XXL Nutrition

Kuki's log: The next level!

Food is not fun :) Ik ga je volgen, je hebt een voorbeeldfysiek voor mij.
Het zou leuk zijn moest je wat foto's trekken, kben benieuwd hoe je er nu bijstaat.
Je voedingsschema ziet er goed uit. Al kloppen er idd een paar zaken niet, maar wie ben ik om kritiek op jou te geven :D Succes, gozer!

• Topic Starter Topic Starter
bah heb met doorweekte kleding en sokken moeten trainen.
Training ging in algemeen wel aardig. Mijn bench zuigt nog steeds. Heb verder ook niets geks uitgeprobeerd omdat niemand achter me stond.

10x60kg
8x90kg
5x110kg
5x110kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg

fotos zijn niet echt gelukt, allemaal waardeloze belichting, kwaliteit en vaag (telefoon). Was na de training zeer enthousiast om een paar te schieten maar na een paar gezien te hebben had ik er meteen geen zin meer in.

heb alleen een foto waar ik op een ecto van 60kg lijk, daar moeten jullie het voorlopig maar mee doen...

r046eq.jpg

nou ik ga maar weer eens eten :coffeepc:

nou dan wil ik er ook wel uit zien als een ecto van 60kg xD

Het is maar hoe je jezelf ziet he :roflol:

Lekker getraind.

Damn brute voeding bro.
Wissel je die kip nog een beetje af met andere bronnen, of hou je het eentonig?

Foto ziet er ook goed uit trouwens, dikke schouders!

Hoe'st met die shizzle, of is dat een no-talk issue?

Succes beest, en post volledige trainingen lazy bastard!

heb alleen een foto waar ik op een ecto van 60kg lijk, daar moeten jullie het voorlopig maar mee doen...

r046eq.jpg

nou ik ga maar weer eens eten :coffeepc:

IK WIL NU EEN ECTO VAN 60 KG ZIJN :D

Je hebt gewoon een top fysiek en je bent gewoon DE MAN!! want je hebt gewoon geen kapsones en bent altijd relaxed en aardig.

Damn brute voeding bro.
Wissel je die kip nog een beetje af met andere bronnen, of hou je het eentonig?

Foto ziet er ook goed uit trouwens, dikke schouders!

Hoe'st met die shizzle, of is dat een no-talk issue?

Succes beest, en post volledige trainingen lazy bastard!

ja uiteraard wordt er afgewisseld. Ik eet ook echt niet elke keer rijst. Maar wel in ongeveer zelfde verhoudingen aan voedingswaarde

Shizzzzlleeee! :D ja ben wel on. The usual test/deca cycle. Is ook de enige waar ik mee kuur in offseason.

Zal eens in vervolg kijken of ik wat meer nummers kan neergooien. Maar richt me vooral op losse gewichten dan. Gewichten van apparaten neerzetten heeft toch geen zin. De ene apparaat is de ander niet. Kan wel zeggen dat ik kabel tricep extensions doe met 100kg, de helft leest het wel 3x na om zeker te zijn dat ze het niet verkeerd hebben gelezen, maar ja zit ook 4 katrollen aan dat ding hahaha.

---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:01 ----------

IK WIL NU EEN ECTO VAN 60 KG ZIJN :D

Je hebt gewoon een top fysiek en je bent gewoon DE MAN!! want je hebt gewoon geen kapsones en bent altijd relaxed en aardig.

:eek!:Voedingschema! Beest!

eindelijk eens een logje van een persoon met een degelijke fysiek! Ben benieuwd of je die 7K kcal zal volhouden.

En die paar kg die je de laatste paar maanden gegained hebt zijn zeker te zien!
Keep it up aapje!

eindelijk eens een logje van een persoon met een degelijke fysiek! Ben benieuwd of je die 7K kcal zal volhouden.

En die paar kg die je de laatste paar maanden gegained hebt zijn zeker te zien!
Keep it up aapje!

jewel die 7k cal lukt me wel aardig. Heb vandaag zowieso alles binnen gehad behalve die 4 boterhammen en wat plakjes kip puur omdat ik nogal laat in slaap viel en niet om 7uur eruit kon komen. Mijn laatste warme maaltijd heb ik ook gehad. Nu alleen nog de bakje kwark en muesli. Dus zit vandaag al op een aardig 6k :)

vraag me niet waar het heen gaat allemaal :dunno:
Heb vandaag trouwens gewogen. Kwam uit op 93kg. Had 5 dagen geen cashewnoten gehad meteen 2kg eraf :roflol:

jewel die 7k cal lukt me wel aardig. Heb vandaag zowieso alles binnen gehad behalve die 4 boterhammen en wat plakjes kip puur omdat ik nogal laat in slaap viel en niet om 7uur eruit kon komen. Mijn laatste warme maaltijd heb ik ook gehad. Nu alleen nog de bakje kwark en muesli. Dus zit vandaag al op een aardig 6k :)

vraag me niet waar het heen gaat allemaal :dunno:
Heb vandaag trouwens gewogen. Kwam uit op 93kg. Had 5 dagen geen cashewnoten gehad meteen 2kg eraf :roflol:

Haha ik heb je die goedkope cashews aangepraat :D Je lichaam kan er nu al niet zonder:D

Je zal sowieso gainen als een malle met 7k cal, dus no worries.

Succes Kuki :)

met mijn mond nog vol en kauwend zit ik achter mijn pc'tje. Net even 4 pakjes noodles gehad, met de nodige vlees en groente. Mijn buik staat op springen. Nou even een uurtje lamzakken en hopen dat het een beetje wegzakt. En straks hopelijk een goed been training neerzetten :hedbang:

wat veel belangstelling voor mijn log zeg :rolleyes:

iig had even dinsdag geen tijd meer om wat neer te zetten.
Heb dinsdag even benen gedaan. Begonnen met squat. Had bij warming up meteen al last van mijn scheenbeen op een of ander manier ??? Dus ben even wat lichter begonnnen dan gewoonlijk en uiteindelijk naar 160kg opgebouwd. Alles ass to grass!

10x60
5x90
5x140
5x150
5x150
5x160

Normaal gesproken doe ik dan legpress maar die heb vanwege mijn scheendbeen maar overgeslagen en mijn onderrug was ook al niet volledig van vorige week met deadliften dus had daar ook nogal last van. Heb erna nog 5 setjes op de leg curls en leg extensions gepakt, vervolgens mijn pwo shake genomen en richting huis gesmeerd.

Op woensdags train ik niet. Dus gisteren heb ik lopen lamzakken en junken bij de mac. Vandaag staat rug op de planning met triceps. Ben benieuwd hoe de deadlifts vandaag gaan. Hopelijk al wat beter dan vorige week.

Zo maar nu even nog eventjes uitrusten want ben net pas thuis :spaz:

lekker gebeest gozer

Laatst bewerkt:
Heftige trainen, de kracht die je wheels uitstralen liegen niet hehe..

Hoe voelt je onderrug nu dan, omdat je zo gaat DL´en?

Go Beast!

succes met je nieuwe log en doelen.

Er is niks mis met die foto.:o

Hoelang train je eigelijk al?

thanks guys :)

Heftige trainen, de kracht die je wheels uitstralen liegen niet hehe..

Hoe voelt je onderrug nu dan, omdat je zo gaat DL´en?

valt opzich mee. Heb nooit echt gericht op kracht moet ik zeggen. Ben wel van plan om de aankomende tijd meer nadruk te leggen op de grote 3 oefeningen en mijn krachtstats ook wat verhogen.

onderrug voelt nu goed aan, maar ja zodaarlijk piep ik wel anders haha

Hoelang train je eigelijk al?

ruim 3 jaar ;)

Terug
Naar boven