Fitness Seller

Kuki's log: The next level!

valt opzich mee. Heb nooit echt gericht op kracht moet ik zeggen. Ben wel van plan om de aankomende tijd meer nadruk te leggen op de grote 3 oefeningen en mijn krachtstats ook wat verhogen.

onderrug voelt nu goed aan, maar ja zodaarlijk piep ik wel anders haha

Met zoiets ben ik ook mee bezig.

Succes zo :thumbup:

Gaat weer lekker he... ass useally

ssj2 kuki

Vet, deze ga ik volgen! En die pic, een 60 kg wegende ecto! ****ing beest!:roflol:

Harde log ouwe cuckold! :thumbs:

Foto ziet er zeer netjes uit, en dat vreten, haha. Kan je niet wat liter melk ofzo in je schema nemen, wel zo makkelijk niet?

• Topic Starter Topic Starter
lekker gesquat, duidelijk een van je betere oefeningen.

Kijken wat je deadlifts gaan opleveren als je maar niet met 160kg deadlifts aankomt :x

Homo! Je traint inmiddels al ruim tweeenhalf jaar lang, ''zeker 3 jaar'' :p

Trainingen gaan lekker. Op die pusssy squats na dan :evil: . Binnenkort maar weer eens komen afbeulen.

bitches :P

Gisteren heb ik toch maar niet getrained. Was echt dood moe toen ik eindelijk thuis was en was de hele dag aan het rondlopen en staan. Totaal geen energie meer en flink wat blaren erbij. Ben lekker naar koopavond gegaan en weer gaan junken in de stad :P

Vandaag ga ik dus rug doen. Gewicht is mooi weer gestegen. Door de dag weeg ik nu 95kg. Net s'ochtends op lege maag uitgehongerd en uitgedroogd gewogen was 93kg. Oog ook stuk voller vind ik dan in begin van de week :)

bitches :P

Gisteren heb ik toch maar niet getrained. Was echt dood moe toen ik eindelijk thuis was en was de hele dag aan het rondlopen en staan. Totaal geen energie meer en flink wat blaren erbij. Ben lekker naar koopavond gegaan en weer gaan junken in de stad :P

Vandaag ga ik dus rug doen. Gewicht is mooi weer gestegen. Door de dag weeg ik nu 95kg. Net s'ochtends op lege maag uitgehongerd en uitgedroogd gewogen was 93kg. Oog ook stuk voller vind ik dan in begin van de week :)

lekker he; offseason :meal:

....

Laatst bewerkt:
Erg netjes baas, slanke taille, goede V-shape, goed vol, restecpa!

Die schouders, allememaggis!

Good shape ouwe

Jezus, wat een dikke (deca) bulk kop heb je gekregen man hahahahah. de t*ring!!

He Kuki..
Jammer dat we niet meer samen kunnen trainen man, blijf erbij kom naar de gym waar ik nu ook zit, de plateloaded apparatuur is super man.
Jij was toch de enige waar ik serieus mee kon trainen.
Misschien dat ik stiekum af en toe wel kom trainen bij bodyshape :)

haha man die plofkop kan nog veel erger worden wacht maar af :roflol:

He Kuki..
Jammer dat we niet meer samen kunnen trainen man, blijf erbij kom naar de gym waar ik nu ook zit, de plateloaded apparatuur is super man.
Jij was toch de enige waar ik serieus mee kon trainen.
Misschien dat ik stiekum af en toe wel kom trainen bij bodyshape :)

hey ibu! Komt goed kerel. Ik ga ervoor zorgen dat ik op korte termijn ook kan inschrijven daar. Enig probleem is vervoer voor mij. Moet even snel met mijn rijbewijs regelen dan kom ik zo snel mogelijk inschrijven daar en kunnen we samen aan de slag. Je moet je kerstpakketje ook nog steeds ophalen bij mij he of ben je die helemaal vergeten? Ben ook benieuwd hoe het met de wedstrijd voorbereiding gaat. Gaat alles nog volgens het plan?

Ziet er goed uit hoor die foto's!
goede rug, lekker wijd ook. en sjaa, je borst ziet er van de zijkant gezien wat zielig uit.
daar dus meer aandacht aan besteden.

Succes aap! Die borst gaat wel goedkomen...zou gewoon je borstschema eens compleet omgooien.

Vind je er nog niet echt vochtig uitzien trouwens...maar je zal nog wel niet zolang bezig zijn ofwel?? Pak je niks erbij om het onder controle te houden...of vind je het niet erg om met een varkenskop rond te lopen? :D

Succes aap! Die borst gaat wel goedkomen...zou gewoon je borstschema eens compleet omgooien.

Vind je er nog niet echt vochtig uitzien trouwens...maar je zal nog wel niet zolang bezig zijn ofwel?? Pak je niks erbij om het onder controle te houden...of vind je het niet erg om met een varkenskop rond te lopen? :D

:roflol:

Borst wordt weer even afwachten. Heb met wat tips hier en daar wat dingen verandert. Veel dips en close grip presses doe ik nu. Flyes heb ik allemaal eruit gegooid. We zullen zien wat het brengt.

Wou paar weken terug aan slag gaan met tren ace eigenlijk. Maar wtf had me een belabberde eetlust door gekregen. Heb ik echt nog nooit meegemaakt. Had ook b12 ernaast lopen, maar zonder succes. At 2x per dag en kwam de dag makkelijk door zonder hongersgevoel. Dacht dit wordt eerder cut dan bulk. Nu zit ik weer een week of 3 aan deca :)

Qua hoofd tja wat zal ik er van zeggen. Echt mooier wordt je er niet op nee, maar vind het niet echt verschrikkelijk. Vind het nog best kunnen met hoe het nu ervoor staat. Heb wel mensen gezien waar hun ogen bijna dicht van liepen, das wel ander koek haha. Pak verder niets om vocht onder controle te houden. Vind het in eerste instantie overbodig aangezien ik niet met wat vervelendere dingen zit zoals gyno en aangezien vocht ook wel zijn positieve kanten heeft qua gains en herstel vind het zo wel mooi.

Terug
Naar boven