XXL Nutrition

Kun jij zonder alcohol?

Al 4 weken geen drup op:D

Ooit blijf ik er wel vanaf hoor;)

Alleen volgende week een bruiloft. Dus dan drink ik wel wat:)

Waarom neem je dan geen G in de plaats? Gezonder voor het lichaam dan alcohol en goedkoper. Als je er verslavingsproblemen mee had dan is het een slecht idee natuurlijk, ook lgt daar de grens een stuk lager om een OD mee te hebben.

Maar eigenlijk kan ik niet echt een meerwaarde zien om met G te stoppen zoals dat met alle andere drugs wel het geval is.

Ik heb een verslavingsprobleem en het risico dat ik hier aan verslaafd zou geraken is mss wel redelijk groot. Mss iets voor in de toekomst, maar ik blijf toch uit de illegaliteit voor de moment. Misschien is G wel beter als alcohol, maar dat zal'k moeilijk mn ouders kunnen wijsmaken :p

---------- Toegevoegd om 12:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------

En ik heb nogal problemen met grenzen te stellen en OD op GHB zullen ze echt niet mee kunnen lachen.

Ik heb een verslavingsprobleem en het risico dat ik hier aan verslaafd zou geraken is mss wel redelijk groot. Mss iets voor in de toekomst, maar ik blijf toch uit de illegaliteit voor de moment. Misschien is G wel beter als alcohol, maar dat zal'k moeilijk mn ouders kunnen wijsmaken :p
K, dan blijf je er beter af;)

Waarom neem je dan geen G in de plaats? Gezonder voor het lichaam dan alcohol en goedkoper. Als je er verslavingsproblemen mee had dan is het een slecht idee natuurlijk, ook lgt daar de grens een stuk lager om een OD mee te hebben.

Maar eigenlijk kan ik niet echt een meerwaarde zien om met G te stoppen zoals dat met alle andere drugs wel het geval is.

Het lijkt me sterk dat een chick het op prijs zal stellen dat je aan de G zit, dat is mijn reden om het niet te doen, maar het lijkt me indd een goeie vervanger voor alcohol.

Ik ben nu al 2 weken alcoholvrij, maar daar is ook een reden voor ---> Examens.

Om antwoord te geven op de vraag: Nee, uitgaan zonder alcohol is gewoon geen uitgaan.

Ik denk dat er al veel mensen van GHB zijn scheef gegaan :p maar ik moet me echt grenzen gaan opstellen want elke week zo zijn is ook niet goed, ook al is het maar één keer per week. Als je er naar uitziet om je kapot te zuipen dan is het al een verslaving eigenlijk. Ik hoop echt dat ik gisteren niet te veel rare dingen gedaan heb, want ik kan me vage woorden en schreeuwen herinneren :D

Dat is wel verrot als je niks meer weet en dan later dingen hoort van mensen wat je wel niet allemaal hebt gedaan.

Gelukkig ben ik er een beetje mee gekapt met de zuippartijen in het weekend, en dan voor omdat de kater me niet aanstaat, 2 dagen brak en alleen maar willen liggen en de vele (smerige) drank dat je tot je moet nemen.
Zal ook maar niet aan de GHB beginnen want dan zou ik weleens verslaafd kunnen raken vrees ik.

alcohol=overrated!

Zat laatst op een feestje te denken, terwijl ik kort aan het gaan was op ghb, dat alcohol toch eigenlijk wel het k*tste van het k*tste is.
Voor mij voorlopig geen alcohol denk ik.

Al jaren geen alcohol meer gedronken...geen behoefte aan ook.

Als ik alcohol drink is het meestal max 8 pintjes ofzo, bij G zijn de dosissen ook altijd klein, vreemd terwijl ik bij andere harddrugs meestal geen grenzen meer heb. Ik heb het ook niet voor dat dronken gevoel, voel me enorm rot als het teveel word.

niet bepaald :D

Waarom alcohol voor jullie eigenlijk?

Neem je 7 flesjes bier is het ok. Maar neem je een joint of wat GHB dan word je raar aangekeken.

Af en toe achol met mate, moet leuk blijven die tijd heb ik wel gehad..
Maar het is altijd overigens beter als hardgaan op de pep/coca enz
Ghb kan ook leuk zijn mits je het weet te dosseren, en niet aan beginnen in het verkeer!

Terug
Naar boven