drink je trouwens savonds laat nog een glas chocomelk?

ow dat is puur omdat ik het lekker vind bij de gore smaak van mijn kwark en droge muesli :P
verder vermijd ik het ook door de rest van de dag, anders gaat mijn gezicht er spontaan van bloeien.

De t*ring vreetzak:D goede bezig gozer ->:thumbs:

:eek: jij stouwt echt enorm veel naar binnen succes !

ok moest vandaag weer een paar keer goed kokhalzen zeg pfff :o
Lekker klote weer, ik ga maar eens richting de gym. Even borst en biceps trainen en gewicht even peilen. Mischien nog even paar fotos schieten als ik tijd heb.

22 en al een vrouw en kinderen?

Succes met je trainingen! :thumbs:

Terug
Naar boven