Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

heb alleen een foto waar ik op een ecto van 60kg lijk, daar moeten jullie het voorlopig maar mee doen...
![]()
nou ik ga maar weer eens eten![]()

Damn brute voeding bro.
Wissel je die kip nog een beetje af met andere bronnen, of hou je het eentonig?
Foto ziet er ook goed uit trouwens, dikke schouders!
Hoe'st met die shizzle, of is dat een no-talk issue?
Succes beest, en post volledige trainingen lazy bastard!
ja ben wel on. The usual test/deca cycle. Is ook de enige waar ik mee kuur in offseason.IK WIL NU EEN ECTO VAN 60 KG ZIJN
Je hebt gewoon een top fysiek en je bent gewoon DE MAN!! want je hebt gewoon geen kapsones en bent altijd relaxed en aardig.
hihieindelijk eens een logje van een persoon met een degelijke fysiek! Ben benieuwd of je die 7K kcal zal volhouden.
En die paar kg die je de laatste paar maanden gegained hebt zijn zeker te zien!
Keep it up aapje!

jewel die 7k cal lukt me wel aardig. Heb vandaag zowieso alles binnen gehad behalve die 4 boterhammen en wat plakjes kip puur omdat ik nogal laat in slaap viel en niet om 7uur eruit kon komen. Mijn laatste warme maaltijd heb ik ook gehad. Nu alleen nog de bakje kwark en muesli. Dus zit vandaag al op een aardig 6k
vraag me niet waar het heen gaat allemaal
Heb vandaag trouwens gewogen. Kwam uit op 93kg. Had 5 dagen geen cashewnoten gehad meteen 2kg eraf![]()
Je lichaam kan er nu al niet zonder

Dus ben even wat lichter begonnnen dan gewoonlijk en uiteindelijk naar 160kg opgebouwd. Alles ass to grass!

Heftige trainen, de kracht die je wheels uitstralen liegen niet hehe..
Hoe voelt je onderrug nu dan, omdat je zo gaat DL´en?