AndroidHealthClinic

Kun jij zonder alcohol?

Af en toe achol met mate, moet leuk blijven die tijd heb ik wel gehad..
Maar het is altijd overigens beter als hardgaan op de pep/coca enz
Ghb kan ook leuk zijn mits je het weet te dosseren, en niet aan beginnen in het verkeer!

Verkeer combineren met drugs, alcohol of 'zware' medicatie is sowieso dom en in alle gevallen of het nou alcohol , drugs of medicijnen zijn dient altijd voorzichtig omgesprongen te worden met de hoeveelheid.

Ik kan er ook niet vanaf blijven. Zeker niet hoe ik via foto's heb gezien dat je met een bierkuur aan kan komen @Kale kom maar op :D

Grolsch herfstbok :rocker::zuip::bierbang:

Dat is wel verrot als je niks meer weet en dan later dingen hoort van mensen wat je wel niet allemaal hebt gedaan.

Gelukkig ben ik er een beetje mee gekapt met de zuippartijen in het weekend, en dan voor omdat de kater me niet aanstaat, 2 dagen brak en alleen maar willen liggen en de vele (smerige) drank dat je tot je moet nemen.
Zal ook maar niet aan de GHB beginnen want dan zou ik weleens verslaafd kunnen raken vrees ik.

Indd, ik ben er ook klaar mee, gister ook express niks gedronken, als je dan toch niets bijzonders doet, dan maar zonder, dit weekend 7 biertjes gedronken, echt netjes.

Dat zeg ik ook altijd op zondag en maandag.

:roflol:

Ik voel me altijd gewoon lekkerder als wat heb gedronken. Zeker later op de avond. Oogjes dicht en gewoon genieten van de muziek. Potverdomme wat heb ik het dan naar me zin. Dan zit ik ook helemaal in me element.

no alcohol for me enkel met het nieuwe jaar dan zuip ik mij best lam maar ik doe het dan om het sociaal gebeuren :S en tja als ik uitga heb ik niet echt iets nodig enkel goeie muziek en hoppaa

Kon ik maar heel mijn leven aangeschoten zijn, zonder dat het mijn hersenen en spieren wat doet

Ik voel me altijd gewoon lekkerder als wat heb gedronken. Zeker later op de avond. Oogjes dicht en gewoon genieten van de muziek. Potverdomme wat heb ik het dan naar me zin. Dan zit ik ook helemaal in me element.

Zeer herkenbaar bro. :o

Op dit moment heb ik al een week niks gedronken. Merkte toch wel dat m'n alcoholtolerantie steeds meer werd en dus ook steeds meer begon te drinken. Kan er makkelijk van afblijven, maar moet zeggen dat ik het 's avonds toch wel mis.

Zeer herkenbaar bro. :o

Op dit moment heb ik al een week niks gedronken. Merkte toch wel dat m'n alcoholtolerantie steeds meer werd en dus ook steeds meer begon te drinken. Kan er makkelijk van afblijven, maar moet zeggen dat ik het 's avonds toch wel mis.

Hoe lang duurt het voordat die alcoholtolerantie weer normaal is? Heb weleens 3 maand niet gedronken maar kon nog steeds veel hebben. De eerste 5 consumpties hakten er wel ff in maar daarna kon ik gewoon doordrinken.

Hoe lang duurt het voordat die alcoholtolerantie weer normaal is? Heb weleens 3 maand niet gedronken maar kon nog steeds veel hebben. De eerste 5 consumpties hakten er wel ff in maar daarna kon ik gewoon doordrinken.

Zal per persoon verschillen. Ben zelf ooit eens 5 maanden gestopt. Daarna weer begonnen met drinken en moet zeggen dat het bij mij ook snel weer op "oud niveau" was. :o

Terug
Naar boven