Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom neem je dan geen G in de plaats? Gezonder voor het lichaam dan alcohol en goedkoper. Als je er verslavingsproblemen mee had dan is het een slecht idee natuurlijk, ook lgt daar de grens een stuk lager om een OD mee te hebben.
Maar eigenlijk kan ik niet echt een meerwaarde zien om met G te stoppen zoals dat met alle andere drugs wel het geval is.

K, dan blijf je er beter afIk heb een verslavingsprobleem en het risico dat ik hier aan verslaafd zou geraken is mss wel redelijk groot. Mss iets voor in de toekomst, maar ik blijf toch uit de illegaliteit voor de moment. Misschien is G wel beter als alcohol, maar dat zal'k moeilijk mn ouders kunnen wijsmaken![]()

Al 4 weken geen drup op
Ooit blijf ik er wel vanaf hoor
Alleen volgende week een bruiloft. Dus dan drink ik wel wat![]()
Waarom neem je dan geen G in de plaats? Gezonder voor het lichaam dan alcohol en goedkoper. Als je er verslavingsproblemen mee had dan is het een slecht idee natuurlijk, ook lgt daar de grens een stuk lager om een OD mee te hebben.
Maar eigenlijk kan ik niet echt een meerwaarde zien om met G te stoppen zoals dat met alle andere drugs wel het geval is.
Het lijkt me sterk dat een chick het op prijs zal stellen dat je aan de G zit, dat is mijn reden om het niet te doen, maar het lijkt me indd een goeie vervanger voor alcohol.

Het lijkt me sterk dat een chick het op prijs zal stellen dat je aan de G zit, dat is mijn reden om het niet te doen, maar het lijkt me indd een goeie vervanger voor alcohol.

Ik denk dat er al veel mensen van GHB zijn scheef gegaanmaar ik moet me echt grenzen gaan opstellen want elke week zo zijn is ook niet goed, ook al is het maar één keer per week. Als je er naar uitziet om je kapot te zuipen dan is het al een verslaving eigenlijk. Ik hoop echt dat ik gisteren niet te veel rare dingen gedaan heb, want ik kan me vage woorden en schreeuwen herinneren
![]()
Zat laatst op een feestje te denken, terwijl ik kort aan het gaan was op ghb, dat alcohol toch eigenlijk wel het k*tste van het k*tste is.
Voor mij voorlopig geen alcohol denk ik.
Idd, erg jammer dat juist alcohol het maatschappelijk aanvaarde middel is.Nou ja, heb het wel eens een maandje of 5 volgehouden.
Alcohol is gewoon een van de matigste drugs die er is, dus waarom er aan beginnen denk ik soms.